Oke, twijfels!
Jaren lang heb ik mijn eigen haar geknipt, gekleurd en altijd gezond gehouden. Redelijk vaak van kleur veranderd, en als ik het zat was gooide ik er een colorremover overheen en had ik mijn eigen kleur weer.
Echter vond ik het vorig jaar tijd voor vakwerk, en ben ik naar een kapper gegaan, en wilde ik highlights, iets blonder. Omdat ik weet dat ik fijn haar heb, gaf ik aan dat ze niet te licht moesten gaan. Hier hadden ze schijt aan, en eindstand had ik een lelijke kleur en was het chemisch verbrand. Ben uiteindelijk weer naar donkerbruin gegegaan (door de kapper), en heb alles tot mijn schouders af laten knippen(ook door de kapper)
Nu houd ik het zelf bij met bruine verf, maar omdat mijn eigen haar donkerblond is, lijkt elke mm uitgroei een kale plek. Wil dus terug naar mijn eigen kleur (of in de buurt daarvan) zodat ik alles gezond kan laten uitgroeien. Normaal zou ik de colorremover gebruiken, maar omdat dat geblondeerde nog deels onder het bruin zit ben ik bang dat het fout gaat.
Durf ook niet naar de kapper omdat tot nu toe elke kapper (ook goede) mijn haar altijd weet te verzieken.
Lang verhaal kort ;
Iemand ervaring met colorremover/ coloroops op donker haar dat ooit gebleekt is?