Gebruik je conditioner en een haarcreme achteraf? Dat maakt alles wat zachter/soepeler dus ook je grijze haren waarschijnlijk.
Heeft iemand de gouden tip voor bijv. een mousse die ervoor zorgt dat mân Dyson geföhnde haar een langere hold heeft maar tegelijkertijd nog wel goed uit te borstelen is?
Wel conditioner, maar ik kan misschien beter overstappen naar een leave in. En iets van haarmasker gaan gebruiken.
@Electric daarmee krijg ik het misschien wel in bedwang, maar mijn ervaring is dat het te vet voor de rest van mijn haar is.
Het is er uit! (Vitamine c behandeling) Maar ik ga nooit meer terug want dit is wat ze er van hebben gemaakt :
Echt ik HAAT het. En overal waar ik kom verzieken ze het gewoon.
Ik twijfel al heel lang over de Dyson Airwrap. Ik weet dat krullen daarmee soms snel uitzakken en heb al veel filmpjes met tips bekeken maar ik vroeg me eigenlijk af of dat uitzakken ook zo gebeurt als je de andere opzetstukken gebruikt. Ik zou mn haar er gewoon mooi mee willen fohnen zodat er meer volume in zit enzo (en ook wel willen krullen natuurlijk) maar zakt dat volume wat je dan creëert dan net zo snel uit als de krullen die je er mee kunt maken? Hebben jullie daar ervaring mee?
Thanks! Bij mij blijft bijna nooit iets zitten maar ik heb een soort van valse hoop dat de Dyson alles oplost jammer dat je geen proefperiode hebt waarna je âm terug mag sturen eigenlijk. Het scheelt dat âie vaak uitverkocht is, dan kun je nog langer nadenken.
Als je bij Dyson besteld heb je dat wel, daarna kun je hem nog terugsturen. Dat was in ieder geval we zo toen ik hem kocht (zoân 4 a 5 jaar terug)
Ik heb fijn dun haar in een lob en ik heb allerlei tools hier liggen, maar krijg mân haar nergens zo goed mee als met de Dyson. Helaas, zou ik bijna willen zeggen. Als ie morgen stuk gaat dan ben ik bang dat ik morgen een nieuwe bestel.
Ik heb hem nu 2 weken en heb Aziatisch fijn en steil haar. Mijn haar hangt als ik er niks mee doe plat langs mijn gezicht. Voor de krullen zou ik hem niet kopen, dan doet een krultang het bij mij veel beter. Maar ik wil gewoon iets van beweging in mijn haar.
Heb rond 12u mijn haar gekruld en was echt coupe schaap, na 1 uurtje was het tussen een krul en slag. En nu is nu zo.
Heb de ronde borstel nog niet geprobeerd voor heel mijn haar, maar met mijn babyliss ronde borstel bleef volume wel goed zitten, mits er wat textuur spray in zat. Maar daar bleef mijn haar steeds in klitten en dat ik bij de Dyson gelukkig niet. Dus verwacht hier hetzelfde.
Dit vind ik echt mooi! De beweging is idd wat ik zoek, dat het niet zo onbestemd erbij hangt.
@Krabsalade goed om te horen! ook voor Dyson
@clarity Oh dat wist ik niet, daar ga ik eens naar kijken. Bij Dyson zelf is ie wel constant uitverkocht maar wie weet!
Dyson moet je gewoon elke dag checken. Had me toen ook ingeschreven voor een notificatie maar die kreeg ik niet eens dus daar moet je niet op vertrouwen. Had de dag van te voren zelfs zo een medewerker gechat om te vragen of ze een indicatie hadden van wanneer ze weer binnen zouden komen. Deze had geen idee. Twee dagen later was er weer voorraad en had geen mail gekregen.
Ik weet nog niet of ik hem 550 euro waard vind, maar ze zeggen dat je pas na een aantal maanden weet hoe je hem goed moet gebruiken dus daar hoop ik dan maar op.
Mooi zo die slag in je haar. Ik zit te wachten op een notificatiemail van de shark flexstyle, die komt âin de lenteâ
(waarommmm niet gewoon een datum noemen?)
Bij de Bijenkorf in Rotterdam hebben ze een dyson- hoek waar een medewerker hem bij je kan testen.
Die mevrouw zei heel eerlijk tegen mij dat het voor mijn haar niet veel meer doet dan een normale fohnborstel haha. Klopte ook wel, want ik liep naar buiten en 5 min was alles weer weggezakt
Misschien is dit ook bij andere Bijenkorven?
Als je heel toevallig bij de Duitse grens woont, ik heb hem bij Saturn al gezien.
Wat moet die gaan kosten dan :)?
Zeggen ze ook al niet, maar goedkoper dan dyson
In Duitsland dus âŹ299,99 bij de saturn op de site
Ik heb die droogshampoo van Monica Geuze gekocht, mân vriend net tegen mij, toen ie het pakketje zag: jezus, lekker geinfluenced weer meid.
Review plssss
Ik heb een tijdje koper/strawberry blonde haar gehad maar mijn uitgroei is donkerder en moest daardoor echt vaak naar de kapper. Ik zou dat ook wel graag zelf willen doen maar dan zou ik eerst de uitgroei moeten blonderen. Iemand vertelde me laatst dat ik met elumen verf mijn haar in die kleur zou kunnen verven zonder het eerst op te lichten? Klopt dat?