Ik vond het heel makkelijk! Hoe minder ik eraan deed, hoe beter het zat. Mijn haar golft inderdaad wel een beetje, dat helpt wellicht.
Thanks voor de tip! Ik heb inmiddels een set en vond het indraaien niet echt moeilijk. Alleen, volgens mij heb ik twee krulsets nodig want ik heb zoveel haar het amper om de rollers paste (en ik had ze allemaal nodig).
Die krulset uit je filmpje ziet er dan ook ideaal uit! Nog nooit zoiets gezien.
Ja die is leuk hè! Ik heb zelf twee van zulke sets, maar dan niet van Conair maar Babyliss (Babyliss Hotsticks, staan veel op Marktplaats). Ze werken supergoed voor pincurls/retro-looks. Worden wel echt heel heet, haha.
Bedankt nog voor jullie berichten! Ik heb stug en golvend haar van mezelf dus ik heb een afspraak gemaakt en ga voor de wolfcut.
Mijn haar is sinds mijn bevalling 6 maanden geleden heel erg veranderd. Ik had altijd heel dik haar, met slag, droog en enigszins pluizig. Nu is het een stuk dunner, valt het heel steil en zijn er rare vette plekken op mijn hoofdhuid. Ook als ik net mijn haar heb gewasssen zijn er nog steeds stukken die echt olievet aanvoelen, terwijl de rest gewoon schoon voelt. Iemand tips hiervoor?
Ik heb een korte wolfcut en ik doe er helemaal niks mee (ok borstelen). Door de lagen gaat het juist zo zitten als de wolfcut!
Bij mij heeft de dermacare lijn van Kerastase veel goeds voor m’n haar gedaan na de bevalling! Maar verder ook wel ff uitzitten helaas, het is bij mij na 7,5 maand nog niet helemaal hoe t was.
Ik ga morgen naar de kapper en wil een keer iets anders. Mijn haar is saai lang, wat lagen erin en face framing laagjes aan de voorkant. Ik vind het mooi wanneer ik het gekruld heb met er steil- of krultang maar dat zakt redelijk snel uit en daar heb ik niet altijd zin in.
Geïnspireerd door de berichten hierboven overweeg ik ook een wolf cut. Ik heb heel veel haar maar wel heel fijn haar. Vrij steil en lastig volume in te krijgen. Heeft er iemand nog ideeën voor andere stylen? Ik ben zo niet thuis in de haar wereld haha
Ik had laatst dit filmpje gekeken.
En deze kappers volg ik op Insta:
Ooh thanks! Ik ga eens kijken
Heb het met de zoekfunctie ook geprobeerd, echter zonder succes maar heeft iemand een tip voor een fijne seasalt spray? Ik gebruik nu die van Kinki kappers, maar ben op zoek naar een wat goedkoper alternatief. Ik gebruik het altijd voordat ik m’n haar ga drogen, dan lijkt het daarna tenminste nog wat
Toni&Guy gebruik ik wel eens en is fijn, maar weet niet zeker of die goedkoper is.
Oh goed om te weten! Dank! Hmmm…wellicht blijf ik dan toch liever bij m’n oude vertrouwde spray. Plakt niet, geeft volume zonder vies aan te voelen en ruikt ook lekker
Tigi bed head of tigi catwalk?
Ik ben nu op (zon)vakantie maar mijn haar kan bij thuiskomst wel wat glans gebruiken. Wat is het beste haarmasker die jullie hebben gebruikt? Prijs maakt niet uit.
Ik heb net zelf haarolie gemaakt, volgens recept van @MACdonalds 25 ml druivenpitolie en ongeveer 50/60 druppels rozemarijnolie. Ga het vandaag voor het eerst gebruiken, benieuwd naar het resultaat!
Edit: vanmiddag ongeveer 3 pipetjes aangebracht op hoofdhuid, 5 minuten gemasseerd, restant in de lengtes uitgewreven en daarna handdoek om mijn hoofd gewikkeld. Na 3 uur eruit gewassen, zo’n 2/3 keer met alleen shampoo van petal fresh.
Mijn haar lijkt glanzender, voelt heel zacht en de lichte krullen vallen mooi. Nog even afwachten wat de lange termijn resultaten zullen zijn maar tot nu toe tevreden, ook omdat het voelde alsof ik in een wellnesscentrum was door de geur van de olie
Leuk! Ik ga binnenkort ook aan de slag. Heb de oliën al in huis: jojoba als basis, castorolie, lavendel, mint en rozemarijn.
Heeft iemand ervaring met deze krulborstel? Ik twijfel of die grote ronde borstel wel genoeg haartjes heeft. Er lijkt zoveel ruimte tussen te zitten.
Ik heb met die geen ervaring. Wel met de Remington AS8810 Keratin Protect Roterende heteluchtborstel. Gebruik het wekelijks en ben er tevreden over. Daar zitten volgens mij ook meer haren aan maar gebruik vooral die kop met haren en pinnetjes