Mijn haar is door de zon al weer heel licht geworden, uiteraard met name de bovenste laag, terwijl het daaronder nog steeds heel donker is. Als ik mn haar optil is het echt een verschil van dag en nacht. Het is me ook al weer te licht (maakt me ook heel bleek).
Ik wil het eigenlijk niet verven, weet iemand een andere oplossing? Zou zoiets als Sebastian Cellophanes in een donkere kleur helpen? Of Davines Alchemic?
De Cellophanes van Sebastian kunnen denk ik wel helpen! Ik neem het ook altijd een tintje donkerder. Uiteindelijk vervaagd het natuurlijk wel. Ik ga het binnenkort zelf proberen i.p.v. bij de kapper!
Ik heb ook heeeel steil haar en overweeg ook curtain bangs, kost het veel moeite om het een beetje in model te brengen? Ik ben namelijk vrij lui op het gebied van haar
Ik ben maar 1-2 minuten bezig met het in model brengen haha. Meestal doe ik het even snel met een fohn en een borstel, en schik ik de plukken een beetje zoals ik wil.
Ik heb alleen sinds kort een pluk babyhaar in mijn pony met een fokking krul erin!?!? En deze verstoort de idylle wel een beetje want daar is echt helemaal niks mee aan te vangen
Klinkt goed! Ziet het er ook een beetje oké uit als je het niet föhnt of is het echt nodig om iedere dag te föhnen?
Oei ja babyhaar kan zo eigenwijs zijn! Mijn babyhaar is wel steil maar staat soms echt rechtovereind, ook zoân feest Je kunt misschien proberen het steil te krijgen met de föhn? (Al heb je dat vast al geprobeerd) Of je kunt zoân mini stijltang kopen?
Ja, verschilt een beetje per dag, maar soms is alleen borstelen ook gewoon genoeg. Ik draag het ook wel een beetje rommelig.
Ja grrr, fohnen werkt niet, maar voor stijltang is het weer te kort. Wat een leven.
Ik ben laatst bij de kapper geweest op 11 maart en kan pas ten vroegSte terug op 28 mei. Op zich ben ik al blij dat ik terug kan gaan en dat het ĂŒberhaupt mogelijk is.
Maar ik heb extensions en die dingen hangen ondertussen letterlijk in mijn nek en er is geen vervelender gevoel in de wereld dan dat en ik moet nĂłg een week
Bedoel je de Green Tea? Ik wil deze ook eens proberen (vooral tegen de roos) maar zelfs op hun eigen website staat deze niet.
Iemand tips voor een betaalbare haarborstel voor lang, fijn haar?
Tangle teezer! Ik heb heel fijn haar wat snel knoopt. Ideaal die âpaardenâborstel.
Ik ben vandaag naar de kapper geweest en zo blij met mijn haar! Ik heb vrij dun haar nu alles op schouderlengte waardoor het weer volume heeft.
Tangle Teezer inderdaad en dan The Ultimate Hairbrush. Dit is echt mijn favoriet en die pinnetjes voelen ook zo fijn op mijn hoofd.
Andrelon zuiver en zen vind ik fijn!
Hoi, ik heb dit topic een beetje doorgelezen maar ik struggle nog een beetje met mijn haar. De laatste tijd na het wassen (als ik het aan de lucht laat drogen) blijven er precies âvettigeâ stukjes inzitten die niet goed drogen. Het voelt vies/plakkerig en wordt niet snel droog zoals de rest. Ik heb al een Clarifying shampoo gebruikt van Joico, maar nu na het wassen met Garnier Ultra Doux heb ik hetzelfde probleem. Gebruiken jullie elke keer een Clarifying shampoo? Of met welke shampoo wisselen jullie graag af?
Heeft iemand hier ervaring met dit masker? https://www.douglas.nl/Haar-Verzorging-Haarmasker-Coco-%26-Eve-Masker_product_054294.html
Ik ben namelijk echt een sucker voor marketing, maar de prijs houdt me wel een beetje tegen.
Misschien heb je hier iets aan? Heel fijn blog dit, ga ik vaak even kijken als ik iets wil weten over een product.
Ik vind paars haar wel een beetje deceptie, ik heb het een week geleden geverfd, één keer gewassen en het is gewoon blauwig nu? Zijn er dingen die ik daartegen kan doen, want ik heb geen zin in high maintenance haar.
Ik was mijn maar een keer per week, maar het is gewoon vaak door te bestaan ofzo.
Paars is high maintenance. Pas op want het kan ook groen gaan uitslaan! Ik heb mijn haar twee keer paars geverfd, waarna het een week paars was en daarna een paar maanden groen
HĂš kak. Ben ik ff blij dat ik alleen de onderkant heb gedaan dan.
Ik ga vanmiddag naar de kapper en wil een keer iets anders. Dat wil ik altijd maar vervolgens loop ik altijd met hetzelfde kapsel de deur uit. Heb heel lang haar, ook veel haar maar altijd gebrek aan volume. Als ik het in laagjes laat knippen krijg ik van die dunne slierten die eronderuit hangen. Dus laat meestal soort losse plukjes korter knippen voor wat âbewegingâ in mijn haar.
Dit dus: (ga ik nu denk ik ook weer voor, laat deze foto altijd zien als voorbeeld. Echt al 3 jaar ofzo haha)
En voor bij mijn gezicht altijd ook gewoon lang. Maaaar overweeg nu als twist en vooral doordat @safkina en een andere vriendin dat hebben een soort Franse lange pony, alleen heb best wel een rond hoofd en wil geen dikke bolle kop krijgen. Heeft iemand daar toevallig ervaring mee hoe dat uitpakt?
OkĂ© ff hele ongemakkelijke foto van mân eigen hoofd en verwijder ik zsm weer đ
Te laat