Ik gebruik nu deze sinds een aantal dagen en m’n haar lijkt wat dikker aan te voelen! Het maakt mijn haar verder niet stugger of anders, maar ik zie wel verschil in volume. Wel prijzig
Ik heb vandaag een zout spray gebruikt om iets meer volume te creëren. M’n haar is een grote klitboel nu, en super droog. Is dat altijd zo? Ik heb echt maar een klein beetje gebruikt. heeft iemand een goeie tip?
ik wil graag een nieuwe krultang, waar ik slag mee kan maken. Doe het nu met de stijltang maar vind het effect van krultang toch mooier.
Ik wil graag zoiets
Weet iemand hoeveel inch ik dan nodig heb? Heb wel wat gegoogeld kwam zelf op 1,25 inch als ik reviews/filmpjes keek.
Dan ga ik dat nog een keer proberen. Bedankt! Op de verpakking stond ‘spray op droog haar’. Misschien was dat te veel voor mijn haar
Oh deze klinkt goed, thanks! Ik heb ook dun steil haar dus hopelijk lukt het mij dan ook. Prijs is ook prima
Ik zou graag nu het weer wat herfstiger wordt, mijn haar wat donkerder “verven”
Vroeger deed ik dit zelf met de foam verf van Kruidvat eigen merk. Lekker makkelijk en geen uitgroei want vervaagde geleidelijk, en na +/- 30 wasbeurten bijna niets meer van te zien.
Nu kan ik dit soort verf nergens meer vinden.
Iemand een idee waarmee ik hetzelfde resultaat zou kunnen behalen?
Waarschijnlijk is het hier al eens gevraagd, maar kon het zo snel niet vinden. Wat is dé tip tegen haaruitval? Alvast bedankt van een steeds kaler wordende granny. Misschien moet ik maar een pruik gaan breien en daar het oma topic mee gaan spammen…
Ja!
even nogmaals thanks voor de tip! heb hem gisteren binnen gekregen en gisteravond natuurlijk meteen geprobeerd. En hij maakt echt precies de slag die ik bedoelde. Nou hopen dat het lang blijft zitten in m’n gladde haar.
late reactie maar dit vond ik echt leuk om te lezen. ziet ernaar uit dat jij voor dit gedeelte in ieder geval je vak verstaat! ik heb weleens gehoord dat dit de oudste mop ooit is en ik weet niet of dat waar is maargoed:
How would you like your hair cut? --> In silence.
Ik wil OF stilte OF een leuk gesprek maar van tussenin sterf ik duizend doden dus sprak me wel aan.
Ik snap je! Alles wat er tussenin zit is vaak ook heel ongemakkelijk, ook voor mij hoor haha. Daarom is het zo belangrijk om aan te voelen wat iemand wil of nodig heeft op dat moment. Heb je wel een kapper gevonden die dit doet?
ben al veeeeel te lang niet geweest! sinds… drumroll… 2015. maar ik heb er een op het oog. wie weet dit jaar nog! heeft andere oorzaken dan een kappersfobie, zo erg is t gelukkig niet
Oh dat is al even geleden ja😜. Alvast voor je volgende knipbeurt dan en je kapper vind het waarschijnlijk alleen maar leuk om te knippen als je al een tijd niet geweest bent.
@Rozecoupeschaar of iemand anders die wellicht een goede tip heeft. Wat zijn fijne producten om meer volume in je haar te krijgen? Ik heb vrij dun/steil haar en ik wil vooral bovenop mijn hoofd wat meer volume.
Het mag best wat stugger worden, dat vind ik niet erg. Ik wil ook prima twee producten kopen, een voor nat haar en een voor droog haar als dat makkelijker is.
Ik vind mijn haar nu een beetje suf en daar wil ik vanaf haha.
Ik vind zelf ze combinatie van Salt spray en volume poeder heel fijn! Maakt het wel flink stug inderdaad dus daar moet je wel tegen kunnen. Salt spray op nat haar, op de kop föhnen en daarna volume poeder er in. Werkt voor mij heel goed en ik gebruik deze combinatie ook veel bij klanten die ik echt stevig moet föhnen. Wij werken wel alleen met het merk Indola en ik gebruik dat zelf dus ook. Dus of het met andere merken net zo’n goede combinatie is durf ik niet t zeggen😊
Edit: en shampoo en conditioner is ook belangrijk. Zorg dat die niet te zwaar is/zijn of bijvoorbeeld liever een extra reinigende shampoo in plaats van een verzorgende en daarna een spray verzorging of serum in plaats van een conditioner die je moet uitspoelen.
Ja die extra reinigende Indola shampoo had ik al gekocht op jouw aanraden haha #influenced. Bevalt erg goed! Kan ik sea salt spray ook bij mijn scheiding sprayen, of moet dat meer tussen de ‘‘haarlagen’’? ]
Ik ga eens even zoeken
Ik gebruik ongeveer 1x per week een haarmasker en verder geen andere verzorgende producten. Soms als mijn haar heel droog is een beetje Biosilk, maar mijn punten zijn eigenlijk altijd wel heel mooi.
Oh oeps had niet in de gaten dat jij dat was sorry! Goed om te horen dat hij goed bevalt. De volume poeder zit vaak in een potje die lijkt op een zout potje haha, die kun je dan tussen je haren schudden als het ware. Ik pak meestal een paar plukken op en strooi een klein beetje op de hoofdhuid. Op de plekken waar je volume wilt dus. En de salt spray doe ik door heel het haar en een beetje extra op de haaraanzet. Maar genoeg filmpjes op YouTube die laten zien hoe je het het makkelijkste kan gebruiken.
Maakt niet uit! Is dit het poeder wat je bedoelt? https://www.knipengoshop.nl/merken/indola/styling/indola-innova-texture-volumising-powder-10gr.html
Dan ga ik mijn winkelmandje maar even vullen
Ja dat is hem!
Bedankt voor je hulp! Ik heb beide producten besteld, morgen na het haren wassen maar even uittesten