Ik citeer even mijn berichtje uit mei, want ik kreeg wat dm’s na een bericht in t Corona topic over m’n Corona bijwerking over welke haar olie ik gebruik, heb denk ik wel vaker hier neergezet hoe ik de olie gebruik. Dat is deze dus!
Ik gebruik deze al 7-8 jaar en heb denk ik mede daardoor een volle bos haar. Nooit bewust gebruikt voor haargroei, maar vanuit m’n jeugd m’n moeder en tantes altijd meegekregen haarolie te gebruiken voor een gezonde hoofdhuid en haren. En ik denk nu dat dit er zeker wel aan heeft bijgedragen. Zo was ik m’n haar maar 1 x in de week, en mijn haar wordt nooit vet, soms 2 als ik de olie vaker wil gebruiken. En heb altijd nieuwe haren, van die baby haargroei.
Ik gebruik het in kleine mate en laat het nooit een hele nacht intrekken. Gewoon een paar uur. masseer het op m’n hoofdhuid en haaraanzet, nooit in de punten of in de lengte. Zonde van je olie. Je haar komt er wel mee in aanmerking als je het uitwast.
Goed uitwassen, twee keer shampoo gebruiken. Ik gebruik dit dan ook daarbij. Ook heel goed voor je bloedcirculatie namelijk.
Op internet staan heel veel filmpjes en uitleg en dergelijke! Je hoofdhuid en haar heeft er echt baat bij, verzorgen met haarolie.
Wanneer zie je resultaat? Geen idee, omdat ik het nooit bewust voor haargroei heb gebruikt. Maar ik kan je wel zeggen dat m’n nieuwe haren forever blijven groeien haha. Dus het heeft echt zin. Je hoeft niet deze Mielle te gebruiken. Sinds dit een hype is geworden is deze indd ook slecht verkrijgbaar (balen).
Pure rozemarijn olie is makkelijker te krijgen! die moet je dan mengen met een draagolie. Of met je shampoo, dan fungeert je shampoo als drager (dit weet ik alleen niet zeker).