Ik slik deze… heb wel echt het idee dat m’n haar er sterker door is en sneller door groeit. Ook m’n nagels trouwens.
Ik gebruik deze voor mijn nagels, maar mijn haar is nog nooit zo sterk, vol en lang geweest. En groeit sneller.

Nee en helaas ook niet mijn wimpers.
Iemand tips voor blonde verf die goed pakt op natuurlijk grijs haar? Doe het liever zelf omdat toen ik het vorige keer bij de kapper liet doen was het bruin geworden. Dan verpest ik het liever zelf en ben ik minder geld kwijt.
Voor mijn gevoel kun je natuurlijk grijs haar nooit mooi blond krijgen, omdat je “ondergrond” grijs is, maar misschien vergis ik me hoor. Bij witgrijs haar kan ik me nog voorstellen dat het kan, maar grijs-grijs? @Rozecoupeschaar weet dit vast wel!
Grijs haar kan in principe gewoon blond geverfd/geblondeerd. De verf moet wel grijsdekkend zijn. Grijs haar blond verven is over het algemeen makkelijker dan iedere andere kleur blond verven.
Trouwens geen idee welk pakje goed is. Aan zelf blond verven thuis zou ik niet aan beginnen maar gezien de vorige ervaring kan ik het nog begrijpen. Ik zou dan eerder adviseren om naar een kappersgroothandel te gaan en daar goede verf te kopen. (@Superheroes)
Ja ik ben zelf gewoon natuurlijk blond alleen een paar plukjes vooraan in mijn haar die grijs zijn en eigenlijk wil ik gewoon dat die weer blond zijn. Mijn haar zelf heeft heel veel verschillende kleuren blond erin zitten dus op zich maakt het niet uit als het een andere kleur blond is dan mijn eigen haar omdat ik zoveel kleuren blond heb. Maar producten van de kappersgroothandel zijn misschien wel slim ja!
Na hoe lang ongeveer merkte jij verbetering?
Dat duurde de eerste keer wel een maand. Ik neem het voor mijn nagels, en die waren toen in slechte staat. Dat mijn haren er zo mooi van worden is voor mij bijvangst, maar wel heel duidelijk. Ik doe met een potje ongeveer 3 maanden en dan neem ik het weer even niet. Als ik weer begin, merk ik het nu wel binnen 2 weken. Eerste keer duurde wel langer.
Dankjewel! Heb het net binnen gekregen dus ga morgenochtend beginnen ermee😃
Nou, ik heb het aangeschaft. Ben zo benieuwd. Hoop dat het wat sneller groeit!
Wat is een dd kleuring? Mijn kapster sprak hiervan maar ik ken echt niks van haarproducten wat kleuren betreft
Zit er (veel) glycerine in je haarproducten? Bij droog haar en hoge luchtvochtigheid kan glycerine vocht aan de lucht onttrekken om je haar te voeden, maar dat kan ook resulteren in pluis.
Ik doe zelf de curly girl methode en vind de As I Am cowash heel fijn, die gebruik ik in plaats van shampoo/conditioner en heeft geen glycerine. Stylingsproducten zijn lastiger, maar ook afhankelijk van waar je het voor gebruikt. Ik heb voornamelijk gel nodig voor de hold van mijn slag/krul en daar gebruik ik nu Cantu moisture retention gel voor maar volgens mij heeft die wel glycerine (maar weinig).
Als ik de juiste funky styler heb gevonden, dan heeft die geen glycerine maar wel uitdrogende alcoholen. In combinatie met andere producten met glycerine kan dat dus wel een van de oorzaken zijn…
In het krullentopic zijn veel meiden die de CGM volgen. Misschien dat zij nog andere tips hebben voor stylingsproducten 
Maar wie weet is het al voldoende als je shampoo/conditioner zonder glycerine gebruikt.
Ik heb (ook) stijl haar dat altijd pluist of een beetje statisch lijkt te zijn. Laatst had de kapper het stijl gefohnd en toen was t helemaal glad (en dat vond ik weer tegenvallen hoe het stond. Want ik heb weinig haar, maar wel een groot hoofd). Dus misschien hebben die mensen die jij ziet het ook glad gefohnd.
Wat is je haartype? Ik heb lang donker droog dik haar met een sterke slag en die krijg ik wel echt wel mooi plat zonder pluis. Je moet vooral goed kijken naar de producten die je gebruikt. Ik merk meteen verschil als ik een andere shampoo gebruik. Ik gebruik bijvoorbeeld: shampoo en masker van kerastase, vervolgens van kerastase een leave in conditioner die ook hitte proof is (allemaal van zelfde lijn voor droog pluizig haar). Vervolgens laat ik mijn haar drogen aan de lucht of ik föhn het droog als ik haast heb. Vervolgens ga ik er met een fohnborstel doorheen als ik wat meer slag in mijn haar wil (maar dat kost wel tijd … haar zit dan wel echt mooi ) of met een soort van stijltang van GHD (dat is een borstel en stijltang in een) waarin ik binnen 10 min prachtig glad steil haar heb. Dit blijft ook zo totdat ik mijn haren opnieuw was. Eventueel als het nodig is smeer ik in de puntjes nog klein beetje serum van RedKen.
laat je weten hoe het bevalt? Ik heb ook stijl haar
Dat zit er ook in! Ik ben benieuwd je wat merkt! Ik merk het zelf als eerste aan mijn nagels.
Ah, goed bezig! En maakt toch helemaal niet uit dat je je met steil haar hebt aangemeld, haha. Voor jouw haar (geblondeerd) denk ik zeker dat het goed is om proteïne in een van je producten te gebruiken. Ben benieuwd of je goede resultaten boekt 
En thanks, de kennis is met name te danken aan (te)veel youtube filmpjes kijken en ingrediënten onderzoeken. Soms sla ik een beetje door