Oh top! Heb het ook besteld met een cadeaubon. Vond de reviews zo wisselend dus twijfelde er over. Ben heel benieuwd
Oh nee waarom doen ze dat nou toch
Ja en wat ook nog zou kunnen: luizen. Mijn zusje had heel erge jeuk en geen schilfers of dergelijke en bleek ordinaire hoofdluis te hebben gekregen op de studentenverenigingā¦
Reviews ja! Sorry
Ik vind roterende borstels veel fijner. Met een gewone kan ik niets beginnen, maar met een roterende krijg ik een prima blow out.
Ik zit tussen 2b en 2c, maar mijn zus heeft fijner haar en zij heeft er geen last van, werkt helemaal prima!
@tuthola vervelend voor je zeg! Heb je bloed laten prikken? Want je kampt er al langer mee toch? Lief dat je ernaar vraagt, ik heb een update geplaatst in het Corona topic. Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust
In ieder geval niet de Silver shine van Milk Shake, daar krijg ik stro van. De Icy Blond van Milk Shake zou beter zijn maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd. En een vriendin is tevreden over Kevin Murphy.
Ik gebruik om die reden geen zilvershampoo meer maar een leave in conditioner van Keune, de blonde savior.
Om mijn haar weer koel te krijgen gebruik ik een spray van Balmain. Er is ook een spray van Keune maar die vind ik te grijs worden bij mezelf.
Het voordeel aan de leave in en de spray vind ik dat het niet op mān hoofdhuid komt.
De leave in gebruik ik alleen in de lengtes en de spray gebruik ik met een handdoek om mān schouders zodat het zo min mogelijk op mān huid komt.
Aangezien die mielle olie zo slecht beschikbaar is rozemarijnolie sowieso goed voor je haar lijkt te zijn, wil ik zelf haarolie gaan maken. Als ik lees op internet is druivenpitolie een goede basis omdat het een droge olie is. En jojobaolie heb ik ook maar is dat ook een fijne olie om in je haar te gebruiken of is dat te vet? Anders doe ik half half denk ik.
En verder schijnen er nog wat meer oliƫn goed te zijn voor je haar, en ik heb lavendelolie, ceder en munt in huis dus misschien doe ik daar ook wat van in.
Maar ik heb al vrij veel haar dus het gaat me er vooral om dat het gezond oogt (ipv droog) En dat mān hoofdhuid wat minder snel vet wordt. Hoef dus niet meer haargroei, luxeprobleem
Tldr: als basis voor haarolie: zijn druivenpitolieen jojobaolie goed?
Ik heb mij hier ook een beetje in verdiept en wat ik lees zijn die twee goed om als basis te gebruiken en zorgt het er niet voor dat het haar snel vetter wordt
Dan maar eerst eens een wat kleinere hoeveelheid maken met die oliƫn en kijken wat het doet!
Hoe kan ik de sea salt spray van Lush het beste gebruiken? Op nat haar? Droog? Direct sprayen of eerst op de handen? Wat moet ik ermee doen? Ik gebruik zelden haarproducten dus ik weet het niet zo goed. Heb al wat geprobeerd maar heb niet het idee dat het veel doet? Ik heb een korte bob trouwens, als dat belangrijk is.
Ik vond jojobaolie erg vet. Niet erg succesvol voor mijn haar.
Ik ken die van Lush specifiek niet maar zeezoutspray kan meestal zowel op droog als op handdoekdroog/vochtig haar! Zal per persoon verschillen wat prettig werkt. Hoe doe je het nu?
Als het flesje waar het inzit het gewoon mooi vernevelt zou ik het direct op je haar sprayen. En als je echt volume wil bij de aanzet sprayen, en als je je haar gewoon wat rommeliger wil meer op de lengtes, en er even goed met je handen doorheen gaan en het er een beetje āinknijpen.ā
Ik heb vandaag voor het eerst de Colour Wow Dream Coat gebruikt en ben niet ontevreden over het resultaat.
Is een rechte pony een no go met een rond gezicht? In principe wel toch? Het gaat maar niet uit mijn hoofd en ik heb dinsdag afspraak bij de kapper, haha
Ligt er heel erg aan hoe ze de pony knippen in mijn mening.Ik heb zelf een rond hoofd en een pony gehad.
Ze hebben bij mij niet zoān mega rechte volle pony geknipt, maar juist wat luchtiger/ speelser.Daardoor stond het wel.
Enige nadeel was wel dat je het echt elke dag wel in model moet doen
Thanks! Ik twijfel nog te erg denk ik. Misschien beter lange bob met bangs