En een fohnborstel dan? Ik heb de blue lightening van Babyliss en dit soort haar krijg je daar ook wel mee
Is erg licht.
En een fohnborstel dan? Ik heb de blue lightening van Babyliss en dit soort haar krijg je daar ook wel mee
Is erg licht.
Ik krijg meer pijpenkrullen met een cone. Ik zou gaan voor een rechte met een grotere diameter in omvang.
Er zijn ook van die stijltangen met een platte kant waarmee je makkelijk lossere krullen kan maken.
Je hebt ook stijltangen met opzetstukken, dan kun je kiezen welke je wilt. Ik heb er een met 4 opzetstukken en daarvan gebruik ik er 3 regelmatig. De cone gebruik ik het minst.
Ik heb een paar keer die van een vriendin gebruikt en vind âm echt top! Je haar blijft heel lang stijl en het laat een mooie glans achter. Ook zijn de punten lekker zacht, niet dat harde wat een normale stijltang heeft.
Er komt volgens mij wel een nieuwe uit binnenkort, dus wellicht kan je daar op wachten, maar dan wordt de huidige misschien wel goedkoper!
Dat klinkt fantastisch! Krijg je trouwens geen lamme arm van het stijlen? Want hij lijkt me zo zwaar.
En super bedankt voor de tip om te wachten!
Ik heb ook een steampod en hij is voor zowel mijn (kroes)haar als extensions fantastisch. Hij kost meer dan andere tangen maar je haar heeft er meer glans van.
Je kan voor je de tang koopt misschien eerst bij een kapster langsgaan? Zie je meteen het resultaat op je haar.
Dat is ook een goed idee zeg! Gebruik jij trouwens speciaal water, of water uit de kraan?
Ik gebruik het speciale water. Kost niet zo veel in de supermarkt en een fles gaat lang mee.
Ik ben ook heel tevreden met mijn Steampod! Heb hem nu twee jaar oid en had daarvoor altijd een Chi stijltang. Daar was ik ook tevreden over maar de steampod vind ik echt veel fijner
Mijn haar is veel sneller stijl, en het blijft ook 3/4 dagen zitten! Vroeger moest ik bijna dagelijks mân haar wel stijlen.
Het enige nadeel is dat het best onhandig is met reizen vind ik zelf want het neemt toch best wel wat extra ruimte in, plus ik neem ook altijd gedemineraliseerd water mee. Maar verder is het echt een top ding!
Ik doe verwoede pogingen een pixie uit te laten groeien, maar nu het âlangerâ wordt (lees: halverwege mn oren, wat voor mij een prestatie is) merk ik dat ik slag in mn haar heb.
Als het straks echt langer is geen probleem, fijn juist, maar nu wel irritant want alles slaat net de verkeerde kant op. Ik stijl het nu voorzichtig 's morgens maar na een halve dag is daar weinig meer van te zien. Is er iets wat ik gewoon in mn haar kan smeren zodat het wat stijler wordt?
Zoân steampod lijkt me wel handig maar voor zoân investering moet mn haar echt langer zijn.
Ik ben overtuigd! Ik heb nu ook een Chi maar ik vind het zo lang duren voordat alles echt mooi glad is. Ik ga hem bestellen. Bedankt!
Wat doen jullie dagelijks met je haar? Stijl/föhnen etc?
Ik föhn het droog als ik het gewassen heb. Als ik dat niet doe is het een grote bos pluis. Ik gebruik verder eigenlijk geen producten in mijn haar. Heel soms stijl ik het, voor een feestje ofzo.
Ik was mijn haar 2x in de week, na het wassen probeer ik het gelijk (in model) te föhnen en dan blijft het redelijk goed zitten tot mn volgend was moment. Ik gebruik serum en de hairmilk spray van nivea. In de ochtenden borstel ik het door en werk ik eventueel nog iets bij met taft air-dry foam.
Iemand een tip voor een goede kapper omgeving den haag/wassenaar/leiden/leidschendam?? Ik wil binnenkort een flink stuk van mn haar af laten knippen. Ook heb ik blond haar (niet heeeel blond) en ik zou het leuk vinden om er eens mooie high en/of lowlights in te laten zetten ofzo. In ieder geval zoek ik iemand die van wanten weet en dus mee kan denken en goed advies geeft!
Hoor graag jullie tips!
Ik föhn het dagelijks, anders lijkt het echt nergens naar. Maar goed, mijn haar is dan ook echt kort.
Ik vind gigi hairsalon in voorburg heel chill!
Beste aankoop ooit. Word nu echt chagrijnig als ik niet thuis ben en mn haar moet doen met een normale stijltang
Toen ik nog in die omgeving woonde liet ik door deze kapper mijn haar knippen en verven, was altijd heel erg tevreden!