Haar/ kapsel topic #1

Heb je hem al gebruikt? ik heb hem ook besteld!

Nee, nog niet! Morgen zodra ik m’n haar heb gewassen, ben zo benieuwd! Laat je ook weten hoe hij jou bevalt?

Iemand aanraders voor een volumepoeder? Got2B, de enige die me beviel van de drogistmerken, wordt blijkbaar niet meer verkocht in NL. Ik lees goede verhalen over Osis, is die echt zo fijn?

beautylab heeft twee artikelen een test tussen Osis in Got2B en een test tussen Osis en kruidvat.
Want wie weet is die van kruidvat wel wat voor jou!

1 like

Ziet er idd mega goed uit!! Ben ook heel benieuwd naar jullie reviews.

Waar hebben jullie m besteld?

En hoe lang is jullie haar? Ik heb lang haar, maar niet meeeega lang en wel best dik.

Bedankt, die heb ik al eens geprobeerd, ik vond het niks.

1 like

Bol.com maar in de reviews staat dat het niet die van revlon is maar een merkloos ding, dus het is nog even spannend wat er straks binnen komt haha.
Ik heb zelf dik haar maar niet extreem lang

edit: ik heb hem net binnen en hij is gewoon van Revlon! De bovenste review van bol.com klopt dus niet gelukkig

Nou, ik heb 'm net getest, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Moet er even bij zeggen dat het ook niet echt helpt dat vorige week m’n haar totaal verknipt is en mijn haar sowieso niet naar wens zit :joy::sob: Ik heb lang haar tot halverwege m’n rug (nu dus met ongewenste laagjes) en ik moest hem wel echt op de hoogste stand zetten, anders zou ik echt uren bezig zijn om mijn haar droog te krijgen. Waarschijnlijk was mijn haar nog iets te nat en moet ik nog een beetje oefenen met draaien en duurde het daarom wat langer. Ergens las ik dat het makkelijker is om je haar van te voren al een beetje droog te föhnen, dus denk dat dat ook al scheelt. Ik vond het wel lastig om mijn haar te verdelen zoals op het filmpje hierboven en ik nam steeds haren van een pluk die vastgeclipt zat mee, vooral wanneer ik heel dicht op mijn hoofdhuid begon met ‘borstelen’. Verder heb ik een vervelende kruin bij m’n oor en die heb ik ook niet helemaal weggekregen, omdat je dus nooit heel dicht op de hoofdhuid kunt beginnen. Het resultaat was uiteindelijk wel heel mooi! Je kunt de puntjes heel mooi naar binnen of naar buiten föhnen en ik heb m’n haar steeds naar boven getrokken als het ware, dus had ook veel volume! Ik denk dat het een kwestie van oefenen is en dat het met zulk lang haar ook wat lastiger is, want ik moet m’n armen echt volledig strekken als ik de hele pluk omhoog wil trekken haha. Dus ik kom er later nog op terug! Ik heb trouwens geen voor- en nafoto’s gemaakt, maar ik ga er dit weekend weer mee aan de slag, misschien is het resultaat dan beter.

Bij Otto! Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief, krijg je 5 euro korting.

Heeft iemand hier ervaring met een v part?

Ik vind die van osis best fijn, maar niet mega boeiend en dus duur. Die van andrelon vind ik wel fijn (maar die geur :face_with_raised_eyebrow:).

1 like

Heeft iemand hier al de nieuwe steampod? Lijkt me wel handiger, klungel bij de oude zo vaak met snoer en reservoir

Nog een vraagje: heeft iemamd hier ervaring met Sebastian Cellophanes Clear? Ik ben nog steeds op zoek naar een product wat weer veel glans aan mn haar geeft, maar ik wil het niet meer verfen. Andere tips zijn ook welkom!

Ik heb wel ervaring met de kleur variant! Ga het in maart weer laten doen. Ik ben erg tevreden!

1 like

Welke krultang raden jullie aan? Ik wil geen mega losse waves maar ook geen superkleine krulletjes

Heeft iemand tips voor een goede kapperszaak in Rotterdam? Ik ging altijd bij Backstage maar die zijn samen gegaan met Sjenkels. Helaas zijn ze daarbij dus ook weer duurder geworden

Remington pearl wand is mijn favoriet, gebruik die al jaren

2 likes

Een wat dikkere remmington of een Max Pro! Heb ze beide.

1 like

Dit vond ik wel interessant. Schijnbaar is er een hele beweging op Instagram van vrouwen die hun grijze haren aanvaarden met #silversisters.

6 likes

Heb vorige week mijn haar nog geverfd, ergerde me toch nog te veel aan het grijs toen ik in de spiegel keek, maar ga volgende keer dat ik dat heb deze foto bekijken en me hopelijk de moeite besparen.