Haar/ kapsel topic #1

Thanks! Ik dacht al dat ik ergens een bericht had gezien maar vond 'm niet bij het zoeken. Ik had net https://www.kruidvat.nl/philips-care-edition-hp8243/00-kerashine-haardroger/p/4434998 gekocht, zag er ook wel goed uit? Of retouren en jouwe kopen?

2 likes

Ik heb er 1 van babyliss, heel blij mee en niet super duur. Weet specifieke naam zo even niet, maar hij is paars😬 kan 2 kanten op draaien, 2 snelheden en kan koude lucht blazen.

@elegance ik spuit altijd (best veel) droogshampoo in m’n haar voor ik ga slapen. Vind gevoel niet heel fijn, maar door het draaien en m’n hoofd bewegen in m’n slaap “masseert” het in. Volgende dag meer volume, niet vet l, geen waas en niet dat hele stroeve gevoel :slight_smile:

Die ziet er qua specs ook prima uit! Goed gevonden!

1 like

Ah thanks!! Ik heb ook wat rondgekeken maar volgens mij maakt het idd gewoon niet mega veel uit welke je koopt en zijn die van Babyliss allemaal wel prima!

Maar is dat roteren nou fijn? Haha. Is dat niet heel verwarrend?

Merci!! Ik ga het co-washen uit testen :smiley:

Wat slim! Dit ga ik ook eens proberen.

1 like

Nee ik vind dat juist heel fijn! Krijg je mooie slag in je haar en werkt heel goed. Zelfde effect als blow dry bij de kapper, alleen dan goedkoper en minder werk. Ik heb ooit een trauma gehad met haar uit een borstel knippen etc​:rofl: maar zit hier nooit in vast! En je kunt m ook zonder te draaien gebruiken natuurlijk :slight_smile:

Heeft iemand hier ervaring met de vitamines van Yummygummy? Ik heb in november vorig jaar heel veel haaruitval gehad en nu veel nieuwe haartjes maar ik geef nu ook borstvoeding en ben dus bang als ik daarmee stop alles weer uitvalt. Nu adviseerde de kapper mij deze vitamines en bij haar zouden ze echt hebben geholpen. Of is er iemand met een andere tip?

Gebruik even de zoekfunctie, meerdere mensen hier gebruiken pillen van Holland and b.arret die wel werken na een paar maanden!

1 like

Ik heb verschillende zoektermen gebruikt maar kan het zo snel niet vinden. Weet iemand welke er bedoelt worden?

Ik heb even voor je gezocht, het zijn de msm pillen

1 like

Ik heb deze een tijd lang gebruikt maar zou heel goed nadenken over welke kleur, donkerbruin werd bij mij volledig zwart. De laatste kleur die ik heb gebruikt was donkerblond en toen werd m’n haar donkerbruin, op de een of andere manier pakt het heel heftig in mijn haar. Ook het ‘‘uitwassen’’ kan een stuk langer duren dan je wellicht gehoopt had.

Nummer 4 wordt bij mij ook zwart. Ikpaknu haarverf 6.1 of 7.0/7.1

Wat voor verschil merkte je precies?

Ik zie op de website van Holland en Barrett verschillende. Zou je mij een linkje willen geven welke het precies waren?

Super bedankt!

Geen ervaring met vitaminen/supplementen maar kom op YT en blogs veel positieve verhalen tegen over je haar “reinigen” met rijstwater. Dat doen ze al eeuwen in China en het begint nu eindelijk populair te worden in het westen :rofl: Is goed vanwege de eiwitten voor versteviging, herstel en stimuleert haargroei, in sommige gevallen wel 2x zoveel als anders.

Kan geen kwaad om het eens uit te proberen?

1 like

Oke dank je voor je advies!

1 like

Heeft iemand hier toevallig een roterende föhn borstel? Ik twijfel of ik zoiets zal vragen voor kerst maar ben bang dat mijn haar er in vast komt te zitten of weet ik het :sweat_smile:

Beste aankoop ooit geweest. Mijn haar is tot nu toe nooit vastgedraaid om de borstel. En ik heb het ding al 1.5 jaar

1 like