Ik heb door m’n Corona besmetting in juni nu last van after COVID hairloss. Moet je maar eens googelen, echt klote.
Echt extreme plukken haar uit m’n haar en nu twee weken, denk dat ik al bijna de helft van m’n haar kwijt ben. Had een bos haar. Merk dat t me mentaal echt ziek maakt, de stress dat ik kaal kan worden (of kale plekken krijg zoals heel veel vrouwen op insta/TikTok) maakt me echt HEEL verdrietig tbh. De ervaring dat je met je handen door je haar gaat (ik durf m’n haar niet eens te borstelen) en hele dossen haar mee pakt is echt fucktup. Heb bijna een plastic zak vol bij elkaar aan verloren haar. Overal lees ik dat het nog maanden kan aanhouden. Ik merk al langzaam een inham links van m’n voorhoofd. En m’n knot is nog maar de helft van wat het was
Het kutte is dat je er ook vrij weinig aan doet. Heb nu m’n Mielle olie natuurlijk al, maar maak ook rozemarijn water en probeer ook op m’n voeding te letten om m’n lichaam een handje mee te helpen.
Iemand andere tips? Of ervaring hiermee? Over biotine lees ik verschillende dingen.