Die remington vind ik heel fijn!
Vitamine c tabletjes tot poeder stampen, mixen met anti roosshampoo en een uurtje laten intrekken. Dat is minder heftig dan een color remover maar haalt er zeker wel een paar tintjes vanaf
En ik vind die revlon wel heel fijn! Nooit verbrande haren taferelen mee gehad. @Clancy
Ik krijg t alleen nooit helemaal voor elkaar om pluisvrij te föhnen haha. Maar dat ligt meer aan de producten die ik er (niet) bij gebruik, behalve anti heat dan
Ik zou eerder een kleinere fohnborstel kopen dan die van Remington. Ik heb lang haar, maar krijg hiermee echt geen slag in mijn haar, laat staan een krul en met een kleine fohnborstel lukt dat wel.
We gaan het zien!Een iets kleinere houd ik in gedachten als het niet lekker werkt. Thanks
Ik ben erg aan het twijfelen tussen de Dyson Airwrap en de Shark Flexstyle. Volgens de filmpjes die ik op Youtube heb gekeken wordt de Shark veel warmer en dat wil ik juist voorkomen. Aan de rne kant denk ik: of ik nu 300 of 550 uitgeef, het is beide veel geld. Aan de andere kant denk ik: het scheelt 250 euro en is veel geld. Ik had gehoopt dat er hier misschien al meer reviews zouden behalve de uitgebreide van @Handtas (thanks voor de review!) staan van posters zodat iets me over de streep zou trekken. Ik ben gewoon zo bang dat ik weer iets koop voor veel geld wat uiteindelijk weer niet werkt voor mijn haar
Zou gewoon reviews op youtube kijken van mensen met soortgelijk haar. Ik heb de shark ook net en ben erg tevreden maar ben te lui om zoân uitgebreide review te schrijven wil het eerst ook wat langer uitproberen.
Thanks voor je antwoord, ik zelf zou waarschijnlijk ook te lui zijn hahaha. Goed idee nog om te kijken of ik reviews kan vinden van mensen die soortgelijke haren hebben, had ik zelf niet aan gedacht. Ik heb echt heel dun haar en er zit vast wel EEN youtuber tussen die dat heeft. Ze lijken allemaal van die mooie dikke haren te hebben.
Ik heb geen steiltang, maar denk dat het wel handig is dat er een optie is dat je de temperatuur zelf in kan stellen. Zodat je je haar niet onnodig blootstelt aan een te hoge temperatuur. En als je krullen wilt maken misschien tang zoeken die afgeronde hoeken/platen heeft ipv rechte hoeken?
Milabu op YouTube heeft geen extreem dik haar en ook veel filmpjes van de Dyson. Ook een vergelijk filmpje van de Shark en de Dyson.
Kun je dezelfde nog kopen die je kapper gebruikt? Misschien wil die je ook wel n keertje voordoen hoe zij het doet.
Zo zou ik het iig doen, scheelt weer 500 reviews doorploegen.
Hm als het je gaat om de hitte die het apparaat afgeeft hoop ik dat je nog ergens de Dyson kan testen, kon dat niet in een van de Bijenkorf winkels? Staat me zoiets bij. Ik vind namelijk dat de Shark echt wel behoorlijk heet wordt. Ik zie dat ik daar niks over had geschreven in mân vorige bericht, ik heb hem vandaag weer gebruikt en kon soms de plukken niet goed vast houden vanwege de hitte. Dit was wel met de ronde borstel. Ik merkte wel dat ie inderdaad soms iets kouder blaast tussendoor, dat zal dat die hitte meter zijn.
Maar goed ik weet dus niet hoe dat bij Dyson is. Ik vind iets heter ook niet erg omdat het daardoor wel langer in model blijft bij mij.
Kreeg de Shark woensdag ook binnen. Zonder de instructies te lezen enthousiast meteen mân haar gewassen en uitgeprobeerd. Ben nog niet overtuigd op dit moment dat het een goede aankoop is. Dyson heb ik nooit uitgeprobeerd dus kan niet vergelijken maar hierbij mijn eerste indruk (ik heb veel maar wel fijn haar, halflang met een beetje slag en veel pluis):
Föhnt als een malle. Volume kan je er goed mee creĂ«eren. Vond beide opzetborstels wel erg groot. Hierdoor ook best zwaar. Beter te doen als je de föhn omknikt. Coanda effect werkt goed, maar de krullen zakken snel uit. Bij mij zakken krullen altijd wel snel uit, tenzij ik een krultang op 200 graden gebruik. Coolshot deed inderdaad niks. De opzetstukken worden heel heet, dus voorzichtig omwisselen. Bij de Dyson hoef je niet te wisselen maar zit er een knop op, handig maar niet noodzakelijk. De hitte op mân haar/hoofd was prima te doen.
Een quick fix to Instagram waardige krullen is het niet voor mij. Ik hoop vooral op wat meer gepolijste slag met volume en minder frizz.
Ik ga wat tutorials kijken en het zondag proberen met meer stylingproducten en de krul vastzetten en laten afkoelen. Benieuwd wat er dan van overblijft.
Bedankt allemaal voor de reacties en @Salem voor het uittypen van je eerste indruk. Ik heb vanmiddag ook nog wat videoâs gekeken en daar zie ik ook wisselende reacties. Ik ga eens kijken of ik de Dyson nog ergens kan testen.
Heb nog even de tijd want ga 1 van de 2 cadeau doen aan mezelf als ik een nieuwe baan heb gevonden
Bijenkorf Utrecht zeker, zag het van de week nog. (Bovenste verdieping). Ik liep er langs maar geloof dat de medewerker die het demonstreerde nog even moest oefenen want het zag er extreem onhandig uit.
In The Mall in Leidschendam staat ook een pop-up.
Overigens wordt de Dyson ook heet, maar niet zo heet zoals hier bij de Shark beschreven wordt (denk ik). De coolshot bij de Dyson is ook echt koel. Dat merk je duidelijk.
Als ik die ronde zuig-dingen te dicht bij mân kop houd dan verbrand ik wel bijna mân hoofdhuid.
Ja begrijp ik, dan kun je het beter uitproberen ergens of de gok wagen.
Vanavond weer geprobeerd na een rozemarijnolie masker. Vind het erg fijn en gebruik ervoor de salt spray van toni&guy, veel volume en de diffuser is ook enorm goed en groot.
Ik wil eigenlijk mijn curtain bangs een beetje bijknippen maar ik durf niet hahah