Ik ben bijna 2uur binnen geweest omdat we ook goed ging bespreken hoe mijn hoofdhuid is en wat haar advies is. Plus de scan voor en na maar denk zeker wel een uur de hele behandeling zelf
Wat vinden jullie het beste haarserum? Ik gebruikte vroeger altijd biosilk, maar misschien is er inmiddels een nieuwe topper op de markt.
Weten jullie een alternatief voor dit spul voor mân wanhopige vriend? Haha, net in de Kruidvat en de Etos alle potjes en blikjes open gedraaid, maar hij vindt alles te zacht, het moet vast spul zijn wat zo een beetje smelt in je hand:
Edit: lijkt of die hele mannenlijn van Andrelon eruit gaat, er zal wel nieuw spul komen.
Haha hij ziet een plaatje er van en zegt meteen: nee dat is ook niet goed, te zacht.
Ik viel al bijna in slaap bij het filmpje! Ziet er echt heerlijk uit!
Clay van de Hema gebruikt mijn vriend!
Die heb ik hem ook laten zien, maar was ook niet goed. đ«
Edit: ik tegen mân vriend, krijg allemaal tips hier, maar jij vindt niks goed.
Hij: ja je kunt zien dat ze niet precies weten hoe die clay aanvoelt, denken er veel te makkelijk over, jammer wel.
Het standaard hippe mannen-kapsel, boven wat langer en naar achter gedragen en zijkant en achter iets korter, zoiets alleen heeft ie dun en fijn haar en heeft ie niet zo veel volume:
Mijn man zweert bij suavecito!
Hem eens langs de Turkse of Iraanse kapper sturen. Die hebben vaak spullen voor haar, bv wax voor fijn haar, wat in de standaard drogisterijen niet te verkrijgen is.
@Nude na talloze jaren veel serums te hebben uitgeprobeerd kom ik steeds terug bij die van Balmain. Mijn haar vindt die echt fijn.
Ik ben vanmorgen bij de kapper geweest en vind het te kort geknipt Als iemand nog tips heeft voor snelle haargroei
Jongens wat is nou een goede dupe van de dyson airwrap? Ik wil dat ding zooo graag maar kan toch niet zoveel daar aan uitgeven⊠en op tiktok zie ik allemaal nep varianten maar iemand ervaring met 1??
@yuna ik heb ooit zoân neppe op AliExpress gekocht en dat was niet echt een succes. Het effect was best mooi en makkelijker te maken dan met een losse ronde borstel en een föhn. Maar het bleef echt niet lang zitten, hij werd ontzettend heet en er kwam een vieze geur uit na een paar keer gebruiken. Ook echt totaal niet goed voor je haar volgensmij.
Ik heb nu een van kruidvat eigen merk en die is verrassend fijn! 3 euro ofzo.
Ik heb de echte gekocht, heb vantevoren ook op Marktplaats gekeken en als het in de buurt wordt verkocht en je kan het ophalen (en dat ding dus zien en aanzetten) dan zou ik tweedehands wel aandurven, want denk dat er weinig aan kapot kan gaan.
Ik heb hem zelf in er treat yo self-bui gekocht een paar maanden geleden en heb er geen spijt van, raak mân stijltang en krultang en nauwelijks nog aan en mân haar heeft nooit zo goed gezeten. Maar het is wel echt belachelijk duur.
Merk je dat verschil (als in: je haar heeft nog nooit zo goed gezeten) doordat het met die opzetstukken allemaal sneller/handiger/beter gaat dan met steiltang of krultang; of zit je haar in de basis ook al mooier door die Dyson? Dat ook het gewoon effe droogföhnen al heel anders is dan met een reguliere föhn?
Mijn man gebruikt klei van sebastien ofzo? Haalt ie bij de kapper. Veel drogist producten vindt ie ook niks.
En hij jat ook wel eens mijn haarlak
Ik was mân haar maar 2-3x/week en doe het daarna meteen goed föhnen met de ronde borstel, waardoor het qua model al meer lijkt op hoe ik bij de kapper vandaan kom, zit gewoon âverzorgderâ. En ik doe mân voorste plukken (soort lokken danwel langere side bangs) met die zuig-kruller (?) en dan zit het zo snel en simpel goed, dat heb ik met geen andere tool ooit klaargekregen.
Maar als je echt alleen de föhn gebruikt dan gebeurt er niets anders dan met een gewone goedkope föhn.
Omg dit is echt al een jarenlange zoektocht voor mijn vriend. Hier ook alles al opengedraaid en bekeken in de drogist, maar niks is goed. Ik heb ook weleens wat voor m gekocht op een blauwe maandag, maar ook dat was niet hetzelfde. Deze van andrelon kan je superslecht krijgen, maar de AH XL of all places heeft m vaak wel liggen!
Hmm misschien moet ik dan toch maar wat geld opzij leggen ervoorâŠ