Waar laat je het doen?
Zeker een duur grapje elke 10 weken. Ik zou voor de toekomst eens kijken of het niet ergens goedkoper kan!
@Sia Ik ben als laatst nu 3x bij extensions zetten breda geweest en dat bevalt heel goed. Goede prijs kwaliteit verhouding
Zelfs als het in breda is, is het denk ik goedkoper dan in mijn eigen plek nu om er heen te gaanđ
Maar dankjewel voor je info!
Ik zoek een nieuwe zilvershampoo die niet (zo) uitdrogend is. Ik heb nu Fanola, en ik heb ook Fudge gehad. Allebei goed qua werking , alleen wel mega uitdrogend, en ik heb al droog haar van mezelf.
Kom ik weer aan met mijn Kerastase, maar die hebben ook een zilvershampoo en die is niet zo uitdrogend (al meng ik hem nog 50/50 met de volume-shampoo van Kerastase, omdat ik mân haar dan toch fijner vind aanvoelen daarna). En ze hebben in die zilver-lijn ook conditioner en een masker!
Blonde Absolu heet die lijn, bestel altijd op Beautyplaza.
Ik gebruik altijd deze druppels, kun je bij je gewone shampoo (ik gebruik ze met mân olaplex shampoo)
Kan je ook bv met je conditioner mengen.
Martine heeft er ooit een review van gemaakt. Zal even kijken of ik die nog kan vinden
Edit: kan hem niet meer vinden
Mijn kapper zei altijd dat de beste optie iig is om eerst met blondshampoo te wassen en daarna met je gewone shampoo (waar altijd wat verzorgends in zit) om het haar te steunen. Sowieso 2x wassen is altijd goed. Mijn zilvershampoo (ik heb Schwarzkopf bonacure maar zie niet super veel effect) zou ik verder niet zo aanbevelen
Heb je toevallig al een review?
Ik vind hem heel fijn! Fohnborstel werkt echt top en maakt mân haar zacht en glanzend. Krullen worden ook mooi, alleen moet ik er nog een beetje handigheid in krijgen, want het is wel even wat anders dan een krultang. Kreeg er ook een hele mooie koffer bij, dus het voelt ook echt als een luxe aankoop haha. Ben er wel heel blij mee in ieder geval!
Ik gebruik de zilvershampoo van Olaplex. Die van Fudge deed niets voor mijn haar en Olaplex werkt echt fucking goed haha, haalt meteen alle het oranje eruit. Wel duur, maar vaak wel in de aanbieding bij Douglas ofzo.
Was je dan niet het effect van de zilvershampoo eruit? Daar ben ik in ieder geval bang voor, maar de gewone shampoo is inderdaad een stuk verzorgender en daarom fijner om mee af te sluiten.
Ik heb de laatste tijd dus tig keer mijn haar zelf geverfd maar ja alsnog niet echt gelukt.
De colorremover van kruidvat werkte goed! Helaas sloeg ik door en ging ik ook met soda en anti roosshampoo aan de slag, dit zorgde voor droog haar. Ik had een oranje gloed en zelf geprobeerd te verven en nu is het nog feller oranje. Dusss⊠30 euro verder en alsnog naar de kapper lol had ik meteen moeten doen. Weet iemand een vriendelijke, goede kapper omgeving Eindhoven? In Helmond mag ookâŠ
En @Keaton
Hoe lang is jullie haar? Ik zit er aan te denken om deze ook te kopen maar vraag me af of het ook werkt met wat korter haar (op/net over de schouders)
Bij mij tot halverwege mn rug dus ik heb geen idee hoe het is met korter haar, lijkt me dat het prima kan hoor
Mijn haar was ook halverwege mijn rug toen ik âm kocht, maar ik weet zeker dat het ook een mooi effect heeft met korter haar hoor! Dan kan je het alsnog heel mooi naar binnen of naar buiten flicken. Krullen worden wellicht wat lastiger.
Ik probeer mn haar te âtrainenâ om het maar een keer in de drie dagen te hoeven wassen ipv om de dag. Na hoelang dat doen zou het minder vet moeten worden? Wat is jullie ervaring?
Ik heb het ook geprobeerd maar het enige wat bij mij hielp, was andere producten gebruiken ipv dezelfde maar minder vaak.
Nu gebruik ik regelmatig een claryifying shampoo en was altijd 2x, nu als tweede een shampoo van LâOrĂ©al geloof ik.
Mijn ervaring is dat het onzin is. Je kunt haar misschien wel te vaak wassen/ te hard strippen waardoor het sneller vet wordt. Dat geloof ik best.
Maar je kunt ook gewoon haar hebben dat âsnelâ vet wordt, en dat kun je niet eruit trainen. Afhankelijk van je hoofdhuid/ haartype is het ook gewoon belangrijk dat je je haar genoeg wast om het gezond te houden.
Ik heb zelf maanden mân haar heel weinig kunnen wassen (vanwege een thruhike en geen toegang tot douches) en mân haar wordt nog net zo snel vet als ervoor. Heb het dus echt heel lang volgehouden maar het veranderde niks.
@Nude Ik heb dit ook al eens lang geprobeerd en heeft mij ook niet geholpen⊠Ik heb het idee dat overstappen van gewone shampoo naar een ânatuurlijkeâ shampoobar het wel iets heeft geholpen, maar ook dat hangt super erg af van je haartype of dat werkt. Hopelijk vind je iets dat jou wel helpt!