Oude formule!
Ik heb het zojuist voor de eerste keer gebruikt. Hoop dat het werkt
Ja ik!! Wil al jaren de Dyson maar kan de prijs niet goedpraten. M’n oude Babyliss föhnborstel is net stuk gegaan dus goeie timing van Shark
Ja ik ook!
Ik ook!
Ik denk dat dit een prima verjaardagscadeau voor mezelf gaat worden!
Ik ga hem ook kopen!
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar niet gevonden wat ik zocht.
Is hier iemand (met verstand van haarverf) die permanente haarverf van een kappersmerk kan aanraden die veel grijs haar goed dekt? Ik gebruikte altijd Elgon (kocht dat bij een groothandel) en die werkt op zich prima, maar ik heb van mezelf al droog haar en dit is gevoelsmatig niet de meest ‘zachte’ haarverf.
Ik ben benieuwd wat deze hier precies gaat kosten,
Ga ik proberen, thanks!
Wat zijn aanraders voor bruine droogshampoo van de drogist?
Batiste!!
Batiste
Ik ben op zoek naar een haar bandeau, zo’n flexibele met draad aan de binnekant. Ik vind degene die ze op deze site verkopen erg mooi maar ik vind 25 euro voor een stukje stof met flexibel draad aan de binnenkant erg veel geld. Weet iemand waar ik goedkopere opties kan vinden?
Ali?
Heb ik gekeken maar ik heb geloof ik de juiste zoekterm nog niet gevonden
Ik heb er twee (donker groen en oud roze) van Atelier des Femmes. Als je wil, kan je die van mij overkopen? Zal ik een foto maken?
Ik zou graag de kleuren willen zien dus als je een foto kan maken graag. Wat vraag je ervoor?
Ja ik heb ook behoorlijk wat grijs maar doordat de toner die ik laat zetten wat koeler is, blendt het eigenlijk heel goed met de highlights en groeit het ook heel natuurlijk uit. Mijn eigen kleur is de donkerste kleur zoals op de foto die je plaatste.
De toner die ik altijd heb is van Wella, 10.36 met 1/3 deel 08
Ik ben afgelopen week naar een andere kapper gegaan dan normaliter, omdat mijn kapper momenteel niet werkt. Mijn " eigen" kapper zet altijd een hele subtiele balayage door mijn eigen bruine haar. Nou je raadt het al…hier is niets subtiels aan. Ik ben gewoon blond, bijna vanaf mijn kruin😶 En het erge is…er zitten veel gele plukken tussen. Ik heb dit meteen aangegeven want ik wilde een frisse blonde kleur, koel. Deze kleur vloekt gewoon met mijn eigen koele ondertoon.
De kapster gaf aan dat ik eventueel deze week kan bellen en dan zet ze er een andere toner overheen?? Ik heb mijn haar flink in de zilvershampoo gezet(fanola), maar het gele blijft.
Nu is mijn vraag eigenliji, sorry voor het hele verhaal, kan een toner dit wel oplossen? Of moet het weer in de bleek oid?