Ja COlab heb ik ook een keer gekocht in de aanbieding. Was een goede, wel een andere versie, die denk ik uit de collectie ging.
Geen aanrader maar een afraden is Andrélon en dan de kokos variant. Vind het heerlijk ruiken maar, maakt je haar alleen vetter.
Deze deed echt niets voor mijn haar helaas, vind die van batiste veel beter de vettgheid weghalen

Ik vond deze fijn, maar te duur voor altijd, dus ik ben weer terug bij batiste. (Andrelon is inderdaad echt geen aanrader, mijn haar werd een klitterig van en ik vond de parfum ook te sterk).
Bedankt voor alle tips! Bij de Kruidvat waren alle droog shampoos tweede halve prijs dus heb er gelijk 2 van gekocht.
Beetje laat, maar dank je! Het is heel mooi geworden, gewoon in 1 sessie al zo goed als mijn eigen haarkleur, het was echt knaloranje na ontkleuren, maar nu een hele mooie koele middenbruin met highlights om het wat natuurlijker te maken. Ben er zo blij mee, eindelijk van het kleuren af!
Ik ga zaterdag weer donkerbruin!
Vanaf mijn 14e deed ik het altijd zelf, en heb echt alle kleuren van de regenboog gehad. Meestal schommelde ik tussen lichtbruin en donkerbruin, maar ben in mei blond gegaan. Echter heb ik nooit de enthousiaste vibes als ik een blonde kleur zie, maar kan ik echt blij worden van een donkere haarkleur, dus ik ga weer terug! Wel heel zonde, want ik heb toen tegen de 300 gedokt, maar het was zo lelijk en met strepen, dat ik serieus niet kan wachten. Ga ook nooit meer terug bij die hairsalon, en heb nu eentje gevonden waar ik vroeger blijkbaar ook altijd kwam als kind zijnde. Ik ben zo benieuwd!
Trouwens, hebben jullie nooit last van slierten na het gebruik van droogshampoo? Ik kan namelijk nooit mijn haar losdragen na dat spul, het valt echt in klonten lijkt wel, en het voelt dan nog viezer aan als voorheen.
@Rozecoupeschaar sorry, vrij brutaal zo. Maar weet jij welke rode verf(cerise-rood) het best pakt op donkerbruin haar? Iig iets wat op kapperswebshops valt te verkrijgen.
Moeilijk om te adviseren zonder kleurhoogtes etc. Je kan dan als je advies wel het beste naar een kappers groothandel gaan. Ligt er allemaal aan hoe donker bruin je haar is, hoe fel/donker het rood mag/moet worden etc.
Dankjewel!! (Hoop niet dat je het erg vind dat ik je persoonlijk aansprak)
Ik wil enkele plukken van mijn donkerbruine/grijze haar blonderen om vervolgens er een onnatuurlijke kleur overheen te gooien. Alleen heb ik dat al een paar jaar niet gedaan en vraag ik mij af wat ik nu het beste kan kopen. Ik wil het per se zelf doen.
Heb jij enkele aanbevelingen? 
Bedoel je dan welke blondering je moet pakken, welke verf, allebei of nog wat anders haha?
Welke blondering etc ik kan pakken. Verf heb ik nog liggen 
Blondeer poeder bij de kappers groothandel. Ik vind die van Kiss heel fijn die is goedkoop en werkt super. Anders eventueel nog Indola, Schwarzkopf, keune en Wella blondMe. Die zijn allemaal heel fijn maar iets duurder dan die van Kiss. Ik zou met 4% of 6% blondering doen. Beter 2x met 4% dan in een keer met 9 of 12.
@Rozecoupeschaar ik heb een vraag voor je. Laatst bij de kapper heeft ze een toner gebruikt nadat ze er highlights erin heeft gezet. Alleen weet ik nu niet precies wat ik moet bestellen voor de volgende keer om dit thuis te doen. Op internet word ik er ook niet wijzer van. Is toner nu een haarverf of gewoon echt een speciaal soort verf waar je moeilijk aan komt?
Toner is gewoon een soort haarverf. Van ieder merk heten ze anders en werken ze anders. Als je er onbekend mee bent vind ik het lastig om thuis te doen. Sommige slaan snel door naar een bepaalde kleur en moeten er na een paar minuten uit. Andere moet je een uur laten zitten. Ik zou als je dit echt zelf wil gaan doen naar een kappersgroothandel gaan en daar om advies en uitleg vragen.
Thanks! dan ga ik daar aankomende week mee aan de slag 
Okeee dit artikel beschrijft precies mijn leven
Haha. First world problem natuurlijk… maar oprecht ik herken me in alle punten en ben zo jaloers op andere vrouwen waar hun haar heel leuk zit zonder dat het eruit ziet als bovenstaande. Dus als iemand tips heeft, hoor ik ze heel graag. Föhn het nu idd elke ochtend+stijlen maar is natuurlijk 1) slecht en 2) het blijft toch nooit zitten.
Omg ja! Ik probeer mn haar langer te laten groeien, maar juist nu komt de slag in mm haar naar voren, als ik het kort heb (oren vrij) dan niet. Vanochtend mn haar gedaan, mooi gladjes, met de hond gelopen, koffie gehad, loop langs de spiegel, staat het weer alle kanten op!
Tips zijn welkom!