ik word hier zo moe van. Mijn haar is zó droog (vooral de onderste 20/30 cm, alles vanaf oorlengte zeg maar), klit mega snel en ik kom er na het douchen amper doorheen. Ik heb alles geprobeerd:
- Goede shampoo (kerastase/olaplex)
- Goede conditoner (olaplex)
- maskers (alle dure kappersmerken)
Na het douchen:
- Antiklit spray
- Olie (anti gespleten punten / biosilk / chi / maracuja / )
- Behandelen met goede spray (sebastian potion 9, allemaal andere hitte sprays met olie en blabla)
Daarnaast doe ik niets met mijn haar, ik was en fohn het slechts 1 keer in de week.
Ik heb heel lang haar, mijn punten zijn niet dood (knip het ook gewoon regelmatig, mag van mij ook gerust wat af maar dat lost het probleem niet op vrees ik) en ik ben echt voorzichtig op mān haar. Slaap met een zijde kussen, draag van die spiraalelastieken en krul of stijl het niet.
Heeft iemand het redmiddel zodat mijn haar weer zacht aanvoelt en goed door te kammen is zonder dat ik een kg haar uit mān hoofd trek met mān tangle teaser? Inmiddels ben ik ten einde raad 
Ik denk dat dit alles trouwens gekomen is door het blonderen wat ik iets van 8/9 maanden geleden heb laten doen. Daarna gewoon den stuk af laten knippen, haar goed verzorgen, maar niets lijkt het te herstellen.