Helemaal eens met de twee comments hierboven, balayage! Bovenin donker, onderin lichter. En ook nog eens vet chill want uitgroei valt niet op 
Welke felle haarkleuren blijven het langste mooi / blijven het beste zitten?
Ruikt heel lekker! een beetje naar de spa vind ik <3
Je laatste foto geeft een beetje een indruk van hoe kort haar je zou staan en ik vind dat echt heeeeel mooi staan!
Ah ik vind je haar heel mooi! Normaal vind ik super lang haar niet zo, maar vind het jou wel heel goed staan. Denk dat het leuk is als je wat mooie laagjes laat knippen en ik denk dat curtain bangs je echt super goed gaan staan!
Misschien een andere kapper zoeken? Ik heb ook lang haar (ongeveer jouw lengte) en knip regelmatig een schuine lok of losse lagen aan de voorkant icm lang haar achter (ik hou er van als de lengte vol aanwezig is). De aansluiting is dan niet helemaal zoals het hoort volgens de kappers, maar zij zeggen ook als ik dat als klant mooi vindt waarom niet. Ik doe vaak m’n haar in een staart en vind het juist mooi staan als er wat plukjes uitvallen.
Aan de andere kant, als je toch wel het ‘risico’ neemt om curtain bangs te nemen groeit het ook wel weer redelijk snel bij als je het niks vindt toch? Als je samen goed kijkt naar de dikte/hoeveelheid haar.
Ik vind dat je een heel mooi haarkleur hebt en de legte ook perfect maar ik zou er nog laagjes in doen. Vind dat altijd meer volume en vorm geven.
Hi! Ik ben op zoek naar een geode fohnborstel. Ik heb die van Remington maar die werkt niet meer goed (draait niet meer en lijkt te branden). Iemand tips?
Is lastig te zeggen, verschilt meestal echt per merk en hangt ook heel erg af van je basis. Zelf vond ik groen en blauw altijd goed bij te houden! Als je met een wat diepere kleur begint kan je het ook redelijk laten vervagen voordat je het weer opnieuw moet kleuren
Ga het bij de kapper laten doen maar wou al even nadenken over welke kleuren goed doenbaar zijn (wil gekleurde peekaboo highlights). Heb donker haar dus zal wel wat gebleekt moeten worden. Blauw vind ik heel mooi! En misschien moet ik inderdaad wat diepere kleuren vragen zodat het mooi vervaagt. Dankjewel !
Ah leuk! Zou dat dan inderdaad even goed met je kapper bespreken, op de goede ‘ondergrond’ kan bijvoorbeeld een diepe kleur paars ook mooi vervagen, en sowieso goed om op de ondertoon te letten (een groenige kleur blauw zal vaak vervagen naar turquoise, bijvoorbeeld). Maar daar weet je kapper vast wel raad mee 
Goede tips, thanks! Ik vind het best spannend want mijn haar is meestal vrij saai
.
Ohh helemaal leuk dan! Laat je weten wat het is geworden?
Doe ik!
Ik heb eentje van Babyliss pro.
Babyliss PRO Warme lucht borstel 32 Titanium 32 mm 700W
Wordt ook bij kappers gebruikt. Het is wel zo dat je goed moet weten hoe je het gebruikt. Het draait niet mee. Verder moet je in een keer je haar doen. Als je tussendoor stopt en uitzet heeft het apparaat tijd nodig om af te koelen voordat die weer aangaat.
Ik heb verder ook wel eens de Diva borstel gekocht z voor mijn lange haar niet fijn, maar voor kort haar ook prima. Is geluidloos.
Even inhakend op de comment van @Broodrooster : ik heb er een die roteert maar vind dat niet echt nodig eigenlijk, de niet-roterende zijn er ook een stuk goedkoper al te vinden dus dat scheelt ook
& @Zonnestraaltje thanks voor jullie reacties! Zat in mijn hoofd heel erg vast aan de roterende maar ik ga de Babyliss proberen!
Vraag : ik heb fijn en veel, steil haar. Ik heb het laten groeien van net voorbij mijn oren tot nu ruim over mijn schouders. Model bob/lob. Maar nu het langer is en tegen mijn schouders valt, krijg ik de punten niet goed. Ik verstevigd mijn haar en föhn er volume in. En draai dan met een föhn borstel de onderkant naar binnen. Maar dat blijft max een dag zitten en met fohnborstel is dat best bewerkelijk iedere dag. Wat zou de beste tool zijn die me snel kan helpen?
Ik heb al een roterende fohnborstel (revlon one step) gehad, maar dat krult niet genoeg en trekt het volume uit m’n roots. Ik heb een krultang zonder clip, maar daar kan ik juist de punten niet mee rond krijgen. Ik denk nu aan een krultang met clip of een stijltang met bewegende bladen. Wat is wijsheid?
@TanteBetje ik zou eerder een krultang (of zelfs krulset, die wordt minder heet en kun je dicht op je roots zetten) gebruiken denk ik omdat het door de ronde vorm toch makkelijker is volume te maken.
Ik zit zelf met het probleem dat elke kapper de onderkant van mijn haar verpest. Ik wil dit, maar kennelijk is het heel lastig
:
Wat moet ik zeggen dat ze moeten doen ? Haha en ja ik ga nu kapperhoppen tot ik iemand heb die het snapt en plaatjes laten zien, maar is handig als ik kan zeggen wat ze precies moeten doen (snijden ?)