Ik kreeg ook met een mail en heb hem besteld! Kan niet wachten ![]()
Ik heb hem ook besteld. Heel benieuwd!
Ik heb deze en ook het color mask van moroccanoil, beiden in kopertinten. Ze maken mijn haren enorm zacht en glad en de kleur is best wel goed gepigmenteerd. Als je voor een subtiel verschil wilt gaan, niet doen, want ze zijn best wel heftig, zelfs na een aantal keren wassen. Ben zelf wel fan van deze producten omdat dit mān kleur opfrist
Ik vind van wel. Ik heb sinds een paar maanden een Dyson airwrap en als die Shark alleen al een beetje in de buurt komt is het een must. Droogt mijn haar veel minder uit dan mijn andere apparaten, is snel en mijn haar valt gewoon mooier. Maakt niet echt krullen krullen trouwens, meer een blow dry effect.
Heeft iemand recent nog ergens de Mielle rozemarijnolie besteld, met de juiste samenstelling? Ik zie alleen de nieuwe bij etos enzoā¦
Bij de Kruidvat heb ik laatst nog de oude samenstelling gekocht. Althans volgens mij is het de oude. Ik heb het wel in de winkel gekocht dus ik weet niet of dat verschilt met online.
Dan ga ik sowieso nog in de winkel kijken binnenkort. Bij de reviews op de site staan wat klachten over de nieuwe samenstelling dus die gok neem ik liever niet.
Ik heb naar aanleiding van deze post hier besteld, was volgens mij inderdaad nog de oude samenstelling maar dat was op 2 februari dus geen idee hoe het nu is
Edit: toen stond er volgens mij wel echt āoude formuleringā bij de listing en dat zie ik nu zo snel niet meer dus zou de ingrediĆ«ntenlijst wel even goed dubbelchecken
Ik zag van de week een vergelijkingsvideo van Brad Mondo, hij was best impressed dus ik was wel overtuigd meteen
Toen stond inderdaad oude formule erbij. Ik had zelf toen ook nog besteld.
Misschien een stomme vraag haha, maar toch. Zijn er hier ook brildragers met curtain bangs? Ik twijfel er al langer over maar vraag me af of het wel
mooi valt met bril⦠kan ook niet heel veel mooie voorbeelden vinden
Als je op Pinterest zoekt op curtain bangs bril vind je best wel wat voorbeelden. Ik vind het wel mooi staan, niet anders dan zonder bril
Het is volgens mij idd nu helaas de nieuwe
Ik heb 2 flesjes met de oude samenstelling gevonden in dorpskruidvat
![]()
Ja precies ben vooral bang dat het gek gaat zitten. Maar ik ga het gewoon eens proberen en dan zeg ik inderdaad tegen de kapper dat ze rekening moet houden met mān bril
thanks!
Gaan jullie altijd terug naar de kapper als je niet blij bent met hoe het is geknipt? Ik had specifiek gevraagd om iet weer een hele dikke kortere lok te doen want vond dat er de vorige x (bij een andere kapper) uitzien alsof mān haar gewoon verkeerd was geknipt. Ook gezegd dat ik niet echt een lok hoef, wel laagjes want heb heel dik massief haar. Zou helemaal goed komen, ze ging t goed luchtig maken en stuk er af.
Maarrrr nu is er juist een nog groter en nog korter stuk aan de voorkant afgeknipt. Ik vind het echt heel stom want vind het echt niet mooi⦠maar zie niet echt hoe t dan bijgewerkt zou kunnen worden dat het wel mooi is. En ook niet echt zin in aangezien ik nu ook letterlijk kreeg wat ik niet wilde.
beeldmateriaal āļø