Deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/petal-fresh-tea-tree-shampoo-60093505?bvstate=pg:2/ct:r samen met de conditioner erg fijn.
DM heeft ook een hele fijne mocht je in de buurt van Duitsland wonrn.
Deze: https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/petal-fresh-tea-tree-shampoo-60093505?bvstate=pg:2/ct:r samen met de conditioner erg fijn.
DM heeft ook een hele fijne mocht je in de buurt van Duitsland wonrn.
Ik had vorig jaar een schuine pony, die ben ik aan het lang laten groeien. Nu zijn die lokken tot ongeveer net boven mijn kaak.
Maar de rest is tot ongeveer over mijn borsten ( wel een beetje in laagjes) als ik het naar voren haal.
Maargoed, als ik het in een middenscheiding doe dan vind ik mijn lokken een te groot contrast met de rest. Ik wil het het liefste gewoon zonder scheiding dragen maar daar vind ik het contrast ook te groot voor.
Iemand een idee hoe ik het het beste los kan doen? Of wat ik eventueel bij de kapper kan laten knippen?
Iemand hier ervaring met het gebruik van rijstwater? Mijn haar is tijdens de zomer verbrand tijdens het blonderen, en is nu tot mijn schouders. Lees verschillende ervaringen dat het juist haar moet doen groeien, tot ervaringen dat het juist alleen maar erger aan het worden is.
Ik zag dit filmpje gisteren en ik wil dit zo graag proberen. Hebben meer van jullie dit geprobeerd? Werkt het echt zo goed?
Ik gebruik nu sinds 3 weken dit:
En hoewel ik het ānog maarā 3 weken gebruik ben ik laaiend enthousiast. Ik moest mn haar elke dag wassen, ook als ik het probeerde af te bouwen duurde het maaanden voordat ik om de dag kon wassen zonder vet haar. Daarnaast altijd kriebel en altijd schilfers. Ze zeggen dat je haar moet wennen aan natuurlijke zeep maar binnen anderhalve week was mn haar gewend (terwijl met ānormaleā shampoo ik maanden bezig was). Het werd die anderhalve week extreem vet maar niet op mn hoofdhuid maar juist vanaf mn nek. Nu hoef ik mn haar ng maar 2 a 3x per week te wassen! Na 3 weken! En nul jeuk en schilfers! En dat vind k belangrijk voor een schoon gevoel, het schuimt gewoon en ruikt heel lekker
1,5 maand nadat ik bij de kapper mān haar heb laten blonderen (+toner) is mān haar nog steeds klote. Heb heel snel klitten en kom amper mān haar door en het is ook kurkdroog. Was mān haar amper (1 x in de week) maar het verbeterd amper.
Wat is mān redmiddel? Ik heb alle drogist shampoos en maskers zga geprobeerdā¦
Ik zou sowieso die drogist-shampoo weggooien (sorry). Als je haar gezond is dan werkt het wel, maar moet je haar herstellen dan is kappersshampoo echt beter.
Ik heb na blonderen veel baat gehad bij de hydraterende shampoo en leave-in spray conditioner van Indola (aangeraden door @Rozecoupeschaar) en de keratinespray van Chi (de grijze verpakking met rode dop), prima samen te gebruiken en verzwaren je haar niet.
Heb je toevallig een linkje naar de Indola producten? Zie veel verschillende
Olaplex zou kunnen helpen bij de volgende verfbeurt. Mijn redmiddel is altijd nexxus emergencee reconstructing treatment. Maar daarbij moeilijk aan te komen helaas⦠(soms via ebay of Amazon)
Deze heb ik ook gehaald. Ben benieuwd!
Gebruik jij nog iets qua conditioner oid? Lees ook wel eens over naspoelen met appelazijn. Ik heb vaker zeepblokken gebruikt om mān haar te wassen maar het voelde altijd zo erg als touwā¦
Nee daar ben ik echt te lui voor gebruik ook geen conditioner. Dat stugge gevoel wordt bij mij nu wel minder! Of je went aan dat gevoel, kan ook nog.
Mijn kapsalon is (tijdelijk?) dicht en ik moet mijn haar opnieuw in lagen laten knippen, maar ik durf echt niet naar een andere kapster. Zo enorm balen dit⦠Kapsters onder ons; kan er veel mis gaan bij lagen knippen?
Ik heb zaterdag een afspraak staan en ga mijn haren op schouderlengte laten knippen als ik durf.
Ik probeer al jaren mijn haren te laten groeien maar het groeit nooit veel verder. Nu is het tot mijn BH (en zoveel gespeten punten). Ik denk dat ik weer 5 jaar moet sparen voor het weer op deze lengte is
Ik heb altijd zoveel jeuk als het kouder wordt. Mijn hoofdhuid al weer kapot gekrabd en allemaal schilfertjes. Ik gebruikte heel lang een baby shampoo van Kruidvat van de nature lijn en dat ging als enige goed⦠maar die shampoo verkopen ze niet meer. Heeft iemand nog een aanrader? Neutral en dermolin geeft nog steeds jeuk.
Ik heb een keer highlights laten zetten met olaplex, maar mijn haar was toch ook echt een bos stro wat moest uitgroeien. Het is een paar jaar geleden en wil graag weer eens highlights, maar door deze ervaring ben ik heel huiverig om het ook echt te doen. Weet iemand of het eigenlijk altijd zoān effect geeft op je haar als het zelfs zo slecht werd icm olaplex, of heb ik gewoon pech gehad en moet ik het nog een kans geven?
Ahh Ja, ik heb het wel vaker gehoord dat mensen geen verschil merkten. Ik weet niet of dat dan een keer pech is of dat het niet goed werkt op jouw haar :/.
la roche posay werkt bij mij fijn. en conditioner van Zarqa (heb hun shampoo nooit getest maar kan wellicht ook)
Ik gebruik de shampoo van eucerin en ik heb ook een lotion
Ik heb echt mega veel haaruitval de laatste tijd. Is daar iets aan te doen? Of zal het aan het seizoen liggen en moet ik de herfst gewoon uitzitten en hopen dat ik niet helemaal kaal word?