Misschien is dit wel veel te veel voor de verzekering, echt geen idee, maar zou je geen Dyson Airwrap kunnen kopen? Die heeft een föhn opzetstuk, een opzetstuk met ronde borstel en nog wat andere opzetstukken. Ik vind hem zelf echt mega fijn.
Haha ja ik heb geen idee… ik had zelf wel bedacht dat als een van de twee het ooit zou begeven dat ik dan wilde investeren in een föhn die 2 in 1 is. Omdat ik nu telkens met 2 apparaten loop te klooien. Nou ja nu zijn ze beiden dus niet meer bruikbaar, en zelf zou ik dan dus idd overwegen om zoiets aan te schaffen. Maar omdat het via de verzekering is voelt het dan niet helemaal fijn om dat te doen? Maar ja aan de andere kant is dit niet iets dat ik bewust heb gesloopt/veroorzaakt ofzo en voelt het dus krom om dan weer jaren met 2 apparaten te sjouwen als ik ergens heen ga
Ik heb vandaag het Mielle serum waar @Enthusiasm zo enthousiast (lol) over is gekocht, ben benieuwd! Heb hoge verwachtingen
Ik heb de Mielle olie ook gekocht en ondertussen 2x gebruikt. Ik had een paar korstjes op m’n hoofhuid die steeds terugkwamen omdat ze uitdroogden en jeukten en ik ze telkens terug openkrabte. Door de olie te laten inwerken voor het wassen is de structuur een beetje veranderd waardoor dit veel minder is en die plekjes dus sneller kunnen genezen! Heel blij mee tot nu toe
Van de andere effecten heb ik nog niet veel gemerkt maar krijg het er ook makkelijk uitgewassen enz dus alleen maar positief erover
Euhm ik weet niet of nu hier of in het medisch topic ofzo moet posten maar anyway:
Mijn nichtje heeft luizen en ik heb haar begin deze week gezien. We hebben kappertje gespeeld en geknuffeld Haar mama en broertje hebben inmiddels ook al enkele luizen gevonden. Ik had geen jeuk… tot ik het bericht natuurlijk las maar dat kan ook fantoomjeuk zijn!
Ik heb mijn haar al volgesmeerd met conditioner en mijn vriend heeft het met een kam (een gewone fijne want heb geen luizenkam) doorgespit maar niets gevonden. Ik ga morgen om een luizenkam maar zijn er verder nog andere dingen die kunnen helpen, misschien wat home remedies ofzo? Ik ben echt paranoïde nu
Appelazijn in huis? Als je dat in huis hebt, mengen met water (denk ik, moet je even googelen) en dat in laten trekken in je haar. Volgens m’n oma werkt het En het kan anders ook geen kwaad voor je haar.
Hahah ik hoop dat je verwachtingen uitkomen! Als je vragen hebt, stel ze maar
Hoe veel minuten masseer jij je hoofdhuid?
Ik heb zo’n roze rubberen hoofdmasseerborstel. Daar kan je ook je shampoo goed mee op de hoofdhuid schrobben, heerlijk.
Misschien een beetje een domme vraag, maar ik heb morgen een afspraak voor highlights en toner bij de kapper, voor het eerst… heb mijn haar nog nooit professioneel laten verven en heb dus ook geen idee hoe dit werkt, laat het in principe ook niet knippen daar.
Ik was mijn haar zelf dus niet zo vaak, ook ivm krullen, maar het is nu wel wat vettig/slonzig. Heb alleen nu dus geen idee of ik het zelf van te voren moet wassen thuis of dat dit bij de kapper gebeurt? Vind het zonde om het dubbel te doen maar aan de andere kant ook weer gênant als ik met dit haar aankom en ze in principe niet wassen bij alleen verven… hoor graag jullie ervaringen!
Bij mij wassen ze altijd standaard mijn haar tussen de highlights en de toner in. En er wordt ook altijd aangeraden om niet met ‘te schoon’ haar te komen omdat er dan irritatie op je hoofdhuid kan ontstaan.
Ik zou er vanuit gaan dat ze je haar gewoon wassen na het uitspoelen van de verf dus ik zou het niet vantevoren wassen!
Je kunt niet verven zonder het uit te spoelen, zelfde geldt voor de toner. En de shampoo is dan het probleem niet. Don’t worry, beetje vies is goed voor het verven en je loopt met gewassen haar de kapper uit.
weet iemand wellicht een fijne kapper in Apeldoorn?
Ben nu ik aan het verhuizen ben op zoek naar een nieuwe en gezien mijn haar grow progress vertrouw ik niet alles en iedereen. but the mullet is growing.
Ik vind zelf de Beautyfabriek heel fijn! Ben er vandaag voor het eerst geweest en ben echt heel erg blij met mijn haar! Ze stylen het gelijk ook voor je haha (wel typische krullen, maar vond het zelf wel mooi)
Ben echt blij met mn haar hahaha, kan weer fresh voor de klas verschijnen
(heb het niet laten verven trouwens hoor, dus let niet op de uitgroei, dat is mn eigen schuld haha)
Wow dat is echt prachtig! Love je haar
Ahh lief, dankje! Ik weet alleen niet hoe ze zijn met mullets, maar ik neem aan dat ze daar ook gewoon mee kunnen werken! Vond de prijs/kwaliteitverhouding echt dikke prima!
Jaa eens! De Beautyfabriek is echt goed! Ook met kleuren.
Oeee je had hun al een keer aangeraden volgens mij voor de extensions! Nu is mn haar daar nog echt te kort voor. Ik ga nu echt eens boeken bij ze. Op de een of andere manier ben ik bang met het haar wat ik nu heb laten groeien, om thuis te komen met een kapsel waarvan het verkeerd/tekort is geknipt. dat ik weet opnieuw kan beginnen.
edit; oke beautyfabriek kan pas eind sept gematcht met mijn agenda. nu toch nog even mijn huidige kapster geboekt.
Heeft iemand hier tips voor zijde/satijnen kussenslopen? En zijn deze erg “warm/zweterig” met slapen?
Ik zag dat Hairlust er ook verkoopt maar deze zijn met bamboe en hun zeggen dat dat koeler is dan zijde/satijn. Maar is dit dan net zo goed voor je haar?
Ik heb die van Slip, echt zijde en slaapt heel fijn! Helemaal niet warm of zweterig ofzo.
Top! Bedankt voor de tip!