Kan je op pinterest een plaatje vinden van de tint roze die je nu hebt?
Oke ik ben echt fan van dat Wow spul. Je voelt er verder niks van mm haar is niet hard of zwaar of plakkerig. Maar het pluist niet.
Bij mij maakte shampoo veel verschil, ik gebruik nu zo’n shampoo blok, daar wordt mij haar iets ruwer van (en lijkt de meer volumineus) droogshampoo, volume poeder of zoutspray helpt ook om wat stugheid te creeeren. Hoeveel en welk product voor jou prettig is zou je even moeten uitproberen
Wat voor spul gebruiken jullie om dun, fijn haar, wat snel vet wordt uiteraard te beschermen/stylen tijdens het föhnen? Ik gebruik nu anti frizz spul maar denk eigenlijk niet dat dat veel beschermt.
Thanks! Dit is precies wat ik bedoel!
Die wow is chill en hoef je maar 1x in de zoveel tijd te gebruiken. Mijn haar word snel vet van producten maar hiervan niet. Jij hebt stijl haar toch? Als ik filmpjes zie van meiden met stijl haar die het gebruiken dan krijgen ze van dat vet mooie gladde kardashian stijle haar hahah.
Ja klopt! Ik krijg het soms voor elkaar om mijn haar zo gestyled te krijgen, maar dat glimmende is me nog niet gelukt haha. Heb je een linkje? Ben wel benieuwd
Ik had hem in een cult beauty advent kalender haha. Dus via cult beauty kan je hem bestellen.
Ik gebruik deze, maar die is vooral voor heat en minder stylen
Misschien een gekke/domme vraag. Ik ga ongeveer één keer per half jaar naar de kapper en dan laat ik het alleen knippen. Ik ben verhuisd en ga nu naar een andere kapper. Nu hebben ze een leuke actie dat ze ook je haar gaan knippen, wassen en föhnen waar ik voor heb gekozen. Bij mijn ‘oude’ kapper ging ik altijd met schoon gewassen haar heen. Nu ik het wassen erbij heb geboekt vind ik het onnodig om het van ten voren wassen maar… Ik moet mijn dag om de dag wassen en mijn haar-was-dag is de dag dat ik naar de kapper moet. Is het raar/vies als ik met vet haar kom? Waar je je druk om kan maken he
Nee joh, niks raars of vies aan, zij wassen het toch? Alleen maar slecht voor je hoofdhuid om het zelf ook te wassen.
Je hebt ook helemaal gelijk!
Nee joh ze gaan het ook wassen he. Is juist heerlijk om er zo heen te gaan want dan kom je er extra mooi uit.
Ik moet echt nodig weer mijn haren laten knippen want het is volgens mij zo’n 5 maanden geleden. Ik stel het de hele tijd uit omdat ik last heb van een extreem droge hoofdhuid met veel schilfers. De laatste keer kreeg ik daar een opmerking over en dat vond ik echt niet fijn. Ze zei heel hard dat ik veel last heb van roos en dat ik daar wel de juiste producten voor moest gebruiken. Nou het is overduidelijk geen roos wat ik heb, en heb zelf al meerdere producten gebruikt om het te verminderen. Helaas zonder veel succes. Begin er steeds onzekerder over te worden en dat haat ik. Maar nu moet het echt weer geknipt worden maar durf gewoon niet, bang dat er weer iets over gezegd wordt. Ik ga sowieso naar een andere kapper… Tot een aantal jaar geleden had ik er alleen in de winter wat last van, maar nu heb ik het bijna het hele jaar door
Hè bah wat naar, kan het me voorstellen! Ongevraagde tip, heb je al eens jojobaolie geprobeerd? Helpt mij heel erg goed!
Oh wat vreselijk als kappers zo doen. Ik heb vaak ook het idwe dat ze dat doen om je allemaal zooi te verkopen. Anders zeg je het gewoon aardig en help je diegene.
Ik heb ook echt heel lang zelf mn haren geknipt omdat ik een hekel had gekregen aan kappers haha. Voelde me niet fijn in zon zaak met allemaal mensen om je heen enzo.
Maar nu heb ik een fijne kapster in de buurt die voor elke klant echt een half uur tot uur plant ( ligt aan de behandeling) en dan ook lekker de tijd neemt voor je en je ook gewoon goede tips geeft enzo.
Ik hoop dat er voor jou ook zon kapster is die gewoon normaal doet. Want je hoeft je nergens voor tw schamen.
Nee jojoba nog niet! Wel arganolie en heb recent de rozemarijn-mintolie gekocht om haargroei te stimuleren. De ingrediënten zijn wel aangepast hiervan en weet niet of dat heel positief is. Welke shampoo gebruik je om de olie eruit te wassen? Ik merk dat mijn hoofdhuid meer trekt en schilfert als ik het 2x moet wassen. Dan verdwijnt het effect van de olie ook weer ik gebruik arganshampoo van dr organic, misschien is dat ook niet de juiste?