Ik heb eentje van Zenner gekocht bij de drogist. Is een prima ding, niet heel fancy maar doet wat het moet doen. Mijn moeder heeft volgens mij eentje van Hema die ook prima is.
Thanks. Ik ga is kijken
Doen jullie wel eens inspiratie voor kapsels op dit op internet te kijken? En zo ja hebben jullie aanraders voor sites?
Ik ben in zoân mega irritante fase dat ik het anders wil maar niet weet hoe
Hier ook gewoon pinterest! Vooral fijn dat je vergelijkbare plaatjes kan zien als je één ding hebt gevonden wat je leuk vindt
Wat is een goeie sea salt spray? Liefst met een niet te aanwezige of chemische geur.
Lush!
Nou update (en dubbelpost sorry) en het is heel leuk, maar ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet laten opdrogen of stylen. Ik gebruik liever geen hitte en ik hou ook niet van te veel producten in mân haar (wel leave in crĂšme en serum enzo maar geen mousse, spray enzo). Meestal zorg ik gewoon dat het goed opdroogt en dan zit het prima maar voor deze stijl heb ik de juiste manier nog niet gevonden
Heb je hem toevallig al binnen?
Ik heb hem uiteindelijk niet besteld na de tip dat hij misschien niet werkt hier. Ik ben nog aan het nadenken of ik het aandurf. Hij is ook te bestelen vanuit Amerika zag ik nu. Maar ook daar heb ik mijn vraagtekens bij.
Weet iemand waar ik goede en beknopte informatie kan vinden over welke olaplex aan te schaffen? Het zijn er zoveelđł
Heeft er iemand tips voor haarklemmen die niet pijn doen aan je hoofd? Ik heb lang, dik, en veel haar en vind klemmen superhandig maar die ik nu gebruik kan ik niet langer dan een uur ofzo in hebben zonder dat het begint te trekken of dat mijn hoofdhuid pijn doet
Wat ik iig fijn vind zijn van die klemmetjes met âanti slipâ er in. Daardoor schuift het een stuk minder snel uit mn haar waardoor het er ook minder aan trekt heb ik het idee.
Ik ga binnenkort mijn haar weer verven. Maar bij mij gaat de haarverf er zo snel uit! Of ik het nou zelf doe of bij de kapper laat kleuren.
Weet iemand welke shampoo goed is voor geverfd haar? Waardoor het er niet zo snel uitgaat?
Vooral heel weinig wassen
Ik heb zondag voor het eerst die Mielle haarolie gebruikt, echt resultaat zie je natuurlijk pas veel later. Maaarrrr, vandaag is het donderdag en mijn haar is nog steeds niet vet?!
Normaal is 2 dagen héél soms 3 echt mijn max. Geen idee of het invloed heeft, maar viel me wel op!
Dat klinkt goed zeg. Ik ben benieuwd of dat zo blijft. Wil je dat over een poosje delen?
Yes doe ik!
Ik heb zondag mielle haarmasker gebruikt, urenlang erin laten zitten, daarna 1x gewassen met mn vriend zijn shampoo (was mijne vergeten) en mijn haar is nog steeds super schoon, de blow dry die ik geprobeerd heb was pas woensdag middag eruit en nu zit het nog steeds goed op dag 5. Weet niet waar het dus aan lag maar wauw mielle spul heel tevreden mee (zal toch niet vriend zn shampoo zijn , is zoân schwarzkopf 2 euro max shampoo)
Nou dat klinkt als iets wat ik ook wil proberen dan! Smeer je dit gewoon in de lengtes? En het is dit product toch?