Nog niet van gehoord! Dewelke bedoel je juist?
Zarqa heeft er een voor de geĆÆrriteerde hoofdhuid, is top spul!
https://www.salontopper.nl/product/mediceuticals-x-folate-shampoo-250ml-6870 Is het de deze die je bedoelt? Ik zie dat ze er ook nog een extra treatment en conditioner hebben (https://www.salontopper.nl/product/mediceuticals-scalp-treatment-kit-x-folate-6882), is dat een meerwaarde?
Ik word gekk van mijn baby haartjes die rond mn gezicht zitten. Vooral ook bij mn oren heb ik veel van die korte haartjes die ook wat stugger zijn dan de rest van mn haar? waardoor ze dus makkelijker overeind blijven staan. ik lijk net een trolletje als ik mijn haar in een staart doe. Heeft iemand hier de ultieme tip voor? heb al online gezocht maar daar vetten mensen hun haar er mee in en trekken ze het strak naar achter en dat lijkt me ook niet optimaal. Ik ben zelfs in staat om al die haartjes kort te knippen.
liefs van een onzeker trolletje
Misschien met wat haarlak op een tandborstel?
Ik ben ook met blondeer in de weer geweest, alleen is het nu vrij warm, weet iemand hoe ik het koeler kan maken? Het is nu lichtbruin/roodoranjeachtig. Niet lelijk, maar ik wil het koeler, nog niet per de lichter. Ik heb al met zilvershampoo gewassen, maar dat heeft maar een beetje geholpen.
Om oranje/rood uit je haar te krijgen kun je het beste een blauw shampoo ipv zilvershampoo gebruiken. Zilvershampoo neutraliseert alleen geel (tegenovergestelde kleur in kleurencirkel van paars is geel).
De Matrix No Brass lijn vond ik zelf hiervoor heel fijn. Of anders een toner of assige kleurspoeling
welke toner raad jij aan?
Voor bruin haar of blond?
bruin.
Deze
https://www.kapperskorting.com/matrix-colorsync-anti-brass-toner-90ml.html
Is er trouwens ook als anti yellow voor blond haar.
Ik heb inmiddels al een hele tijd blond haar (komende vanaf donkerbruin haar dat meerdere jaren zwart geverfd is geweest), maar die matrix toner werkte voor mij echt goed. Zeker in combinatie met de anti brass shampoo van hetzelfde merk, al schijnt die van Fanola nog beter te zijn.
Of de welbekende Wella T18, T14 of T27 toner. Die eerste twee werken wel het best op vrij licht haar. De laatste werkt ook op wat donkerder haar, maar maakt je haar eerder neutraal ipv assig
Ik vind dit dus best lastig en durf daarom nog niet zo goed haha, ben zo bang dat ik geel/oranje haar krijg
met hoeveel % heb jij het gekleurd ?
Kun je ook een willekeurige toner gebruiken (dus bijv. blondeerpoeder en developer van Redken en dan een toner van Wella) of zijn die op elkaar afgestemd ?
Ik heb op advies van @Electric 6% gebruikt, van hetzelfde merk, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet zo veel uitmaakt. Je zou haar post hierover even terug kunnen zoeken.
Mijn intentie was paars, maar daar heb ik nog even geen zin in en mijn ombre/bayalage is best goed gelukt. Ik denk dat het ook afhangt van de staat van je haar vooraf hoe het uitpakt. Ik had donkerbruin geverfd haar, dus ik had wel oranje verwacht.
Zit nog even terug te scrollen en zie dat mijn vorige vraag echt een herhaling is van zoān beetje alles wat 2 weken terug is besproken haha oeps
toch even beter zoeken volgende x
Ik spuit dan een beetje haarlak op de achterkant van mijn haarborstel en daarmee veeg ik die haren naar achteren. En anders werk ik het weg met een schuifspeldje.
Welke webshop raden jullie aan voor kappersproducten?
Ik heb goede ervaringen met haarshop.nl

Iemand deze al eens geprobeerd?
Kan nu niet naar de DM voor de anti vet shampoo, dus hoop dat dit een goede tijdelijke vervanger is.
Nou in het begin vond ik het niet heel veel verschil maken, maar na 1,5/maanden wella renewing shampoo the hebben gebruikt merk ik zo veel verschil! Het voelt na elke wasbeurt aan alsof ik van de kapper kom, en het lijkt echt langer en veel gezonder. Ben er echt enorm blij mee!