Haar/ kapsel topic #1

Ah thanks. Lees af en toe mee, maar heb dit even gemist.

1 like

Ik heb dit net besteld; bedankt voor de link! Als het binnen is zal ik hier even laten weten of het de oude formule is of niet.

Had het al eerder voorbij zien komen hier en nu eens een keer de tijd genomen om dit topic uitgebreider terug te lezen. Ben heel benieuwd of het werkt bij mij.

1 like

Zou castorolie ook werken voor meer wenkbrauwgroei?

Hebben jullie tips voor een fijne douchemuts?

Ik zou graag met een knot in willen douchen, dus die moet er ook in passen. Mijn haar wordt erg pluizig (kom ik nu pas achter, na jaren me geërgerd te hebben aan pluizig haar) door het stoom uit de douche. Laatst probeerde ik zo’n wegwerp douchemuts uit een hotel en m’n haar zag er zoveel beter uit. Maar die douchemuts zit helemaal niet fijn. Hij zit erg strak en kriebelt heel erg door dat plastic op m’n voorhoofd.

2 likes

Op Bol heb ik douchemutsen gezien voor heel veel haar, vaak gebruikt door zwarte dames. Ook wel aangeduid als XXL. Is dat niet iets om te proberen?

1 like

Even terugkomend op dit bericht: hij wordt in het voorjaar leverbaar in Nederland! Ik sta ingeschreven voor een heads up per e-mail en denk dat ik hem meteen bestel.

Meer meiden die hierop aan het wachten zijn?

13 likes

Oude formule! :slight_smile:

Ik heb het zojuist voor de eerste keer gebruikt. Hoop dat het werkt :smiley:

3 likes

Ja ik!! Wil al jaren de Dyson maar kan de prijs niet goedpraten. M’n oude Babyliss föhnborstel is net stuk gegaan dus goeie timing van Shark :grimacing:

4 likes

Ja ik ook!

1 like

Ik ook!

4 likes

Ik denk dat dit een prima verjaardagscadeau voor mezelf gaat worden!

1 like

Ik ga hem ook kopen!

2 likes

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar niet gevonden wat ik zocht.

Is hier iemand (met verstand van haarverf) die permanente haarverf van een kappersmerk kan aanraden die veel grijs haar goed dekt? Ik gebruikte altijd Elgon (kocht dat bij een groothandel) en die werkt op zich prima, maar ik heb van mezelf al droog haar en dit is gevoelsmatig niet de meest ‘zachte’ haarverf.

1 like

Ik ben benieuwd wat deze hier precies gaat kosten,

4 likes

Ga ik proberen, thanks!

1 like

Wat zijn aanraders voor bruine droogshampoo van de drogist?

1 like

Batiste!!

2 likes

Batiste

1 like

Ik ben op zoek naar een haar bandeau, zo’n flexibele met draad aan de binnekant. Ik vind degene die ze op deze site verkopen erg mooi maar ik vind 25 euro voor een stukje stof met flexibel draad aan de binnenkant erg veel geld. Weet iemand waar ik goedkopere opties kan vinden?

Ali?

3 likes