Jeej! Blij dat ik je heb kunnen influencen! Happy hairdays to you
Ik heb de Shark Styler besteld! Ga hem donderdag ophalen, ben echt heeel benieuwd.
Welke heb jij exact besteld? Ik zie verschillende op bol staan
Ik gebruik deze nu al 3 jaar en is ook heel fijn!
Ik had microbangs, maar die ben ik nu uit aan het laten groeien.
Mijn haar is nu dus ongeveer dit:

Ik wil het graag een beetje zo stylen zoals op onderstaand plaatje, dan kan ik vanuit daar naar curtain bangs, en dan helemaal uit laten groeien.
Ik heb al veel Youtube filmpjes bekeken waarin mensen uitleggen hoe ze hun pony stijlen, en dus ook al van alles geprobeerd met een stijltang en fohnborstel, maar het ziet er bij mij niet uit. Voor een deel omdat mijn pony waarschijnlijk nog te massief is, maar ook omdat mensen in die filmpjes een veel langere pony hebben.
Heeft iemand heel toevallig goede ideeën over hoe ik dit wel zo kan stylen? Als je een ander idee hebt om de komende tijd door te komen is dat ook welkom!
Ik heb vannacht een knot in gehad en nu normaal ziet mijn haar en daarna niet uit maar nu zit het echt fabulous en nog beter dan gister
Had je eerst echt een strakke, rechte pony? Ik denk dat het dan al een hoop scheelt als je je pony wat piekeriger knipt. Ik doe dat altijd met de schaar verticaal ipv horizontaal, zoals op plaatje 8 hiervan
En je zou er eventueel ook nog even met de uitdunschaar doorheen kunnen als het echt te massief is, denk dat dat ook al een hoop zou schelen.
Dit heb ik al een beetje gedaan,maar denk inderdaad dat het zou helpen als ik het nog wat extremer inknip. Thanks!
Kan iemand een fijne mini/reisstijltang aanraden? Mijn haar doet zo gek sinds het geknipt is dus ik wil de uiteindes graag een krul geven. Ik dacht misschien Remington maar die lijkt niet meer te koop te zijn (of toch niet op een betrouwbare site voor een goede prijs). Misschien BaByliss dan?
Ik kan er geloof ik nog niet zoveel over zeggen maar 1 popje is voor mij echt te weinig, op de verpakking staat 3 pompjes per keer en dan red ik het nog maar net om mijn hele haar (dat niet dik is en net boven mijn schouders hangt) ermee in te smeren.
Hoe doe jij dat dan?
Ik smeer het eerst uit op mijn handen tot mijn volledige handen wit zien. Dan scrunch ik het in mijn punten zodat daar zeker product op zit en wat er nog aan mijn handen zit wrijf ik doorheen de lengtes.
En dan dus 1 pompje? Wow wat knap! Nee dat lukt mij niet
Ja, 1 pompje is genoeg! Heel soms 1,5 als ik niet genoeg heb voor mijn lengtes. In het begin gebruikte ik eens 3 pompjes en toen voelde mijn haar wat viezig erna. Heb je heel veel haar?
Ik heb van mezelf lichtbruin haar en zou het graag wat donkerder willen. Nu vind ik lichte uitgroei bij donkergeverfd haar echt verschrikkelijk, dus ben eigenlijk op zoek naar bijv een shampoo die het net wat donkerder zou kunnen maken ofzo. Lekker makkelijk, nooit uitgroei, lijkt me ideaal. Ik weet dat er colormasks bestaan, maar dan moet je alsnog een keer per week je haar ‘verven’ en ik ben daar eigenlijk te lui voor. Bestaat er een quick fix zonder uitgroei? Ik weet dat dit veelgevraagd is haha!
Wil je het zelf verven? Of is bij de kapper ook oké? Want bij een kapper zou je dit verhaal uit kunnen leggen en dan zou de kapper iets van lowlights kunnen zetten en ze dan wat lager inzetten. Voor thuis wordt het wel wat lastiger ben ik bang.
De stylist die mijn extensions heeft gedaan is helaas weggegaan bij her bedrijf waar ik het bij heb laten doen. Nu heb ik voor volgende week een afspraak om het te laten ophogen maar dat kost super veel. Ben niet voor de goedkoopste tent gegaan.
Gezien de kosten en de toekomst ben ik aan het kijken of eigenlijk aan het nadenken of je het of zelf kan doen of dat je het ook door iemand anders kan laten doen en of dat aan te raden is? (Heb ik uiteraard geen garantie meer maarja…300/400€ voor ophogen)
Edit: het is met nano
Ik zoek eigenlijk iets wat gewoon niet echt uitgroeit, zoals zon color mask dat vervaagt. Maar dan nog makkelijker hahaha. Mn haar wassen doe ik sowieso dus het zou top zijn als er een shampoo zou bestaan die je haar ook een beetje verft ofzo. Ik snap dat dit echt een stretch is.
Maria Nila heeft van die color conditioners die goed schijnen te werken.