Kan dat ook achteraf, wanneer ik mn haar al gewassen heb tussendoor? Ze zijn ondertussen al gesloten en morgen en maandag gesloten…
Ja denk het wel hoor! Ik ga ook soms naar de kapper alleen voor een toner & dan is het dus ook niet diezelfde dag gekleurd.
Ik vind beauty avenue heel fijn (en hip😛). Heb m’n haar daar nooit op laten steken maar wel eens bruidskapsels van ze gezien, heel leuk en van deze tijd zeg maar.
Is gelukkig goed gegaan Kapper kwam wel een beetje chagrijnig binnen, maar ze heeft echt goed geknipt!
Ja dat kan gewoon! En anders kunnen ze er lowlights inzetten om de balayage wat minder te maken. Gewoon dinsdag bellen als ze weer open zijn. Moet geen probleem zijn een paar dagen later!
Ik had jaren geleden ook een veel te harde ombre donkerblond-witblond en ben toen ook pas na het weekend terug gegaan, hebben ze er wat lowlights van m’n eigen haarkleur ingezet en toen zag het er 100x beter uit.
Ik ben bang dat ik het nog steeds niet mooi ga vinden als ze het fixen, zou ik ook gewoon alles in mn eigen kleur eroverheen kunnen laten verven (donkerbruin)? Ben zelfs aan het overwegen om de onderste 10cm er zelfs te laten afknippen haha elke keer ik ernaar kijk vind ik het lilleker worden
Dat is ook lekker! Hoor je dan bij de lob club?
Ik ben dus niet tevreden over mijn pony maar ik kan de vinger er niet op leggen waarom. Zien jullie iets raars? Even een random foto hoor
Een lange lob zou dat dan zijn
Een llob,
XLob
Nee ik vind het je heel goed staan.
Ik zie er ook niks geks of verkeerds aan, misschien dat je hem nog iets te geknipt vindt ofzo?
Vorige week al. Ja, ik weet het dus niet… Ben er gewoon niet zo tevreden mee
Misschien dat hij teveel in “stukjes” verdeeld is? Nu zie je 3 grote stukken ipv sprietjes of 1 geheel.
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hoop dat het een beetje te snappen is
Ja ik snap je! Maar ik kan het wel ‘plat’ kammen maar als ik dan 1x adem zit het weer zo. Maar misschien is dat het wel hoor
Ik ben gisteren van blond/grijs geblondeerd haar naar donkerbruin/aubergine gegaan en ik moet zoooo wennen en weet niet zo goed wat ik er van vind
Ja dat moet ook kunnen. Ik zou de gewoon even bellen voor een passende opslossing
Na 10 maanden uitstel eindelijk mijn haar weer geverfd.
Ik was een beetje klaar met uitgroei moeten bijwerken dus ik heb de bovenste laag van platinum blond via koper geverfd in dezelfde donkerbruine kleur als m’n uitgroei en de onderste laag gebleekt zodat ik daar felle kleuren op kan smeren zonder last van uitgroei te hebben!