Haar/ kapsel topic #1

Ja die! Succes wel met vinden, ik heb elke drogist in de buurt gehad en pas bij nr 6/7 gevonden. Enorme tiktok hype.

Ik breng het aan op de hoofdhuid, maak elke keer scheidingen over mijn hele hoofd en masseer het in. Ook inderdaad beetje in de punten, dan laat ik het uurtje of 2/3 intrekken en dan was ik het eruit, was mijn haar 2 keer en in de punten conditioner.

@chasingrainbows dan ga ik het masker ook nog scoren!

3 likes

Haha nou dat wordt nog wat dan!

Oh ik las het alsof je je haar daarna niet meer had gewassen dus ik dacht huuuhhh. Ik gebruik deze nu ook al een tijdje, 2x in de week Ofzo, en nu je het zegt, mijn haar wordt ook minder snel vet! En het lijkt ook wat voller.

1 like

Haha nee dat zou wat zijn, na het wassen nĂĄ de olie heb ik het 4 dagen niet gewassen inderdaad!

Ik hoop echt dat het voller wordt / lijkt :pray:

2 likes

Wat is een goede clarifying shampoo? Liefst iets dat gewoon in de winkel te koop is.

1 like

Hoihoi! Heeft hier iemand ervaring met een zelf draaiende föhn borstel? Ik heb korter haar, net boven de schouder, en mag een kerstcadeau uitzoeken dus ik ben mezelf hierop aan het oriënteren. Omdat ik zelf totaal niet handig ben met een föhn en borstel, leek mij dit wel wat. Is dit handig? Ook fijn met korter haar of is het dan niet zo fijn? En hebben jullie dan tips voor fijne draaiende föhnborstel waar een opzetstuk voor mijn lengte haar bij zit? Ik merk dat bij veel sets het gerichter is op langer haar en krullen, ik denk dat die borstels dan te groot zijn voor mijn haar.

Budget is 100 euro, maar als er voor deze prijsklasse niets fatsoenlijks te krijgen is hoor ik het graag. Het is puur om wat volume in mijn haar te krijgen, ik heb heel fijn maar veel haar waardoor ik geen volume heb.

3 likes

Ik heb er een van Babyliss, de AS551E Pro 800 krulborstel, maar die is inmiddels niet meer leverbaar. Je krijgt wel vergelijkbare suggesties als je er bij Bol.com op zoekt:

4 likes

Ik heb waarschijnlijk dezelfde haar lengte als jij en deze borstel werkt echt top!
https://www.coolblue.nl/product/895104/babyliss-big-hair-dual-as950e.html

Je kan beide kanten op draaien en de warmte heeft 2 standen. In het begin even oefenen en wat YouTubes filmpjes kijken maar als je t eenmaal door hebt is het echt een aanrader.

2 likes

Ahh bij mij gaven ze zelfs aan dat ie helemaal niet verkocht wordt in de winkels en alleen online!

Mijn kleine dorpje zit blijkbaar niet op tiktok, haha! Maar nu al rot voor als ‘ie op is :tired_face:

2 likes

Oh ik stond vanmiddag wel in een Kruidvat met een schapkaartje van het product, dus daar moet hij ook in de fysieke winkels liggen. Was alleen wel op haha. Bij de Etos kun je online de voorraad bekijken.

2 likes

Assortiment verschilt per winkel, kan dus goed dat deze winkel het inderdaad niet verkoopt

Iemand een tip tegen een vreselijk jeukende hoofdhuid? Het is nu al een paar dagen en ik word er helemaal gek van.

Ik zag laatst op het forum dat iemand Wow dream coat had gekocht maar kan niet meer vinden wie het was.
Heeft iemand dit al eens gebruikt? En werkt het goed?

4 likes

Bij mij werkt de gember shampoo van de Body Shop heel erg goed tegen jeuk, wondjes, schilfers etc!

5 likes

Die heb ik al gekocht en 1 keer gebruikt. Nog geen verschil. Maar misschien moet ik het vaker gebruiken?

1 like

Heb je een nieuwe shampoo? Er zit vaak een ingredient in shampoo die dit veroorzaakt, Zoek een huidaandoening (patiëntenfolders).

2 likes

Een product werkt vaak niet na eenmalig gebruik. Zou het een maand geven, iedereen die die shampoo gebruikt, is fan.

4 likes

Nee, geen nieuwe shampoo gebruikt hiervoor.

2 likes

Ga ik het langer volhouden! Maar omdat het zooo irritant is wil je dat het direct stopt.

2 likes