Haar/ kapsel topic #1

Ik zou aan de kapper vragen wat die adviseert.

3 likes

Ik heb om deze reden hele lichte asblonde highlights, dan zie je die grijze haren het minst.

3 likes

Schijnbaar ben ik al een tijdje behoorlijk grijs maar ik heb het zelf nooit doorgehad door mijn highlights. :joy: heb een tijd asblond gehad, en nu iets warmer maar alsnog is de toner assig genoeg om het niet op te laten vallen.

De steampod of de blauwe babyliss pro?

2 likes

Absoluut de steampod! Veeeeel minder schade aan je haar en het wordt er heel mooi glanzend van.

2 likes

Ik heb deze ook gekocht via die website, ben heel benieuwd!:sweat_smile:

2 likes

Ik wilde hier deze droogshampoo van Monica tippen:

Geeft veel volume en je hebt niet veel nodig om het goed te laten werken! Vind de geur ook lekker en de witte waas is goed weg te masseren. Je haar wordt wel stug, maar dat vind ik persoonlijk wel prettig omdat het dan ook goed in model blijft zitten.

3 likes

Ah naar deze review was ik al op zoek. Dankje voor de tip!

2 likes

En werkt het ook goed om vettigheid minder te laten lijken?

1 like

Ja, zelf maar weinig voor nodig.

2 likes

Ik denk dat mijn vraag hier het beste past. Mijn vriend wordt relatief vroeg grijs in zijn baard en wil dit dus verven. Hij heeft geen zin om elke 2 weken bij de kapper of Barber te zitten maar ik mag het wel verven van hem. Heeft iemand hier dit eens gedaan bij iemand met baard? Ik neem aan dat je gewoon haarverf kan gebruiken maar ben vooral benieuwd naar handige tips om op te letten.

1 like

Ik heb het zelf nooit gedaan (heb ook geen baard haha), maar het viel me pas op dat op mijn wenkbrauwverf van Refectocil stond dat je daarmee ook je baard kon verven. Dus wie weet kun je daar online ervaringen mee vinden?

Oh das een goeie! Daar heb ik op het forum ook genoeg over gelezen dus dan ga ik daar even naar zoeken. Thanks!

4 likes
3 likes

Ik heb hier ervaring mee, ik weet niet hoe lang zijn baard is, maar elke 2 weken was hier elke 2 dagen.
Dat spul vlekt enorm, pas op je handen en de hals van je vriend. het kwastje dat erbij zit heeft een onhandige vorm. Ik heb een oud mascara borsteltje gebruikt.
Succes ermee

Ojee dat beloofd wat. :sweat_smile: zijn baard wordt echt heel rap grijs en ik vind dat echt nog te vroeg dus we moeten toch wat hè.

2 likes

Ik vind het voor hem te vroeg dat hij met een grijze baard loopt en hij vind het ook te vroeg dat ik mijn grijzen haren laat staan omdat we jonger zijn dan 35. :+1:t2:

Til er niet zo zwaar aan joh. :joy:Hij is al vanaf zijn 18e kaal, gun die jongen een beetje jeugdigheid via zijn baard. Hij heeft al zo weinig haar.

De voorbeelden die je noemt zijn trouwens behoorlijk genormaliseerde behandelingen in de maatschappelijke eeuwige drang naar jeugdigheid.

2 likes

Het enige dat je daaraan kunt doen is het (verder) drogen/laten drogen voordat je het indraait.
Ik slaap wel eens met krulspelden en gebruik dan als een echte oma ook haarversteviger voordat ik het inrol om te zorgen dat het de krul beter houdt :thumbsup:

1 like

Je mag hem hebben haha. :joy: wel met kaal hoofd dus.

@Trivia ik stel een vraag over grijze haren verven en jij begint over de grenzen van maakbaarheid. Vind ik toch heftig hoor voor de vrijdagavond.

5 likes