Haar/ kapsel topic #1

Ik vond deze heel heftig. Je ziet in ieder geval goed kleurverschil en resultaat maar ik vond het wat onnatuurlijk ogen. En je moet goed opletten dat je alle haren meepakt anders ga je dat zien (bij mij in ieder geval), hij pakt natuurlijk niet overal even goed. Ik weet overigens niet hoe het is bij blond naar donker

Heb veel betere ervaring met Maria Nila, vind dat wel echt een aanrader maar is een stuk duurder

2 likes

Ja daar was ik al een beetje bang voor haha. Ik ga even research doen naar Maria Nila, thanks!

1 like

NIET DOEN!!!

Ik deed Copper glow omdat ik mijn (gebleekte) blonde haar wat rossiger wilde maken en stapte de douche uit met magenta kleurige plukken door m’n haar. Was er in geen mogelijkheid meer uit te bleken door de kapper, ben uiteindelijk donker gegaan

1 like

Ik heb zojuist de Shark besteld :tada: Pre-order en komt 14 april.

8 likes

Ik twijfel echt heel erg, maar wil hem eigenlijk ook!
Ik heb nu een hele gare fohn en een hele gare stijltang en wil altijd al een krultang erbij dus dan is dit gewoon geoorloofd toch?

3 likes

Ik kreeg ook met een mail en heb hem besteld! Kan niet wachten :star_struck:

2 likes

Ik heb hem ook besteld. Heel benieuwd!

2 likes

Ik heb deze en ook het color mask van moroccanoil, beiden in kopertinten. Ze maken mijn haren enorm zacht en glad en de kleur is best wel goed gepigmenteerd. Als je voor een subtiel verschil wilt gaan, niet doen, want ze zijn best wel heftig, zelfs na een aantal keren wassen. Ben zelf wel fan van deze producten omdat dit m’n kleur opfrist

2 likes

Ik vind van wel. Ik heb sinds een paar maanden een Dyson airwrap en als die Shark alleen al een beetje in de buurt komt is het een must. Droogt mijn haar veel minder uit dan mijn andere apparaten, is snel en mijn haar valt gewoon mooier. Maakt niet echt krullen krullen trouwens, meer een blow dry effect.

2 likes

Heeft iemand recent nog ergens de Mielle rozemarijnolie besteld, met de juiste samenstelling? Ik zie alleen de nieuwe bij etos enzo…

Bij de Kruidvat heb ik laatst nog de oude samenstelling gekocht. Althans volgens mij is het de oude. Ik heb het wel in de winkel gekocht dus ik weet niet of dat verschilt met online.

1 like

Dan ga ik sowieso nog in de winkel kijken binnenkort. Bij de reviews op de site staan wat klachten over de nieuwe samenstelling dus die gok neem ik liever niet.

1 like

Ik heb naar aanleiding van deze post hier besteld, was volgens mij inderdaad nog de oude samenstelling maar dat was op 2 februari dus geen idee hoe het nu is

Edit: toen stond er volgens mij wel echt ā€˜oude formulering’ bij de listing en dat zie ik nu zo snel niet meer dus zou de ingrediĆ«ntenlijst wel even goed dubbelchecken

3 likes

Ik zag van de week een vergelijkingsvideo van Brad Mondo, hij was best impressed dus ik was wel overtuigd meteen

2 likes

Toen stond inderdaad oude formule erbij. Ik had zelf toen ook nog besteld.

1 like

Misschien een stomme vraag haha, maar toch. Zijn er hier ook brildragers met curtain bangs? Ik twijfel er al langer over maar vraag me af of het wel
mooi valt met bril… kan ook niet heel veel mooie voorbeelden vinden

Als je op Pinterest zoekt op curtain bangs bril vind je best wel wat voorbeelden. Ik vind het wel mooi staan, niet anders dan zonder bril

4 likes

Het is volgens mij idd nu helaas de nieuwe

3 likes

Ik heb 2 flesjes met de oude samenstelling gevonden in dorpskruidvat :partying_face: :smiley:

5 likes

Ja precies ben vooral bang dat het gek gaat zitten. Maar ik ga het gewoon eens proberen en dan zeg ik inderdaad tegen de kapper dat ze rekening moet houden met m’n bril :blush: thanks!