Tigi bed head of tigi catwalk?
Ik ben nu op (zon)vakantie maar mijn haar kan bij thuiskomst wel wat glans gebruiken. Wat is het beste haarmasker die jullie hebben gebruikt? Prijs maakt niet uit.
Ik heb net zelf haarolie gemaakt, volgens recept van @MACdonalds 25 ml druivenpitolie en ongeveer 50/60 druppels rozemarijnolie. Ga het vandaag voor het eerst gebruiken, benieuwd naar het resultaat!
Edit: vanmiddag ongeveer 3 pipetjes aangebracht op hoofdhuid, 5 minuten gemasseerd, restant in de lengtes uitgewreven en daarna handdoek om mijn hoofd gewikkeld. Na 3 uur eruit gewassen, zoân 2/3 keer met alleen shampoo van petal fresh.
Mijn haar lijkt glanzender, voelt heel zacht en de lichte krullen vallen mooi. Nog even afwachten wat de lange termijn resultaten zullen zijn maar tot nu toe tevreden, ook omdat het voelde alsof ik in een wellnesscentrum was door de geur van de olie
Leuk! Ik ga binnenkort ook aan de slag. Heb de oliën al in huis: jojoba als basis, castorolie, lavendel, mint en rozemarijn.
Heeft iemand ervaring met deze krulborstel? Ik twijfel of die grote ronde borstel wel genoeg haartjes heeft. Er lijkt zoveel ruimte tussen te zitten.
Ik heb met die geen ervaring. Wel met de Remington AS8810 Keratin Protect Roterende heteluchtborstel. Gebruik het wekelijks en ben er tevreden over. Daar zitten volgens mij ook meer haren aan maar gebruik vooral die kop met haren en pinnetjes
Heeft iemand tips voor een normale föhn?
Met googlen ben ik uitgekomen op een dyson, maar ik vind die prijs echt overdreven. Iemand nog andere tips, of is een dyson echt zân geld waard?
Ik heb veel en dik haar, föhnen duurt enorm lang normaliter. Gebruik de föhn voornamelijk om echt het natte eraf te halen & mn pony / bangs te stylen. Ik verwacht niet dat ik met een nieuwe föhn ineens mn hele haar style ermee.
Voor degene die geĂŻnteresseerd zijn, de Shark Flexstyle komt naar Nederland dit jaar.
Ik heb voor mijn haar drogen gewoon een Remington. Ik heb wel gelet op het maximale vermogen om te zorgen dat mijn haar sneller droog is. Volgens mij is vanaf 1800w fijn voor dikker haar. Mijn voorkeur is minimaal 2000w en de mijne heeft 2200w.
Edit: 2300w zelfs. Ik heb deze:
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_remington-d5215-1274043.html
Ik ben een beetje aan het oriĂ«nteren naar haarextensions. Ik ben iemand die elke zoveel weken highlights laat zetten, bijna iedere dag mân airwrap gebruik etc. en dat merk ik helaas ook aan mijn haar. Ik heb net een stuk afgeknipt en het is nu toch wel wat te kort naar mijn smaak. Ik keek naar een weave, zeg ik het zo goed? Waarbij het dus met zoân vlechtje en ringetjes vastzit ipv wax/met hitte whatever. Voor wat verlenging en volume.
Iemand hier ervaring mee? Hoe lang blijft het mooi, wat zijn de nadelen etc. Thanks!
Ik heb deze gehad maar vond het prima! Nog meer haartjes is niet fijn juist, dan kom je bijna niet meer door je haar heen. Je kan veel filmpjes op Youtube vinden over dit model trouwens
Wat voorn haar type heb je? Die vlechtjes zitten strak en dat kan best pijnlijk zijn en ik weet niet of het zo goed is voor stijl haar zonder structuur enzo.
Ik heb nu extensions. Ben er erg blij mee. Heb ze nog niet zo lang, dus kan nog niet zoveel zeggen over hoe lang het mooi blijft enzo. Mijn plan is om ze om de 5 weken omhoog te plaatsen: ik heb ringetjes met daarin matten genaaid.
Nadeel is: eerste dagen vervelend gevoel, ben lang bezig met het wassen en droog fohnen en een hoge staart is niet mooi want dan zie je het.
Voordeel: mooi, vol ânatuurlijkâ lang haar, onderhoud valt super mee (ik doe vaak heatless curls) en ik kan eindelijk eens wat leuks met mn haar doen haha.
Ik vind 'm heel fijn (de Dyson fohn dus), hij is licht en mooi. Maar op zich kan ik me ook wel vinden in wat @Era zegt, al ken ik die specifieke fohn niet.
Ik kan deze föhn aanraden. Heeft een zeer krachtige motor, die jij nodig hebt met je dikke haar. Verder ook keramische warmte-elementen, ionen-technologie en een temperatuurregelaar. Die zorgt ervoor dat je haar niet te heet wordt, en je merkt echt dat het werkt.
Ik ben op zoek naar aanraders voor een föhnborstel? Heb dik, lang haar dat in laagjes is geknipt. Had al even gezocht, maar alles wat ik zie is meer van aantal jaar geleden dus was wel benieuwd naar meer recente aanraders
Ik ben het eens met @Smintje, de Remingtons met 2300W zijn echt heel krachtig. Ik heb deze, en hij droogt mijn heel dikke bos haar echt snel
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_remington-d5220-1274044.html
Beste mousse for heel dun haar wat snel vettig wordt?
Ik gebruik momenteel volumemousse van Syoss, die vind ik wel fijn. Maar ik zeg er meteen bij dat kappersproducten (bij mij) duidelijk kwalitatief beter zijn. Dus als je het geld ervoor (over) hebt, zou ik je kapper om advies vragen.
Haarverf mixen met conditioner.