Haar/ kapsel topic #1

Grrr er blijven nieuwe grijze haren uit mijn hoofd schieten. En grijs worden zelf vind ik niet zo erg. Maar iedere keer steeds opnieuw die sprieten grijze haren bij mijn slapen vooral staat zo onverzorgd.

Bij de kapper verven durf ik niet ivm paniek en angstaanvallen en pakjes haarverf zijn er bij mij altijd zo uit -_-

1 like

Is een thuis kapster dan nog een idee? Dan kun je wel in je eigen vertrouwde omgeving blijven

1 like

Nee vind ik helaas nog enger want kan ik helemaal niet weg haha. Ik schaam me voor mijzelf.

2 likes

Niks om je voor te schamen hoor!

1 like

Wat wil je er precies mee doen
Ik heb deze vorig jaar eens getest en hij blaastte zooo ziek hard, ook met diffuser

1 like

Ik weet niet of het bij iedereen werkt, maar mijn moeder gebruikte dit soort sprays tussen verfbeurten door toen ze grijs werd. Werkte bij haar altijd wel goed en daardoor hoefde ze het minder vaak te verven maar had ze niet elke keer grijze haren overal tussendoor.

1 like

Eigenlijk wil ik gewoon een fohn die niet zo veel lawaai maakt en veel volume geeft (maar dat is nog meer techniek natuurlijk). Maar ik heb mijn fohn altijd op zo zacht mogelijk blazen staan dus dan weet ik al dat deze het niet voor me is, thanx!

1 like

Is een warmte borstel niks voor je? Ik heb er 1 die geen geluid maakt, volume in mijn haar geeft en wanneer het handdoek droog is ook prima m’n haar droogt/krult meteen.

1 like

Wat een goede tip. Nee er zit momenteel restjes drogisterij verf in :sob:

2 likes

Ik vind de dyson airwrap veel stiller dan een normale föhn, maar dat is wel gelijk een andere prijscategorie haha.

Goeie, bedankt voor de tip!

@George ja die zou ik ook wel willen maar ik kan het bedrag echt niet goedpraten voor mezelf!

2 likes

Ik ga straks naar een salon die Japanse scalp massages aanbiedt, echt overdreven zin in.
Zal hierna wel ff plaatsen hoe het was!

9 likes

Ik heb het idee dat ik dit al eens heb gevraagd maar: ik wil extensions, ik weet alleen niet hoe ik ze wil. Ik zit te denken aan clip in extensions omdat ik het chill vind dat die uit kunnen, maar vind het ook wel weer veel werk dat je ze er weer in moet doen iedere dag.

Ik heb al eens weave extensions gehad en dat kan mijn hoofdhuid niet aan, die strakke vlechten irriteerde heel erg… dus denk dat microringen dan ook afvalt. Ik zag op instagram ook halo extensions met zo’n draadje, dat zag er ook wel mooi uit. Heeft iemand daar ervaring mee?

Omg heel benieuwd. Waar?

4 likes

Ik ken dat niet met een draadje maar heb je al eens naar tape ins gekeken? Jessybellex op instagram doet nu en ze gaat op zoek naar juiste kleur en textuur voor je type haar.

2 likes

Even een flink stuk van mijn haar laten knippen. Mijn man was helemaal in shock omdat er vrij veel vanaf is haha :sweat_smile: maar ben er super blij mee, ook wel hard nodig na al die haaruitval (door zwangerschap, vandaar ook die krans babyharen op mijn voorhoofd)

@Karl_Lagerfeld ik heb clip ins gehad en vond die dingen vreselijk. Zag er heel mooi uit als het eindelijk een keertje gelukt was maar het kostte super veel tijd. Een kennis van me heeft extensions met zo’n draadje, ik vond dat wel heel mooi bij haar. Wel was haar haar vrij dun, ik weet niet hoe het er uit ziet als je dikker haar hebt.

8 likes

Rotterdam!

Dit is haar insta: Hair and Nature on Instagram: "Yeah!! De Japenese scalp treatment is nu te boeken bij ons. Kom tot rust met deze geweldige behandeling en laat je hoofdhuid weer ademen😍"

Het was echt heel relaxt, alles rook lekker, ze heeft gemasseerd/gestoomd/gescrubt en ik viel bijna in slaap.
De voor en na-foto’s van mijn hoofdhuid waren ook bizar

8 likes

Ik woon op ruim 2 uur rijden maar overweeg nu om speciaal hiervoor naar Rotterdam te gaan :joy: ziet er zooo chill uit

2 likes

Doen!
Haha maak er een shop of relax-dagje van.

Zo chill, het geluid van het water, stoom en warme water plus het leek ook uren te duren, heel bijzonder!

3 likes

Ohhh dit wik ik :smiling_face_with_three_hearts: Hoe lang duurde het in totaal?

4 likes