Ja, echt heel jammer. Heb gelukkig nog een oude Mielle kunnen vinden, maar als deze op is moet ik denk ik ook maar kijken of ik zelf een olie kan maken.
Die doet voor mijn haar niks meer dan de biosilk. Vind het zelf niks bijzonders. Geeft glans maar verder merk ik weinig
Jaaa, ik vind deze ook heel fijn. Ben nog zoekende hoe vaak ik het moet gebruiken en hoeveel, maar veel minder pluis dan normaal.
Voor de mensen die niet online willen bestellen, ik zag bij Bijenkorf Rotterdam ook veel flesjes staan (ook in een apart display).
Ik krijg dus ieeedere keer bij de kapper weer een hele rant over dat ik mijn haar beter moet verzorgen want het is een droge klittenbos. Ik wil alleen liever niet van die hele dure kappersproducten kopen. Iemand tips voor betaalbare haarmaskers/leave in conditioner voor 2b krullen?
Ja dit is hem! Die @Spaarlamp zegt! @Krekel
@Bunnyslippers haha ja ik ook! Vorige week had ik iets te veel gebruikt waardoor mijn haar een heel klein beetje mattig was, maar alsnog zag het er echt veel beter uit dan normaal!
Ik blijf terug komen bij het serum van Balmain. Ik heb echt heel veel geprobeerd van goedkoop tot heel duur. Mijn haar heeft Balmain nodig, maar m’n portemonnee liever niet.
De curl creme van Andrelon doet het goed voor mijn haar. En wat ik recent bij de kapper ontdekt heb en écht goed werkt, is de Insta Lotion (soort conditioner) van Milkshake. Maar die is wel prijzig (€30). Ik heb ook 2b-haar trouwens.
Een color remover kan haarverf uit je haren halen zonder te bleken. Of het laten vervagen met anti-roos shampoo en vaak wassen. Op YouTube vind je filmpjes over verf vervagen met baking soda. Succes!
Hier durf ik niet eens naar te kijken
@MACdonalds die heb ik idd ook wel eens gehad, vond m volgens mij ook wel fijn!
Heb nu toch maar weer dat Kerastase serum besteld, €34 bij bol.com ipv €50 bij douglas
Color remover inderdaad! Ik gebruikte vroeger altijd die van Kruidat en die deed prima z’n werk, maar die staat in ieder geval online al heel lang op niet op voorraad. Misschien wel de moeite waard om even in de winkel te checken, en anders kan je het online van allerlei merken bestellen. Het blijft daarmee soms nog wel een klein beetje onregelmatig qua kleur dus waarschijnlijk ga je er daarna nog wel overheen willen verven maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je verder met je haar wil.
Mijn ervaring met dingen als antiroosshampoo, baking soda en vitamine c enzo is dat ze prima werken op semipermanente kleuringen, en dat ze permanente kleuringen wel iets laten vervagen maar niet ontzettend veel
@chasingrainbows ik zou echt naar de kapper gaan. Als ik het goed begrijp heb je 2 keer donkerbruin over blond gedaan, als je zelf gaat proberen dit er weer uit te halen met een color remover dan is de kans groot dat je eindigt met peentjeshaar. Been there, done that.
Ik ben ook heel benieuwd! De mijne komt morgen
Wellicht heb ik iets fout gedaan, maar toen ik de bovenkant van mijn haar had gekruld, was de onderkant alweer uitgezakt. Ik had wel 10 minuten prachtig haar.
Er zitten 3 hitte standen op, ik had de middelste genomen, wellicht is dat het probleem. 20 seconde warm en daarna 20 sec koude lucht per pluk.
De föhn alleen was geweldig, hele harde luchtstroom en mijn haar was veel eerder droog dan normaal. Die 2 borstel opzet stukken heb ik heel even geprobeerd, m’n haar kwam erin vast te zitten. Volgende keer doe ik het zonder mousse in m’n haar,
Ik heb hem nog niet gebruikt, alleen even kort aangezet om te testen of hij het doet. Mij viel inderdaad ook op dat de luchtstroom veel harder is dan bij de Airwrap dus daar ben ik blij mee!
Mijn eerste indruk van de Shark is goed!! Ik heb krullend haar met bovenop wat meer slag en onder krullen, tot net iets over mijn schouders. Ik ga pas zaterdag mn haar wassen dus dit was allemaal op droog haar. Ik heb de soort van platte borstel als eerste geprobeerd gisteravond, daarvan werd m’n haar glad en kreeg ik de krullen aan de onderkant eruit. Ben gewoon door m’n haar heen gegaan en dat ging prima. Vanmorgen toen ik wakker werd zat het eigenlijk nog best heel goed.
Vanmorgen heb ik de krul opzetstukken gebruikt, vond het nog wel een beste klus eigenlijk maar misschien moet je er ook handigheid in krijgen. Ik heb vooraf niks in m’n haar gedaan, kleine plukken gepakt, het apparaat uitgezet na elke krul en niet aan m’n haar gezeten. Toen ik klaar was heb ik er haarlak ingespoten. Het zakt wel behoorlijk uit maar dat vind ik niet zo erg want ik heb niet heel lang haar. Ik heb dus ook nog geen mouse vooraf gebruikt, dat zou ik de volgende keer wel doen denk ik. De foto in spoiler is hoe het er nu nog uit ziet ongeveer (+/- 5 uur later).
Ik vond het geluid erg meevallen, had het veel erger verwacht nav de filmpjes die ik had gezien. De coolshot werkt eigenlijk niet, ik heb geen koude lucht gevoeld, alleen heel iets minder hete lucht.
Bij mijn trekpleister verkopen ze nu ook de oude formule! Sta as we speak mn flesje te vergelijken met je foto haha
Ik wilde de Dyson Airwrap heel graag hebben maar de kapster om advies gevraagd. Met de fohn zou het mooi zijn voor mijn extensions en de borstel, maar voor krullen zou het niet lekker werken met mijn haartype. adviseerde om te kijken naar krultang en stijltang.
Bij Bol heb ik bovenstaande besteld.
Dadelijk nog even naar kruidvat voor styling producten. (Ik heb even geen zin om 30€ per spray bus te betalen😅)
Die Revlon van bol heeft mijn haar verbrand, echt die geur en daarna zei iemand anders dat er van die afgebroken plukken inzaten, de puntjes daarvan leken precies verbrand