Heb ik gekeken maar ik heb geloof ik de juiste zoekterm nog niet gevonden
Ik heb er twee (donker groen en oud roze) van Atelier des Femmes. Als je wil, kan je die van mij overkopen? Zal ik een foto maken?
Ik zou graag de kleuren willen zien dus als je een foto kan maken graag. Wat vraag je ervoor?
Ja ik heb ook behoorlijk wat grijs maar doordat de toner die ik laat zetten wat koeler is, blendt het eigenlijk heel goed met de highlights en groeit het ook heel natuurlijk uit. Mijn eigen kleur is de donkerste kleur zoals op de foto die je plaatste.
De toner die ik altijd heb is van Wella, 10.36 met 1/3 deel 08
Ik ben afgelopen week naar een andere kapper gegaan dan normaliter, omdat mijn kapper momenteel niet werkt. Mijn " eigen" kapper zet altijd een hele subtiele balayage door mijn eigen bruine haar. Nou je raadt het al…hier is niets subtiels aan. Ik ben gewoon blond, bijna vanaf mijn kruin😶 En het erge is…er zitten veel gele plukken tussen. Ik heb dit meteen aangegeven want ik wilde een frisse blonde kleur, koel. Deze kleur vloekt gewoon met mijn eigen koele ondertoon.
De kapster gaf aan dat ik eventueel deze week kan bellen en dan zet ze er een andere toner overheen?? Ik heb mijn haar flink in de zilvershampoo gezet(fanola), maar het gele blijft.
Nu is mijn vraag eigenliji, sorry voor het hele verhaal, kan een toner dit wel oplossen? Of moet het weer in de bleek oid?
Ik zou aan de kapper vragen wat die adviseert.
Ik heb om deze reden hele lichte asblonde highlights, dan zie je die grijze haren het minst.
Schijnbaar ben ik al een tijdje behoorlijk grijs maar ik heb het zelf nooit doorgehad door mijn highlights. heb een tijd asblond gehad, en nu iets warmer maar alsnog is de toner assig genoeg om het niet op te laten vallen.
De steampod of de blauwe babyliss pro?
Absoluut de steampod! Veeeeel minder schade aan je haar en het wordt er heel mooi glanzend van.
Ik heb deze ook gekocht via die website, ben heel benieuwd!
Ik wilde hier deze droogshampoo van Monica tippen:
Geeft veel volume en je hebt niet veel nodig om het goed te laten werken! Vind de geur ook lekker en de witte waas is goed weg te masseren. Je haar wordt wel stug, maar dat vind ik persoonlijk wel prettig omdat het dan ook goed in model blijft zitten.
Ah naar deze review was ik al op zoek. Dankje voor de tip!
En werkt het ook goed om vettigheid minder te laten lijken?
Ja, zelf maar weinig voor nodig.
Ik denk dat mijn vraag hier het beste past. Mijn vriend wordt relatief vroeg grijs in zijn baard en wil dit dus verven. Hij heeft geen zin om elke 2 weken bij de kapper of Barber te zitten maar ik mag het wel verven van hem. Heeft iemand hier dit eens gedaan bij iemand met baard? Ik neem aan dat je gewoon haarverf kan gebruiken maar ben vooral benieuwd naar handige tips om op te letten.
Ik heb het zelf nooit gedaan (heb ook geen baard haha), maar het viel me pas op dat op mijn wenkbrauwverf van Refectocil stond dat je daarmee ook je baard kon verven. Dus wie weet kun je daar online ervaringen mee vinden?
Oh das een goeie! Daar heb ik op het forum ook genoeg over gelezen dus dan ga ik daar even naar zoeken. Thanks!