Hoi! Ik heb eergisteren heel impulsief een set krulspelden gekocht (de Jumbo Curls van Remington, voor volume) omdat die in de aanbieding was voor 19,95, ik ben enorm positief verrast en wil graag mijn bevindingen delen! (Ook omdat ik me op mijn werk zit te vervelen e i
Mijn haar is altijd best dik geweest, met een sterke slag en krullen. Door de jaren heen is het wat dunner geworden, en sinds ik in februari gestopt ben met de pil is er héél veel uitgevallen, is het dunner en brozer geworden, en is er nog heel weinig van mijn krullen over. Ik heb steile plukken in mijn haar, en de rest heeft een zwakke slag met vooral veel pluis en wat verdwaalde krullen aan de onderkant.
Haar
Het zit dus allemaal aan één kant, omdat het anders een dun bosje is.
Nu heb ik ze vandaag uitgeprobeerd. Ik heb mijn haar jarenlang na elke wasbeurt steil gemaakt, maar nooit heel accuraat. Ik kan verder echt NIKS met haar, zelfs geen gewone vlechten maken, dus ik dacht dat het supermoeilijk zou zijn en ik heb het maar aangepakt als lui experiment. Na mijn haar wassen, preppen met mousse (dankjewel, beautygloss!!!), droogföhnen en 10 minuten rollen (ik heb mijn haar niet eens echt in secties verdeeld, want ik heb geen kam/klemmen), zag ik er zo uit:
Krulspeldhoofd
Ik had er geen vertrouwen in, maar nadat ik ze er na een halfuur uit haalde, zag mijn haar er zo uit:
Bijna geen pluis! Volume! Mooie, grove krullen! Such wow much amazed!
Het is natuurlijk niet perfect (want een beetje plat/slecht aangebrachte spelden bovenop en wat pluis, etc.), maar zo verrast!
Zo zat het na een paar uur:
Het is nu avond en mijn haar is nog helemaal niet uitgezakt of pluizig geworden. Ik hoop heel erg handiger te worden in het gebruik van de spelden, want ik ben hier heel blij mee!