Die van Remington kan ik ook echt aanraden, bij mij zakte het ook áltijd uit en nu niet meer.
Mijn haar is sinds zaterdag een heel stuk korter (van navellengte tot sleutelbeen) omdat ik graag dit wil:
Maar ik heb nogal veel haar en nu ziet het er eerder zo uit:

Een driehoek dus, haha.
Na mijn vakantie wil ik terug naar de kapper maar wat zou eraan kunnen gebeuren? Meer uitdunnen? Of radicaal gaan en een undercut doen?
Hier heb je niks aan, maar ik vind dat zo cool he, zo’n megadik haar en dan zo bot afgeknipt op die lengte. Love it! Typisch geval van dat je leuk vindt wat je zelf absoluut niet hebt. 
Beetje uitdunnen onderin denk ik idd! En als je de puntjes een beetje met stijltang stijlt?
Ik hou wel van zo’n botte onderkant!
Salon Layla! Als je je haar wil laten verven dan zit je daar sowieso goed.
Haha ik denk dat ik weet wat je bedoelt (zo’n krullende Franse bob maar dan langer?) maar zo ziet het er jammer genoeg niet uit
Het is megavol en houdt bovenop weinig textuur.
@Blush ja dat botte vind ik ook zo mooi, daarom dat ik wel snap dat de kapster niet verder heeft uitgedund. Zeker omdat ik binnenkwam met haar tot m’n middel en er nauwelijks slag in zat kon ze ook niet inschatten dat het, eens geknipt, nog zo vol zou zitten.
Ja jouw plaatje vind ik mooi, maar zie wel dat dat mens niet eens zulk dik haar heeft, is gemaakt volume vooral, maar dit vind ik bijv ook super cool:
Daarbij zie je wel wat beter dat dat gewoon echt dik stug haar is!
Oohh ja ik zie het! Individueel zijn mijn haren niet zo dik (eerder normaal en niet echt stug), het is vooral de hoeveelheid. Ik had ooit een hoofdhuidcheck bij een Avedakapper en je zag op de beelden echt 2 en zelfs 3 haren per follikel 
Ik vind het bij jou reuze meevallen hoor, zou het misschien de volgende keer nog net iets korter knippen, haha, ja sorry nóg korter, zodat het net los komt van je schouders, vind ik de mooiste lengte wanneer je voor kort/halflang gaat! Maarrrr wie ben ik! En als je gaat krullen een paar plukken wat hoger laten beginnen met de krul/slag, dan gaat het boven wel wat “wijder” staan!
Voor mijn vakantie wou ik het nog makkelijk kunnen vastmaken maar de volgende knipbeurt ga ik inderdaad nog wat korter denk ik! En voor de krullen de Remington Pearl Wand gebruiken ipv de dikkere zodat de krullen bovenop beter blijven zitten. Thanks voor de tips!
Wie heeft DE tip voor glanzend haar? Sinds ik terug ben gegaan naar mn eigen kleur wil de glans nog niet echt terug komen. Ik heb al Sebastian Cellophanes geprobeerd maar dat hielp niet echt 
Ik heb de bovenste! Maar volgens mij zijn er verschillende goed.
Okay dankjewel!!!
Ik heb zelf de tweede en vind die niet zo heel fijn omdat het stuk waar je je haar omheen draait dus overal dezelfde dikte heeft en ik de krul niet zo mooi vind daardoor. M’n zusje heeft die bovenste en daar is het effect in je haar echt veel mooier van!
Hangt ook af van welk type krul je wil gaan. De tang die overal dezelfde diameter heeft is makkelijker met lang haar en voor wat lossere krullen. De kan ik wat strakker mee krullen en gebruik meestal voor mijn pruiken die een boblengte hebben.
Is kinky kappers een goede zaak om fijn/ beschadigd haar te laten behandelen? Ik heb het donkerbruin en door mijn donkerblonde uitgroei lijkt het alsof ik kale plekken heb. Heel frustrerend. Eigenlijk wil ik dus highlights zodat ik mijn haar normaal kan laten uitgroeien. Ben alleen echt bang dat ze het verpesten en of laten afbreken. Iemand goede ervaringen met de kinky kappers in Den Haag?
Ik vind kinky zelf echt geen fijne kapper eerlijk gezegd! Heb het nooit laten verven maar wel laten knippen, maar vond t nooit echt mooi gedaan. Aangezien ze geloof ik wel prijzig zijn zou ik je dan eerder rob Peetoom of toni & Guy aanraden!
Ik heb mijn haar op 23 juni asbruin laten verven, het is inmiddels een stuk lichter geworden en neigt meer naar warm dan assig. Is het mogelijk dat haarkleur vervaagd binnen 3 week? Ik was mijn haar 2 x in de week met sulfaatvrije shampoo en conditioner maar ik stijl mijn haar wel bijna dagelijks.
Zit erover na te denken om binnenkort zelf mijn haar te verven. Iemand ervaring met de haarverf van WECOLOUR?
Wat is nu DE droogshampoo die mm haar extra volume geeft? Ik heb nu een van Got2Be maar die doet niet veel wat volume betreft.