Bob? Shagachtig model? Langer laten groeien zonder er verder iets mee te doen lijkt me eerlijk gezegd alleen maar nog saaier worden, als je er verder niks anders mee doet qua model ofzo.
Ik wissel nu ook een beetje af. Mân lievelingskapster is mega goed, maar ook wel echt heel erg duur. Dus qua verven en puntjes knippen ga ik naar een goedkopere hier in het dorp (die vooral met pakketten werken qua verven). Die hebben alleen wel als nadeel dat ze het altijd druk hebben en niet zo heel goed kunnen knippen. En als ik echt een keer iets anders wil qua knippen vertrouw ik alleen mân lievelingskapster. Maar ik snap wel dat je het ongemakkelijk vind hoor!
Ja gewoon doen! Het is jouw haar en jij moet er blij mee zijn!
Ik doe het precies zoals @Krabsalade en ik gebruik âduck clipsâ van Kruidvat: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-verdeelklemmen/p/5110631?gclid=EAIaIQobChMI1f3N2qSH9wIVkLLVCh38ngBUEAQYAyABEgKdd_D_BwE. Ze heten daar verdeelklemmen zie ik, Etos heeft ze ook!
Ik gebruik nu een paar maanden het Kerastase 8h night serum in mijn haar en het is echt geweldig, mijn haar wordt er zo mooi en zacht van, maar ik doe met 1 flesje een maand en vind âŹ30 per maand voor alleen een serum toch best wel duur. Weet iemand een fijn serum, olie, of een night treatment oid wat een beetje betaalbaarder is?
Even een andere vraag: Ik word steeds wakker met pluis en droog haar, maar mân haar wordt ook redelijk snel vet (heel stijl en dun). Zou je dit serum ook aanraden voor in de punten of is dat echt te vettig?
Ik wil deze haarkleur maar ik ga het alleen veranderen als ik uitgroei niet hoef te blonderen. Binnenkort maar even mijn undercut weer millimeteren en dan testen of deze kleur gewoon gepakt wordt door mijn virgin hair. En anders een zwarte zwoele zomer.
Ik heb sinds eergisteren een pony voor het eerst in toch minstens 10 jaar. Ik heb slag in mân haar en een beetje piekerige pony tot aan mân wimpers ongeveer, en ik vind het leuk als mân pony een beetje rommelig zit. Nou heb ik het net voor het eerst gewassen en meestal gebruik ik alleen een beetje leave-in en mousse en laat ik mân haar aan de lucht drogen. Alleen, nu zijn alle plukken een soort van in dezelfde vorm opgedroogd en dat ziet er een beetje stom uit. Dus zoals het bovenste in plaats van het onderste, zegmaar.
Ik moet er dus wel iets mee, maar ik ben bang dat het met een stijltang of föhnborstel te ânetjesâ wordt. Ik heb behalve een fohn geen tools dus kan ook niet zomaar vanalles proberen, dus daarom: heeft iemand tips voor een goeie tool of techniek om die pony toch een beetje te stylen, zonder dat het er te netjes uit gaat zien?
Mijn haar ruikt sinds het geverfd is vaak een beetje verbrand ofzo, is dit een ding? En gast het nog weg? Is nu meer dan een maand geleden
Wellicht toch een föhnborstel en daarna volumepoeder erin? Ik probeer mijn curtain bangs iig daarmee te stylen en dat blijft best speels (= niet zo gestyled als ik wil ).
Edit: je zou ipv een fohnborstel je borstel en fohn kunnen pakken
Oh volumepoeder is wel een goed idee ja om het wat minder glad te maken! Draai je die borstel dan niet rond? Want ik denk dat je anders zoân hele bolle pony krijgt?
Soms duurt het ook wel eventjes voordat ie goed valt.
De föhnborstel die ik heb is meer plat dan rond, dus dat valt mee! Ik draai er daarna velcro rollers in om meer volume en rondheid te krijgen, maar mijn bangs vallen ook meer naast mijn gezicht
Oké Anna Nooshin. Doe gewoon weer een bob net als vorige keer.
Oh dat scheelt! Ik ga inderdaad eerst maar eens experimenteren met gewone borstel + föhn en dan kan ik altijd nog een föhnborstel aanschaffen later (:
Je hoeft de borstel ook niet per se horizontaal te houden, dan doe je met alle haren hetzelfde, maar je kan hem ook verticaal houden en een soort draai maken zodat je net iets een slag er in krijgt, dan kun je afwisselen qua kant, dan heb je niet zoân glad, bol, egaal geheel. Snap je wat ik bedoel?! Anders gewoon op Youtube wat zoeken; styling messy bangs ofzoiets.
Ja volgens mij snap ik wat je zegt! Dat is wel een goeie ja, ik ga eens aan het experimenteren (:
Hahahaha
Stiekem wil ik al jarenlang een pixie cut maar ik durf gewoon niet
Waarschijnlijk een superslecht idee maar⊠een mini vlechtje maken voor een paar uur ofzo?
Hahaha wat een leuk idee, ik ga dit in ieder geval één keer proberen