Haar/ kapsel topic #1

Nog een belangrijke vraag. Ik ben mijn haar op het moment aan het verven. Nu zit er normaal altijd een zilvermasker bij, maar nu niet. Ik moet het over een kwartier uitspoelen en ik heb mijn vriend naar de DA gestuurd om voor de zekerheid zilvershampoo te halen aangezien ik gegarandeerd een kanarie word. Nu is de zilvershampoo van fudge natuurlijk het best, maar bij de DA moet ik kiezen tussen de volgende:

Welke kan ik het best nemen?

Laatste!

7 likes

Ja ik zou ook de laatste doen :ok_hand:

1 like

Ik ook de laatste!

1 like

Bedankt @Blush @Skadi @Lort is best een fijne en ben geen kanarie!!’

3 likes

Die vind ik zo lekker ruiken! Ik ben er wel achter gekomen dat SLS vrije shampoo niet werkt voor mijn haar, het werd er veel droger van en het pluisde heel erg. Dus ik ben toch weer terug naar ‘‘slechte’’ shampoo met SLS, maar voor mijn haar werkt het wel beter.

1 like

Hoe is dit afgelopen?

Voor dat ik zilvershampoo erin deed zag ik dit:

Dus wel een beetje oranje. Maaaaaar alles is goedgekomen en nu is het dit:

2 likes

Oh wauw, super goed gelukt!

Beetje gekke vraag misschien, maar krijg iemand van jullie het voor elkaar om bij jezelf een middenscheiding te maken tot achter op je hoofd zeg maar (voor als je bijvoorbeeld twee invlechten wil maken)? Eerste deel is geen probleem, maar zodra ik niks meer zie, wordt het een zootje :joy:

Wat lief, dankjewel!

Nee maar zo’n punt kam kan nog wel eens helpen. Dan kan je je scheiding doortrekken van voor naar achter. Ik bedoel dus zo’n ding:

1 like

Die gebruik ik sowieso al om mijn scheiding te maken, maar daarmee lukt de achterkant evengoed niet :sweat_smile:

1 like

Haha Aw sorry, dan weet ik het ook niet. Ik struggle met hetzelfde probleem

Hebben jullie ervaring met L’anza? Ik heb de keratin healing oil lijn, volgens mijn kapper kan ik die prima gebruiken maar ik vind hem zooooo zwaar. Als ik mijn haar heb gewassen dan voelt het alsnog vettig bij de kruin, alsof ik het er niet uitgespoeld krijg.

Op dit moment een shampoobar van Nature Box omdat ik op reis was. Daar ben ik wel heel tevreden mee. Vooral ook omdat ie lekker ruikt (parfum ben ik dan weer niet zo gevoelig voor). OGX vind ik ook fijn en heb ik heel lang gebruikt, maar als je een hele milde wil zou je eens bij dr. Organic kunnen kijken. Daar begon ik mee (jaren terug) en dat heeft wel echt geholpen om de boel te kalmeren.

In de winter heb ik nog wel eens droge plekjes, dan gebruik ik een olie of een vette crème voor het douchen (gewoon echt op de hoofdhuid), poos laten zitten en dan gewoon wassen met shampoo onder de douche. Ik heb deze een tijdje gebruikt, maar meer uit gemak, omdat je deze dus wel al onder de douche op nat haar kan gebruiken.

1 like

Als het me lukt, laat ik je het weten haha

@anon95960165 oké, ik ga veel oefenen dus!!

1 like

Hebben jullie binnenkort uitgroei ( - omdat je even niet meer naar de kapper kan)?

• nee, want ik verf mijn haar niet
  • nee, want ik ga het zelf bijwerken (of iemand helpt mij
  • ja :open_mouth:
  • nee, want mijn haar groeit nauwelijks
  • nee want het kleurverschil valt niet heel erg op

0 stemmers

Mijn kapper bezorgt je eigen kleur aan de deur, thank god

Ik laat mn haar tegenwoordig nog maar 1x per jaar verven en dan een beetje balayage highlights idee dus dat groeit heel natuurlijk uit.

Het wordt nu wel saai (Zou wel weer wat meer kleurverschil/highlights erin willen) dus moet me maar inhouden om niet zelf ermee te gaan klooien, haha.

1 like