Als je je haar vast hebt werkt het vaak wel goed om ze met wat haarlak op hun plek te borstelen, het liefst met een tandenborstel
Van Indola heb je als shampoo de âpink rose shampooâ die is vrij heftig rosĂ© kleur. En je hebt conditoner âcolorblaster willowâ die is wat zachter roze/rosĂ© achtig.
Ik heb geen ervaring met krullend haar, maar was zelf erg tevreden over Salon B in Utrecht voor mijn highlights. Zij werken ook met olaplex. Zit wel een behoorlijk prijskaartje aan.
Ik heb geen idee wat hier precies tegen te doen is, maar ik heb precies hetzelfde met mijn krultang die ook van Chi is! Ik gebruik hem daardoor bijna niet meer want twee/drie dagen later ruik je het dan gewoon nog steeds, ook na het wassen
Ik heb donkerbruin haar, weet iemand of het heel lastig is om zoiets te bereiken ? Moet het dan geblondeerd worden etc of niet?
Ja vies is dat he! Ik gebruik mn tang dus ook liever niet. Maar dan vind ik mn haar niet âafâ dus als ik iets leuks ga doen pak ik m toch maar weer erbij.
Ik doe dit af en toe voor festivals met Colorista van LâOreal. Werkt bij mij erg goed en blijft ruim een week zitten. Al zou ik met geblondeerd haar wel bang zijn dat het erin trektâŠ
Ik heb dit effect wel eens per ongeluk verkregen toen ik donkerbruin haar had en er een paarse toner (bedoeld voor zilver haar) overheen deed. Er zat geen label meer op het flesje en ik dacht dat het gewoon paarse verf was.
Ik zou deze manier niet aanraden aangezien het niet echt empirisch getest is, maar ik bedoel meer van: het kan volgens mij wel zonder bleken
Wat is iedereen lievelings haarborstel hier?
Ik heb lang dik haar dat snel in de klit gaat. Mede door het blonderen. Ik gebruik altijd tangle teaser maar merk dat ik daar minder tevreden over wordt. Komt namelijk niet makkelijk door al mijn haar heen.
Ik heb deze, ik vind hem best prima werken! Ik heb ook fijn, kort haar (longer pixie).
Ik wil vanavond mân haar verven en ik weet dat het beter is om het op ongewassen haar te doen, maar ik heb wel R&B in mân haar van Lush. Dat is vrij vettig/olieachtig.
Weet iemand of haarverf hier dan wel op zal pakken? Ik verf altijd met Keune-haarverf die ik meng met 6% developer.
Weet iemand of je dit ook veilig thuis zou kunnen doen?
https://www.haarshop.nl/product/kis-keracream-metallics-100-ml
Nog niets :â) want ik was lui en had geen zin om het te verven.
Zou heel goed kunnen dat het vooral is om je hoofdhuid te beschermen!
Heeft iemand DE tip voor een gevoelige, geĂŻrriteerde, kriebelende hoofdhuid? Ik heb een tijdje tea tree olie shampoo van de organic gebruikt, die leek wel te helpen maar ben nu op zoek naar iets dat nog beter werkt. Ik heb last van kriebel, korstjes, plakkerigheid.
the body shop gember shampoo en cremespoeling
Zarqa Dandruff Control shampoo helpt bij mij het beste voor een gevoelige, jeukende hoofdhuid. Weleda baby shampoo met calendula is ook goed vind ik.
Ik gebruik loving blends van garnier , en dan de witte fles met milde haver. Voor mij is dat de enige shampoo (Die je gewoon bij Kruidvat kan halen) die ik gebruikt heb en geen jeuk geeft.
Ik heb dik haar en vooral achter in mijn nek blijft het lang vochtig, wat ook weer jeuk kan veroorzaken. Dus ik probeer het altijd redelijk droog te föhnen en zeker niet met nat haar te gaan slapen
Ja hier heb ik ook wel eens naar gekeken. Lijkt me ook een goeie en laf gember
Mijn vriend heeft echt veel baar bij teershampoo (hij heeft het in het buitenland gekocht, maar ik zie dat h.olland and B.arrett het ook verkoopt van een ander merk.
Vichy Dercos Ultra Soothing Sulfate-Free Shampoo.