Ik ben heel benieuwd of dit werkt! Ik heb genoeg kruiden in mijn kruidentuintje, kook je de rozemarijn en gebruik je het water dan als spray? Laat je het dan er in of spoel je het uit, en hoe lang laat je dan inwerken?
Ik maak ook vaak rozemarijn water, als je er naar googelt (in het Engels krijg je meer hits) staat precies hoe het moet en hoe je het kunt gebruiken.
Ik laat het erin zitten
Ik laat het er ookin zitten inderdaad.
Zijn er hier mensen die hun curtain bangs met krullers in model brengen zonder behulp van een krultang/stijltang/airwrap? Ik zag deze bij de hema en vroeg me af of dat zou werken…
Ik vond zulke kleefrollers altijd heel pijnlijk om uit mijn haar te halen. Wil je helemaal geen hitte gebruiken, of gewoon alleen geen krultang/fohnborstel. Anders zou je ook nog even kunnen föhnen met een ronde borstel, ik denk dat dat het snelste werkt.
Ja ik krijg die techniek niet onder de knie. Ook niet met een fohnborstel. Het lukt me gewoon niet. Ik zag ook al filmpjes op instagram met de stijltang, dus dat is eventueel ook een optie. Maar dacht zonder hitte is beter!
Ik draai het altijd in elkaar op een soort van invlecht manier voor ik ga slapen. Soms ook met een badjaskoord maar soms maak ik het gewoon vast met een scrunchie en het zit eigenlijk altijd goed.
Ja ik gebruik deze, zijn prima! Soms zet ik ze vast met een schuifje maar zonder blijven ze een kort tijdje ook wel zitten. Vind eruit halen ook helemaal niet pijnlijk.
Toch maar proberen dan! Het is natuurlijk ook geen extreme uitgave haha
Werkt prima bij mij. Wel even goed naar de maat kijken en wat technieken uit proberen, ook wbt naar voren of naar achter rollen afhankelijk van wat je wil bereiken
Ik heb een kleinere maat dan deze zo te zien, anders krijg je alleen maar een bolling
Ja mijn curtain bangs zijn vrij lang, niet echt een pony meer maar een lok tot aan mijn kaak. Dus dan is een bolling en volume wel mooi. Voor een kortere kun je die felroze pakken, werken even goed
Ik zag een handige tip op TikTok om je steil-gemaakte haar in de nacht netjes te houden:
Ik zag net toevallig dat de haarolie van Mielle weer op voorraad is bij Etos.
Heb er net 1 besteld
Hij is al weer uitverkocht ![]()
Wat een drama is het om die olie te kopen! Ik ga maar zelf maken denk ik
Ja ik gebruik dit ook, werkt prima. Ik rol ze in en laat het ongeveer 10 min zitten.
Ik ga van de week denk ik ook even naar de tuinen. Eens zelf zn mix maken.
Ik heb hem binnen gekregen en dacht kijk even op TikTok om te kijken hoe je hem het best kan gebruiken.
Nu zie ik allemaal filmpjes dat mensen haaruitval hebben gekregen na het gebruik van de olie? En nu durf ik hem dus niet meer te gebruiken.
Ik kreeg er ook meer haaruitval van en ben toen maar gestopt. Had gehoopt dat dit mijn haar zou redden…
Volgens mij ligt het er ook aan hoe je het gebruikt. Die ‘haar influencers’ geven aan dat het niet direct op je hoofdhuid moet. Misschien dat dat verschil maakt?
Volgens mij gaven mensen hier aan dat het deels komt omdat je haren die al los zitten met het masseren gelijk meeneemt, in plaats van dat ze in de loop van de dag of met borstelen uitvallen.