Haar/ kapsel topic #1

Laatst vooral de puntjes eraf laten halen en spijt want nu zit het kut en draag ik altijd een staart. Denk dat ik of volgende week de vele lagen terug laat knippen of gewoon ook maar weer korte metten maak met de vlecht die ik weer kan hebben.

6 likes

Nou ik vind dit wat je nu hebt dus geweldig haha!
Red je een “knotje” op je hoofd?
Zo mooi als deze kan ik het niet, maar een invlecht met knot dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb meer dit dan:

Heel leuk kapsel!! En ook echt mooie kleur. Sorry ik heb geen tips maar vind je lengte heel mooi zo.

1 like

Je moet er zelf ook blij mee zijn natuurlijk, maar misschien is het idd even kwestie van wennen of in het ergste geval wachten tot het weer wat langer is. Is dit je eigen kleur?

Mooi! Ik vind het bij zo’n korte Bob altijd leuk om slag te maken maar de punten wel stijl te laten/maken. Meer beetje dat beachy, als je snapt wat ik bedoel. Vind het zo ook heel leuk zitten hoor!

2 likes

Heel leuk je haar zo!

Ik vind dat zij altijd leuke kapsels maakt:

Heeft veel meer video’s met ideetjes

4 likes

Ik ben gek op m’n kerastase shampoo (ruikt zo lekker), maar moet toch iets beter op m’n geld gaan letten. Hebben jullie betaalbare favorieten?

Ik heb blond haar en wil de warme gloed eruit halen met een zilvershampoo, kan ik dan beter voor de No yellow of No orange van Fanola gaan? @Rozecoupeschaar heeft vast het verlossende antwoord? :stuck_out_tongue:

Voor gele gloed no yellow en meer oranje gloed no orange haha. Meestal voor echt blond haar de no yellow.

2 likes

Een hele tijd geleden kocht ik elastieken voor in mijn haar, maar ik weet niet meer van welk merk ze zijn, en er staat niets op.
Herkent iemand deze, of weet iemand waar vergelijkbare te koop zijn? Bij Etos, Kruidvat en DM heb ik al gekeken maar die zijn te dun / te slap / te glad.
2 euromunt er bij om de grootte in te kunnen schatten.

Ik heb vergelijkbare van de Zeeman.

1 like

Daar heb ik niet gekeken, dank voor de tip! Die ga ik checken.

1 like

Heeft iemand misschien tips voor een goede heat protector die je haar niet zwaar maakt? Heb heel fijn haar en wil het weer vaker krullen, maar moet eerst even op zoek naar een goede heat protector, dus tips zijn welkom

De Atonic spray van Original & Mineral, is een heat protector en thickening spray die je niet voelt zitten:

Ben met mijn fijne haar echt fan van dit product!

3 likes

Wil je niet liever zonder ijzer? Dan beschadigt het je haar minder! (Sorry als je dat al wist)

1 like

Weet ik, maar ik heb nog geen enkel elastiek zonder ijzer gevonden dat zo goed blijft zitten als deze.

Ahh oke!

Zelf ben ik heel tevreden met deze, blijven echt muurvast zitten, ken je die al?

1 like

Deze blijven wel goed zitten maar doen ook wel ‘zeer’ vind ik. Het voelt een beetje als een postbode-elastiek in je haar, dat trekt zo erg :pensive:

1 like

Nog niet geprobeerd, maar ik had ze wel opgeslagen voor als ik mijn huidige niet meer kan vinden.
Als twijfel ik nu na de review van @Virago

Mijn haar is niet dik, maar ik heb wel veel haar en het is heel glad. Veel elastiekjes werken dus niet goed.
Ik heb getwijfeld over de invisibobble maar las ook wat negatieve berichten op het forum over dat het haar kan breken, dus ik twijfel nog.

Invisibobble heb ik ook, nooit brekend haar van gehad maar ik vind ze absoluut niet doen wat ze beloven. Ze houden je haar vast (maar niet muurvast, meer zoals een gewoon elastiek) maar ik krijg er alsnog een bobbel van in mijn haar. Misschien dat als je dik en stug haar hebt dat je dat niet krijgt, maar met veel en fijn haar wat ik heb wel.

Edit: ik lees nu dat je glad haar hebt. Dan glijdt invisibobble ook je haar uit denk ik, het zijn echt gladde elastieken.

4 likes