Ik denk dat het je goed zou staan!
Denk dat het wel mooi staat.
Als je bij de kapper nog erg twijfelt eventueel eerst voor de lange versie gaan?
Zou het doen als ik jou was, volgens mij kun je het goed hebben!
Denk dat ik dat doe! Dan kan ik zien hoe dat staat en korter kan dan altijd nog. Goed idee van je haha.
Bedankt voor de aanmoedigingen iedereen!! Denk dat ik het dus op bovenstaande manier ga proberen
Ah dankje! Vind zelf dat ze te ver uit elkaar staan haha. Heb niet zo heel veel wenkbrauw. Maar vul de natuurlijke vorm dus altijd in met zo’n potloodje!
Ik heb ook een rond hoofd en ik heb een tijd terug ook van die plukjes laten knippen en dat stond juist wel leuk! Het enige nadeel is dat ze niet echt in een staart passen, dus als je je haren vast wil moet je met schuifspeldjes aan de slag.
late reactie: ik gebruik de kruidenshampoo en vind die heel fijn. mijn haar is veel dikker, minder pluizig, volumineuzer dan eerst (toen waste ik met een basic shampoo van hema zonder sulfaten)
maarr… enige nadeel is dat er dus wel witte stukjes zeep of talg (?) op mn hoofdhuid blijven zitten, alleen met een appelazijnspoeling krijg ik dat weg.
Ik denk dat het wel mee zal vallen! Heb er geen verstand van verder. Maar vind het er niet heel dood uit zien? Wel heel mooi lang!
Ik zit nu te wachten, ben benieuwd!
Oh dat klinkt goed zeg! Wel jammer dat er nog iets op je hoofdhuid blijft zitten, maar top dat je dat wel weg krijgt met appelazijn. Hoe is de geur van die shampoo? Wel een beetje fris of ruikt het heel erg naar scherpe kruiden oid? Ik kan me er moeilijk een voorstelling van maken haha.
bayalage is wel lekker best of both worlds gelijk
Helemaal eens met de twee comments hierboven, balayage! Bovenin donker, onderin lichter. En ook nog eens vet chill want uitgroei valt niet op
Welke felle haarkleuren blijven het langste mooi / blijven het beste zitten?
Ruikt heel lekker! een beetje naar de spa vind ik <3
Je laatste foto geeft een beetje een indruk van hoe kort haar je zou staan en ik vind dat echt heeeeel mooi staan!
Ah ik vind je haar heel mooi! Normaal vind ik super lang haar niet zo, maar vind het jou wel heel goed staan. Denk dat het leuk is als je wat mooie laagjes laat knippen en ik denk dat curtain bangs je echt super goed gaan staan!
Misschien een andere kapper zoeken? Ik heb ook lang haar (ongeveer jouw lengte) en knip regelmatig een schuine lok of losse lagen aan de voorkant icm lang haar achter (ik hou er van als de lengte vol aanwezig is). De aansluiting is dan niet helemaal zoals het hoort volgens de kappers, maar zij zeggen ook als ik dat als klant mooi vindt waarom niet. Ik doe vaak m’n haar in een staart en vind het juist mooi staan als er wat plukjes uitvallen.
Aan de andere kant, als je toch wel het ‘risico’ neemt om curtain bangs te nemen groeit het ook wel weer redelijk snel bij als je het niks vindt toch? Als je samen goed kijkt naar de dikte/hoeveelheid haar.
Ik vind dat je een heel mooi haarkleur hebt en de legte ook perfect maar ik zou er nog laagjes in doen. Vind dat altijd meer volume en vorm geven.
Hi! Ik ben op zoek naar een geode fohnborstel. Ik heb die van Remington maar die werkt niet meer goed (draait niet meer en lijkt te branden). Iemand tips?
Is lastig te zeggen, verschilt meestal echt per merk en hangt ook heel erg af van je basis. Zelf vond ik groen en blauw altijd goed bij te houden! Als je met een wat diepere kleur begint kan je het ook redelijk laten vervagen voordat je het weer opnieuw moet kleuren