Haar/ kapsel topic #1

Klorane!

4 likes

idem. wel oppassen met je handen/nagels door je haar halen gedurende de dag

3 likes

Ik ben blond maar gebruik liever Colab als Batiste. Mijn haar lijkt dan minder dof.

1 like

Ja ik persoonlijk wel. Maar ik had er laatst een discussie over met m’n moeder en zusje want die vonden het overpriced en zeiden dat ze ook genoeg hebben aan een maskertje.

Misschien verschilt het ook wel per haartype. Ik heb een stuk dunner en breekbaarder haar dan dat zij hebben. En dan is een fullhead highlight 2x (soms 3) per jaar wel gewoon echt zwaar voor de conditie van je haar.

Ik zou het persoonlijk sowieso altijd doen als je echt een heel stuk lichter gaat of als je van plan bent om meerdere keren per jaar fullhead te doen.

4 likes

Mijn kapper gebruikt het niet en ik blondeer al jaren mijn haar. Ze is wel telkens verbaasd over hoe gezond mijn haar blijft, dus denk inderdaad dat het per persoon verschilt. Ik heb zelf in ieder geval niet de indruk dat ik het nodig heb haha

1 like

Ik vind deze wel fijn, gebruikt m’n kapster ook altijd!

2 likes

Ik heb donkerblond haar, maar vind het een beetje saai. Zit al een tijdje te twijfelen om het bruin te verven, maar vind dat ergens ook een beetje eng. Zou een shampoo als John Frieda Brilliant Brunette helpen om het net wat donkerder te maken om zo eens te kijken hoe het staat? Of is dat kansloos?

2 likes

@Hairlover je bericht is verwijderd. Dit is niet toegestaan op dit forum, lees graag even de huisregels door.

1 like

Misschien wat lowlights , dat kan heel mooi subtiel. Via pinterest kan je veel voorbeelden wel vinden

2 likes

Echt hun eigen producten of dat Matrix? Want ik gebruik die gekleurde conditioners van Matrix en die zijn top, maar hun eigen merk ken ik niet.

2 likes

Gebruikt iemand hier producten uit de lijn van Monday? Heb laatst snel een conditioner meegegrist toen ik bij de drogist was zonder me er echt in te verdiepen, maar wát een heerlijke geur heeft die!! Echt zomer in een fles :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: (naast dat hij ook fijn verzorgt trouwens, ook geen bijzaak haha)

2 likes

Vanochtend (ok, 4 uur) bij de kapper geweest. Een stuk blonder én toch besloten mijn haar lang te laten groeien en mijn pony dus ook. Dus nu consequent in een middenscheiding fohnen en kammen en doorbijten. Een kant is al wat langer want schuine pony maar ben wel blij! Moet echt heel erg wennen haha

1 like

Staat je echt heel leuk! Heb je een fohnborstel ?

2 likes

Dankje! Nee, heb ik niet. Alleen een gewone fohn. Ze had het ook gewoon gedroogd zonder poespas, toen was mijn eigen slag eruit. Ze had het nu een beetje gekruld met de stijltang en die heb ik ook geen :rofl:. Dus ik ga nu proberen te starten met minderen met wassen zodat het beter is voor mijn haar en de kleur en kijken of ik het zelf ook mooi kan laten zitten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Anders met een normale borstel met de föhn erop de voorste plukken doen? :grinning:

2 likes

Shein

2 likes

Bershka/Asos/Pull & Bear etc.

1 like

Ik ga het proberen


Weet iemand een goede stijltang of krultang? Niet mega duur…

1 like

Primark had laatst ook hele leuke!

1 like

Remington S8500 is fijn. Kost bij Bol €32 en kun je ook mee krullen

2 likes