Haar/ kapsel topic #1

Ik ben overtuigd! Ik heb nu ook een Chi maar ik vind het zo lang duren voordat alles echt mooi glad is. Ik ga hem bestellen. Bedankt!

1 like

Wat doen jullie dagelijks met je haar? Stijl/föhnen etc?

Ik föhn het droog als ik het gewassen heb. Als ik dat niet doe is het een grote bos pluis. Ik gebruik verder eigenlijk geen producten in mijn haar. Heel soms stijl ik het, voor een feestje ofzo.

Ik was mijn haar 2x in de week, na het wassen probeer ik het gelijk (in model) te föhnen en dan blijft het redelijk goed zitten tot mn volgend was moment. Ik gebruik serum en de hairmilk spray van nivea. In de ochtenden borstel ik het door en werk ik eventueel nog iets bij met taft air-dry foam.

1 like

Iemand een tip voor een goede kapper omgeving den haag/wassenaar/leiden/leidschendam?? Ik wil binnenkort een flink stuk van mn haar af laten knippen. Ook heb ik blond haar (niet heeeel blond) en ik zou het leuk vinden om er eens mooie high en/of lowlights in te laten zetten ofzo. In ieder geval zoek ik iemand die van wanten weet en dus mee kan denken en goed advies geeft!

Hoor graag jullie tips!

Ik föhn het dagelijks, anders lijkt het echt nergens naar. Maar goed, mijn haar is dan ook echt kort.

Ik vind gigi hairsalon in voorburg heel chill!

1 like

Beste aankoop ooit. Word nu echt chagrijnig als ik niet thuis ben en mn haar moet doen met een normale stijltang

Toen ik nog in die omgeving woonde liet ik door deze kapper mijn haar knippen en verven, was altijd heel erg tevreden!

1 like

Waar Krul je mee? Als je een tang gebruikt kan je het beste de krul nog even hoog losjes in je hand houden, zodat hij kan afkoelen

Ik gebruik nu sinds 2 weken de keratine conditioner van Lidl en ik merk dat mijn haar veel minder pluist dan normaal! Ik kon normaal nooit mijn haar droog borstelen want dan stond alles de rest van de dag alle kanten op. Maar nu kan ik het weer borstelen waarna het gewoon weer mooi valt! Het is een rood/witte tube en hij kost volgens mij €1,49. Zeker het proberen waard!

2 likes

Ik kom even inbreken met een vraag over krultangen. Met kort haar kwam ik goed uit met een redelijk smalle krultang, maar ik merk nu mijn haar langer wordt dat ik beter kan overstappen maar een grotere diameter.

Ik heb nu haar tot op/net over mijn schouders en het streven is mijn haar nog wat langer te laten groeien. Ik wil vooral losse krussen/slag maken en ben het liefst op zoek naar een krultang die een recht en toelopend opzetstuk heeft. Daarnaast denk ik zelf aan een diameter van 32mm.

Zijn er ervaringsdeskundigen die mij kunnen vertellen of ik met 32mm in de goede richting zit? En heeft iemand tips (of afraders) voor een specifieke krultang?

Ik heb nu wel een stuk langer haar dan jij, maar ook toen ik het een stukje langer dan schouderlengte had vond ik het resultaat met deze heel mooi https://www.bol.com/nl/p/babyliss-sublim-touch-c332e-krultang/9000000012558215/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-59017148351-S-770717525752-9000000012558215&gclid=EAIaIQobChMIprnqmtu_5AIVjeR3Ch1PDgiVEAQYASABEgL3TPD_BwE

1 like

Heeft er iemand ervaring met een olaplex behandeling bij de kapper? Of olaplex 3 thuis?

Zo ja; wat zijn je ervaringen? :smile:

Ik heb het een paar keer laten doen bij de kapper en vond dat mijn haar veel makkelijker in model kwam en veel gladder was. De olaplex 3 gebruikte ik thuis om het langer mooi te houden. Zonder de kappersbehandeling doet dat maar weinig is mijn indruk

Volgens Naoki wel!

1 like

Hebben jullie tips voor een fijn verzorgende olie of serum? Ik vind het fijn om na het föhnen iets in mijn haar te doen waar het mooi van gaat glanzen, maar het moet niet te vettig zijn. Ik gebruik nu iets van loving blends maar die is bijna op

Ik heb een 5ml flesje van Biosilk Lite gekocht om geen verzendkosten te moeten betalen, en ik ben echt blij verrast.

1 like

Ik vind de OGX Organics light Argan oil erg fijn. Wel de light met de spraycap, de gewone is erg vet.

1 like

Ik ga volgende zaterdag naar de kapper en ga dit plaatje laten zien
afbeelding

Heb wel een dure kapper gekozen maar krijg ook kopmassage en styling

2 likes