M’n haar komt tot het midden van m’n rug, ik wil het graag lang laten. Ik heb normaal haar met een beetje slag. Er zit wel wat structuur in m’n haar, dus het ziet er niet snel fijn uit maar is ook niet super dik. De onderkant/ haarpunten lijkt snel droog / kapot terwijl dat dan eigenlijk wel meevalt.
Haha mijn kapper is altijd teleurgesteld als ik vraag om alleen bijpunten, dus dit moet toch lukken! Bedankt voor de tips .
Het klinkt alsof wij hetzelfde soort haar hebben, ik liet het ook altijd bijknippen op één lengte maar sinds een aantal jaar laat ik er lange lagen in knippen. Eigenlijk zie je die laagjes niet maar het ziet er wel beter uit!
Wat is jullie favoriete haarlak die krullen goed vasthoudt zonder krokant te worden? Wil binnenkort weer een poging wagen voor een feestje.
Hoe krijg je een toner uit je haar? Ik ben zojuist bij de kapper geweest en heb nu is sommige delen van mijn haar een lila gloed Het is echt lelijk en ik wil er vanaf haha
De kapper bellen
daar ben ik zo niet assertief genoeg voor
Kan volgens mij alleen slijten, gewoon normale shampoo gebruiken (sowieso niets zilver/no yellow etc)
Paar keer achter elkaar wassen met shampoo misschien?
Een paar keer wassen helpt denk ik wel. Normaal gaat een toner zo’n 6 a 8 wasbeurten mee.
Mij hielp het wassen met ketchup. Ja het stonk, de douche was heel vies, maar kreeg de toner wel uit mijn haar zonder veel schadelijke uitdrogende middelen.
Er is dus nog hoop! Haha. Ik ga met jullie tips aan de slag, thanks! Hopelijk gaat het lukken
Ik ben vanmiddag naar de kapper geweest en heb het advies gekregen shampoo te gebruiken voor beschadigd haar zonder sulfaten/sls
Heeft iemand tips?
Deze shampoo gebruik ik van de kapper, vind deze lijn erg fijn voor mijn haar: schwarzkopf fibre clinix shampoo
De shampoos van nature’s box
Eens! En je kan ook navullingen kopen voor de flessen. En best vaak 1 + 1.
Ik heb inmiddels behoorlijk veel grijze haren. Ik heb een hele tijd niet geverfd (was te ziek) dus nu is het goed zichtbaar. Het ding is dat de structuur van de grijze haren zo anders is: ze staan echt alle kanten op. Ik doe er standaard een antifrizz-spulletje in en olie. Voor mijn gepigmenteerde haar is dat voldoende, maar voor de grijze haren niet. Ik ga het binnenkort laten knippen en verven, maar what to do om die grijze haren in bedwang te krijgen? Enige wat ik kan bedenken is de stijltang.
Helaas geen tips voor je, maar wel heel erg herkenbaar. Bij mij staan ze ook alle kanten op
Ah, wat lief! Zou ook wel willen dat ik het mooi vond.