Ik heb een paar plukken haar een beetje gefrituurd met een reisstijltang met als gevolg dat het nu niet alleen nogal droog is, maar ook niet meer normaal wil vallen (als in het gaat opzij staan waardoor het net lijkt alsof ik vleugeltjes het, ik weet geen betere manier om het te omschrijven, lol). Ik gebruik hittebescherming, conditioner, doe voor de hittebescherming vaak nog een leave-in conditioner in mijn haar, stijl wnneer het echt droog is, maar het heeft niet mogen helpen.
Föhnen en met een ronde borstel helpt niet, ik zoek dus een stijltang die ik op lage temperaturen kan zetten. Ik heb een paar gevonden, maar vraag me af wat de beste zou zijn:
Niet al te duur, titanium platen, heel snel warm, 100 tot 230 graden, schakelt automatisch uit maar er staat niet bij na hoe lang
Titanium platen, snel warm, 110 tot 230 graden, schakelt automatisch uit na een uur.
Bediening zit aan de binnenkant, dit lijkt mij niet heel handig maar ik heb er geen ervaring mee.
Keramische titanium platen, niet erg snel warm (40 seconden), 80 tot 230 graden, schakelt niet automatisch uit (hoewel in de beschrijving staat van wel). Bediening zit weer aan de binnenkant.
Het merk Diva ken ik niet (iemand ervaring?). Chi is natuurlijk een superbekend merk, maar bediening aan de binnenkant, is dat handig? Ik moet natuurlijk iedere keer handmatig de temp verlagen. Hij warmt ook niet heel erg snel op vind ik. De amateur en vrek in mij zegt dat ik voor de John B moet gaan (lovende reviews ook), is een Chi echt zo veel beter?