Bij Otto! Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief, krijg je 5 euro korting.
Heeft iemand hier ervaring met een v part?
Ik vind die van osis best fijn, maar niet mega boeiend en dus duur. Die van andrelon vind ik wel fijn (maar die geur
).
Heeft iemand hier al de nieuwe steampod? Lijkt me wel handiger, klungel bij de oude zo vaak met snoer en reservoir
Nog een vraagje: heeft iemamd hier ervaring met Sebastian Cellophanes Clear? Ik ben nog steeds op zoek naar een product wat weer veel glans aan mn haar geeft, maar ik wil het niet meer verfen. Andere tips zijn ook welkom!
Ik heb wel ervaring met de kleur variant! Ga het in maart weer laten doen. Ik ben erg tevreden!
Welke krultang raden jullie aan? Ik wil geen mega losse waves maar ook geen superkleine krulletjes
Heeft iemand tips voor een goede kapperszaak in Rotterdam? Ik ging altijd bij Backstage maar die zijn samen gegaan met Sjenkels. Helaas zijn ze daarbij dus ook weer duurder geworden…
Remington pearl wand is mijn favoriet, gebruik die al jaren
Een wat dikkere remmington of een Max Pro! Heb ze beide.
Dit vond ik wel interessant. Schijnbaar is er een hele beweging op Instagram van vrouwen die hun grijze haren aanvaarden met #silversisters.
Heb vorige week mijn haar nog geverfd, ergerde me toch nog te veel aan het grijs toen ik in de spiegel keek, maar ga volgende keer dat ik dat heb deze foto bekijken en me hopelijk de moeite besparen.
Ik gebruik de conditioner van deze lijn en die vind ik ook heel fijn!
Leuk dat je het deelt! Heb op mijn 23e besloten niet meer te verven en dat was een van de beste beslissingen ooit. Het maakt me uniek! 
Ik ben op zoek naar nieuwe stijltang. Hebben jullie aanraders?
Mag best rond de 100 euro zijn. Ben binnenkort jarig dus kan het (deels) cadeau vragen. 
Ik heb hele goede ervaring met Daf’s Hair (Daf’s @ pro.space op Treatwell). Ben niet echt fan van naar de kapper gaan en heb het zelfs een tijdje zelf geknipt omdat ik zo’n hekel had/bang was voor kappers, maar zij is echt de enige die ik tot nu toe 100% durf te vertrouwen. Stephan (ook bij pro.space via Treatwell) is ook wel goed, maar die spreekt alleen Engels en dat vond ik toen een beetje lastig uitleggen. Ze werken beide voor zichzelf bij Pro.Space en dat zit ergens op de Schiekade in Rotterdam.
Hoevaak laten jullie je punten bijknippen? Ik probeer mijn haar langer te laten groeien en ben op zoek naar de perfecte termijn waarbij het haar wel groeit maar de punten niet lelijk worden.
Ligt echt heel erg aan je haar denk ik hoe vaak het nodig is. Ik kan rustig een halfjaar niet naar de kapper zonder dat het al te lelijk wordt, anderen moeten elke 6 weken. Zou gewoon goed kijken naar je eigen haar, zodra je ziet dat de punten beginnen te splijten snel een afspraak maken om bij te punten zodat ze niet verder splijten.
Keratinespray is heel fijn als je te weinig keratine in je haar hebt, maar als je dat niet hebt dan is het sowieso zinloos om te gebruiken. Van te veel keratine wordt je haar weer droog. Het is dan ook geen serum of heatprotector, maar echt een product voor een specifiek probleem.
Hoe weet je of je te weinig keratine in je haar hebt?