En heb je nog specifieke aanraders daarvan? Of is dat meer een voorkeur qua geur vooral haha
Ik heb er zelf nu eentje van garnier met ook een soort vloeistof ofzo, maar die gaat super snel leeg dus dan is t wel een duur grapje steeds.
En heb je nog specifieke aanraders daarvan? Of is dat meer een voorkeur qua geur vooral haha
Ik heb er zelf nu eentje van garnier met ook een soort vloeistof ofzo, maar die gaat super snel leeg dus dan is t wel een duur grapje steeds.
De zwarte fles, extreme volume versie. Niet perse voor de geur. Is me nooit echt opgevallen om die reden maar gebruik hem om de redenen die jij zelf aanhaalt: het wassen vet wordend haar een dagje uitstellen en volume.
Deze is inderdaad top! Ruikt naar Marie Stella Maris gek genoeg haha
Ik heb altijd deze van Batiste (er zijn meer soorten van Batiste die iets met âvolumeâ in de naam hebben maar ik heb dus echt precies deze) en gebruik het om dezelfde redenen als jij. Je ziet wel een beetje een witte waas maar omdat ik blond haar heb is dat bij mij niet echt zichtbaar als het uitgeborsteld/-geschud is. Dit is de enige die ik heb geprobeerd die me echt volume geeft!
Kun je ze niet uit laten groeien? Of is het verschil te groot?
Ik had dat laatste (donkerblond haar van mezelf en heeeeel veel lichtblonde highlights) en ik was er gisteren klaar mee dus ik heb er overheen geverfd. Met een pakje van de kruidvatđ Dat ziet er prima uit, maar moet er nog wel een keer overheen omdat niet alles heeft gepakt.
Ik zou als je het zelf gaat verven denk wel eerder gewoon verven. Toner moet je volgensmij veel meer opletten terwijl verven vrijwel altijd goed gaat.
Volgensmij moet je bij een toner vooral uitkijken dat hij niet te ver doorslaat. Als je goed op de tijd let, zal het wel loslopen, maar haarverf is daarin wel makkelijker geloof ik.
Olaplex No3! Op vies (wel even je haar vochtig maken) haar doen, met name de onderkant, tien min in laten trekken. En dan je normale haar-routine.
Het k18 leave in hair mask. Had hiervoor altijd olaplex nummer 3, maar vind deze nog fijner. En ook makkelijker in gebruik.
Ja vind ik wel. Het wordt er niet vet of heel plat van.
Welke kleurspoeling gebruik jij?
Wow die droogshampoo van de action is echt pure gif om in te ademen, maar de enige droogshampoo wat mijn haar ecbt doet opfrissen.
Bij mij helpt het vooral om er na het douchen nog een serum in te doen (op handdoekdroog haar). Argan Elixer van Balmain is mijn favoriet, maar helaas wel duur.
Revolution Plex 7 is ook heel fijn! Staat omschreven als styling spray maar dat is het niet. Zit wel in een sprayflacon, ik doe altijd 2 spuitjes op mn handen en verdeel dat over mân haar.
Plex 6 is ook heel fijn maar echt een crème. Maakt je haar wel duidelijk wat dikker dus als je dat fijn vind dan zou ik deze eens proberen!
Ja ik vind dat zo vervelend bij alle droogshampoo, ik ben overgestapt op een compact droogshampoo.
Maar ik zag dat foamie ook poeder droogshampoo heeft in een busje, dus ik denk dat ik dat ga proberen. Of terug naar oldschool baby talkpoeder gebruiken, dat werkt wel heel ontvettend maar daar werd mijn haar ook wel heel droog van
Ik kreeg een mail van mijn kapper dat Balmain de prijzen verhoogd vanaf 1 okt (ipv 1 januari) en dat dat voor verzorging en stylingproducten 17% is. Inslaan dus, want hij wordt nog duurder
Wooow shit, dan ga ik echt nog even wat kopen inderdaad.
Even een update, zoals @Zitzak al aangaf krijg ik van de biotine veel onderhuidse pukkels⌠het is te vroeg om verschil te merken in haaruitval maar als je gevoelig bent voor puisten is het dus geen aanrader.
Iemand hier een aanbeveling voor de beste haarspoeling met grijsdekking? Ben van mijzelf donkerbruin/zwart.
Ik heb voorin mân haar een grijze pluk, daarom laat ik mijn haar altijd verven. Nu is het zo dat ik na ongeveer 4 weken alweer heel veel grijze haren zie, terwijl de rest van mân haar eigenlijk nog geen uitgroei vertoont. Ik vind het zonde van het geld en conditie van mân haar om het zo snel alweer te moeten verven. Is er iets dat ik hieraan kan doen?
Ik zit te denken om zelf met wenkbrauwverf alleen het kleine stukje met grijze haren aan te stippen, maar misschien is dat een heel dom idee?
Ik ben op zoek naar een nieuwe haarborstel. Ik heb er nu eentje met van die pinnetjes waar een bolletje op zit alleen ik vind hem zoân lastig schoon maken.