Heel erg old scool, maar ik meng deze:
Met deze:
Geeft net even wat textuur maar is niet vet. Voor volume gebruik ik een foam en fohn ik mn haar in tegengestelde richting.
Heel erg old scool, maar ik meng deze:
Met deze:
Geeft net even wat textuur maar is niet vet. Voor volume gebruik ik een foam en fohn ik mn haar in tegengestelde richting.
Weet iemand misschien waar ik color remover voor mijn haar kan kopen? Die van de kruidvat is continu uitverkocht op de site en in de winkels. Bij Boozyshop zag ik die van revolution maar ook die is uitverkocht, en ook op bol zie ik het niet.
Ik blondeer mijn haar liever niet gezien het al erg droog is
Ik heb krullen en balayage die ietsje te warm is naar mijn zin. De basis is donkerbruin(eigenlijk grijs)
Heeft iemand een tip voor een milde toner om het wat koeler te maken? Of moet ik perse met verf aan de slag? (Die zilvershampooâs zijn zo aggressief en meer voor blond haar volgens mij)
Je zou de 10.81 van Wella Colorfresh kunnen proberen. Die gebruik ik vaak voor mijn highlights en geeft een mooi koel maar niet te grijs/paars resultaat.
Edit: weet niet of het echt âzachtâ is voor je haar. Wsl niet want Wella.
Vinden jullie die Mielle olie ook een aanrader voor de lengtes, bijv om op handdoekdroog haar te doen? Ik zoek een lichtgewicht serum.
Ik heb lang haar met lichte krullen als ik het aan de lucht laat drogen maar ook heel fijn haar, wel veel. Wil geen sterkere/meer krullen maar wel iets mooier gedefinieerd en minder pluis.
Kent iemand een kapper in Den Haag of omgeving die goed is in ponyâs knippen?
Heeft iemand ervaring met numinox tegen haarverlies? Mijn schoonmoeder gebruikt het fanatiek maar ben nogal sceptisch.
Ben het op dit moment aan het gebruiken haha, was benieuwd!
De basis van mijn haar is donker, dus benieuwd of het iets wil doen, ik laat het er wat langer in zitten denk ik. Bijzonder spul trouwens, heeft iets weg van zilvershampoo maar dan zonder dat paarse pigment allemaal.
Nee de basis is castor-olie en dat is megazwaar en vet.
Super bedankt voor je reactie! Ik gooi de app meteen van mijn telefoon. Ik heb inmiddels als de treatment van Maroccanoil besteld. Dus niet helemaal geluisterd naar de app. Nogmaals dankjewel!
Heeft iemand dĂ© tip/site voor een overzichtelijke CG-routine die geen uren kost? Ik denk dat goed haar wel echt helpt met tevredener zijn met mijn looks, maar ik vind het zo ingewikkeld en heb relatief weinig tijd heb dun haar met slag, vroeger krullen, maar daar is weinig van over na 2 zwangerschappen, dus los valt het nu heel niksigâŠ
Ik zou het graag weer met plezier los dragen
Ben je blij met het resultaat?
Geen idee of je je krullen terug kunt krijgen als je nu alleen nog slag hebt maar je kunt het proberen.
Wat ik deed toen ik mijn haar nog krullend droeg als ik geen zin/tijd had voor een lange routine:
wassen met CG-shampoo
CG-haarmasker onder de douche in laten trekken, daarna uitspoelen
klein beetje leave-inn door mijn haar, uiteraard weer CG
sectie voor sectie gel aanbrengen CG
doorkammen met een grove kam of een denman-brush
haar omhoog knijpen
diffusen, restje aan de lucht laten opdrogen
daarna nog even scrunchen zodat de harde krullen weggaan
Best een lijstje zo maar kostte me relatief weinig tijd
Ik zie eigenlijk nauwelijks tot geen verschil, ik heb iets meer dan de helft van het flesje gebruikt dus over 2 weken ofzo denk ik nog een keer. Heb het er bijna een half uur in laten zitten.
Zo exact doe ik het ook altijd, eigenlijk standaard (dus nooit een lange routine) 1 x per week.
Nou ik heb gister dé befaamde babyliss fohnborstel binnen gekregen. Moet er nog wel ff mee leren omgaan
Heb niet de illusie dat ik er echt slag mee krijg. Daar is mn haar te dik en te zwaar voor. Mn doel is vooral om mn haar wat minder warrig te maken en wat meer te âbegeleidenâ. Het kan anders nogal alle kanten op staan. Gewoon dat het net even wat gelikter is allemaal dan het pluizige boeltje wat het anders is
Oh balen! Misschien volgende keer op droog haar proberen, of had je dat al gedaan?
Ik doe het ook ongeveer zo @Rosalala, alleen gebruik ik mousse ipv gel, en ik ben denk ik met een halfuurtje wel klaar als het niet minder is en kan vaak wel een week vooruit tot ik het weer moet wassen, met hier en daar wat refreshen tussendoor (wat me max 10 min kost).
Mensen laten zich altijd zo afschrikken, omdat ze denken dat krullen zoveel tijd kosten, maar beseffen niet dat het vaak meerdere dagen mee kan gaan en dat het allemaal wel meevalt haha. Succes!
Nee handoekdroog. Maar dat is wel een goede tip indd!
Thanks! En waar refresh je dan mee?