Ik ben vandaag naar de kapper geweest en zo blij met mijn haar! Ik heb vrij dun haar nu alles op schouderlengte waardoor het weer volume heeft.
Tangle Teezer inderdaad en dan The Ultimate Hairbrush. Dit is echt mijn favoriet en die pinnetjes voelen ook zo fijn op mijn hoofd.
Andrelon zuiver en zen vind ik fijn!
Hoi, ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar ik struggle nog een beetje met mijn haar. De laatste tijd na het wassen (als ik het aan de lucht laat drogen) blijven er precies ‘vettige’ stukjes inzitten die niet goed drogen. Het voelt vies/plakkerig en wordt niet snel droog zoals de rest. Ik heb al een Clarifying shampoo gebruikt van Joico, maar nu na het wassen met Garnier Ultra Doux heb ik hetzelfde probleem. Gebruiken jullie elke keer een Clarifying shampoo? Of met welke shampoo wisselen jullie graag af? 
Heeft iemand hier ervaring met dit masker? https://www.douglas.nl/Haar-Verzorging-Haarmasker-Coco-%26-Eve-Masker_product_054294.html
Ik ben namelijk echt een sucker voor marketing, maar de prijs houdt me wel een beetje tegen.
Misschien heb je hier iets aan? Heel fijn blog dit, ga ik vaak even kijken als ik iets wil weten over een product.
Ik vind paars haar wel een beetje deceptie, ik heb het een week geleden geverfd, één keer gewassen en het is gewoon blauwig nu? Zijn er dingen die ik daartegen kan doen, want ik heb geen zin in high maintenance haar.
Ik was mijn maar een keer per week, maar het is gewoon vaak door te bestaan ofzo.
Paars is high maintenance. Pas op want het kan ook groen gaan uitslaan! Ik heb mijn haar twee keer paars geverfd, waarna het een week paars was en daarna een paar maanden groen
Hè kak. Ben ik ff blij dat ik alleen de onderkant heb gedaan dan.
Ik ga vanmiddag naar de kapper en wil een keer iets anders. Dat wil ik altijd maar vervolgens loop ik altijd met hetzelfde kapsel de deur uit. Heb heel lang haar, ook veel haar maar altijd gebrek aan volume. Als ik het in laagjes laat knippen krijg ik van die dunne slierten die eronderuit hangen. Dus laat meestal soort losse plukjes korter knippen voor wat ‘beweging’ in mijn haar.
Dit dus: (ga ik nu denk ik ook weer voor, laat deze foto altijd zien als voorbeeld. Echt al 3 jaar ofzo haha)

En voor bij mijn gezicht altijd ook gewoon lang. Maaaar overweeg nu als twist en vooral doordat @safkina en een andere vriendin dat hebben een soort Franse lange pony, alleen heb best wel een rond hoofd en wil geen dikke bolle kop krijgen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee hoe dat uitpakt?
Oké ff hele ongemakkelijke foto van m’n eigen hoofd en verwijder ik zsm weer 😅
Te laat
Ik denk dat het je goed zou staan!
Denk dat het wel mooi staat.
Als je bij de kapper nog erg twijfelt eventueel eerst voor de lange versie gaan?
Zou het doen als ik jou was, volgens mij kun je het goed hebben!
Denk dat ik dat doe! Dan kan ik zien hoe dat staat en korter kan dan altijd nog. Goed idee van je haha.
Bedankt voor de aanmoedigingen iedereen!! Denk dat ik het dus op bovenstaande manier ga proberen 
Ah dankje! Vind zelf dat ze te ver uit elkaar staan haha. Heb niet zo heel veel wenkbrauw. Maar vul de natuurlijke vorm dus altijd in met zo’n potloodje!
Ik heb ook een rond hoofd en ik heb een tijd terug ook van die plukjes laten knippen en dat stond juist wel leuk! Het enige nadeel is dat ze niet echt in een staart passen, dus als je je haren vast wil moet je met schuifspeldjes aan de slag.
late reactie: ik gebruik de kruidenshampoo en vind die heel fijn. mijn haar is veel dikker, minder pluizig, volumineuzer dan eerst (toen waste ik met een basic shampoo van hema zonder sulfaten)
maarr… enige nadeel is dat er dus wel witte stukjes zeep of talg (?) op mn hoofdhuid blijven zitten, alleen met een appelazijnspoeling krijg ik dat weg.
Ik denk dat het wel mee zal vallen! Heb er geen verstand van verder. Maar vind het er niet heel dood uit zien? Wel heel mooi lang!
Ik zit nu te wachten, ben benieuwd!
Oh dat klinkt goed zeg! Wel jammer dat er nog iets op je hoofdhuid blijft zitten, maar top dat je dat wel weg krijgt met appelazijn. Hoe is de geur van die shampoo? Wel een beetje fris of ruikt het heel erg naar scherpe kruiden oid? Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken haha.
bayalage is wel lekker best of both worlds gelijk