Ja doe! Ik ben dol op dit soort filmpjes
En ik vind die meiden allemaal zo stoer en het staat ze echt allemaal prachtig! Zou het zelf ook wel een keer willen
Ja doe! Ik ben dol op dit soort filmpjes
En ik vind die meiden allemaal zo stoer en het staat ze echt allemaal prachtig! Zou het zelf ook wel een keer willen
Ik weet niet of dit het goede topic is, maar ik ben op zoek naar ervaringen met haar verlies en de oplossing daarvan (vooral bij mannen). Dus misschien bij één van jullie vrienden, broers, vaders ofzo. Mag positieve en negatieve ervaringen met crÚmes, shampoos, pillen, transplantaties zijn. Mijn broer is redelijk moedeloos, maar ook negatieve ervaringen helpen hem al dingen uitsluiten.
Ik mân haar gemillimeterd?
Ja dat heb jij toch nog niet zo lang geleden gedaan? Of haal ik ook mensen door elkaar, sorry dan haha.
Heeft iemand al glitterati van Brad Mondo geprobeerd?
Ik wil graag een ronde borstel aanschaffen om mijn haar mee te polijsten tijdens het fohnen. Heeft iemand hier nog tips over? Speciale aanraders, of maakt het in principe eigenlijk allemaal niet uit?
En ik heb een bob tot mijn kaaklijn, en dik haar. Is een 32mm dan een goede grote?
Als je niet snel geel word en gelijkelijk blond is het niet moeilijk maar grijs/zilver verven en blonderen zijn wel de moeilijkste dingen om te doen.
Ik zou het persoonlijk niet aanraden om zelf te doen. Maar het gebeur natuurlijk wel vaak en zal ook vast vaak genoeg goed gaan. Ik vind alleen het risico dat het wel mislukt te groot.
Ik verfde jaren zelf mn haar, maar zelf blonderen, dat durf ik zelfs niet. Ik zou als de dood zijn dat het oranje of geel werd.
Even een vraagje voor de Fanola-kenners. Ik heb 7 weken geleden (ongeveer) mijn haar laten ontkleuren en terug laten kleuren naar mijn eigen haarkleur, en highlights laten zettwn. Het is heel mooi geworden en in het begin was ik heel fanatiek met zilvershampoo. De laatste 2-3 weken niet meer, mede omdat ik een speciale shampoo moest gebruiken. Gevolg is dat mij haar in die weken, ondanks de highlights, een stuk donkerder geworden is. Het een stuk warmer geworden, niet persé lelijk maar niet zo mooi als in het begin. Mijn eigen haar is van nature ook warm dus dat zal niet meehelpen.
Ik zie en hoor goede resultaten met Fanola, maar welke kan ik het beste gebruiken, de no-yellow of de no-orange. Ik neig zelf naar de no-orange omdat het niet echt geel is (werd het in de zomer wel) maar dus gewoon behoorlijk warm.
Of heeft dit sowieso geen zin en kan ik beter over een aantal weken weer nieuwe highlights laten zetten?
Oh de fudge heb ik ook nog niet geprobeerd, zal ik ook eens naar kijken! Lief dat je aanbied de spray te versturen, als je eens wilt kijken welk merk het is, dan kan ik eens kijken wat het voordeligst is, lol. Vlekt dat niet op kleding? Ik heb meest lichte shirts aan dus ik zit niet te wachten op paarse vlekken!
Oh, ik ken het merk niet, maar ben wel nieuwsgierig! Doe maar, als je mij je bankrekening etc wilt doen, dan maak ik het zsm over!
Ik ga maandag (eindelijk) weer naar de kapper om het te verven. Maar mân haar is lang en valt zo duf. Ik twijfel: als je fijn, maar wel veel haar hebt dat echt sluik valt, heeft het dan zin lagen te knippen? Of moet ik gewoon betere/andere producten gebruiken? Ik haat tot nu toe elke droogshampoo en heb ook wel wat laagjes al.
Mijn haar is best dood en afgebroken, waardoor ik bovenaan heel veel korte haren heb die heel erg gaan pluizen. Echt niet mooi en best onverzorgd ziet het er uit. Zou iets als een olaplex behandeling hier tegen helpen?
Ik heb lang, dun, fijn maar wel heel veel haar en laat het altijd in lange lagen knippen. Rond mijn gezicht heb ik meer laagjes en ook wat meer. Als je kortere lagen hebt bij lang haar dan lijkt je haar aan de onderkant heel dun zei mijn kapster.
Ja dat heb ik nu inderdaad ook. Mijn haar kan wel heel vol lijken met droogshampoo, maar ik vind het zĂł vies voelen. Ik gebruik daarom alleen droogshampoo op de dag voordat ik het was. Alleen die dag zit mn haar dan
Jaaa same! Ik moet wel heel vaak mijn haar wassen. Vaak wordt/lijk het nog vet door de droogshampoo heen
Ik heb ook fijn haar, maar laat het juist niet meer in laagjes knippen. Mijn kapper âkniptâ het nu met de tondeuse. Daardoor valt het mooi vol
Mijn haar begint grijs te worden. Het is nog te weinig om te gaan/âmoetenâ verven, maar het is te veel om ze uit te trekken. Ik heb donker haar, dus afhankelijk van hoe mijn haar valt, valt het best op. Daarom ben ik nu op zoek naar een oplossing. Volgens mij zijn er bepaalde shampooâs hiervoor, maar ik heb er totaal geen verstand van.
Iemand tips?