Ik heb altijd die van Andrelon pink, beach of volume. Maar ik lees mee voor hopelijk betere alternatieven 
Ik ben tot nog toe niks beters tegengekomen dan Batiste huppeldepup Volume, met een paarse afbeelding. En heb het idee dat ik alle droogshampoo’s die er zijn wel geprobeerd heb…
Talkpoeder 
Na drie weken is mijn kleur ook altijd wel anders dan vlak na het kleuren (was 1x per week en gebruik max 2x per week hitte). Mijn haar wordt ook altijd heel warm als de kleur terugloopt dus dat was gewoon heel erg zoeken en proberen met mijn kapster wat goed werkte. Volgende keer gewoon bespreken dat het best heel warm terugliep en of ze daar wat mee kunnen. Kan maar zo dat je gewoon (te) veel warmte in je haar hebt.
Ah, okay. Ja, ik heb Aziatisch haar! Dus dat klopt wel.
Ik heb een droogshampoo van aussie (wel bij action gekocht) maar die doet echt niks bij mijn haar. Ik ben echt batiste fan!
Ja dat kan. Vooral as kleuren op een warme basis vervagen vrij snel. Mijn haar is van nature bruin met een beetje een vage warme gloed maar ik verf het al jaren blond. Soms koel/as, soms natuurblond, soms ijsblond en ooit roseblond en lilablond. In het begin kwam het warme er ook heel snel weer door en op sommige plekken pakte de as kleur helemaal niet goed. Nu ik weet welke verf beter pakt is dat een stuk minder en op het moment is het helemaal niet warm. Maar als ik geen zilvershampoo gebruik is het binnen no time weer geel.
Dus tldr: om het langer koel te laten blijven zou je zilvershampoo kunnen gebruiken of, wanneer je haar donkerbruin is blauwe shampoo zoals fanola no orange.
Oh en oppassen met de zon want die wil je haar ook nog weleens warmer laten worden zowel letterlijk als qua kleur haha. Dus iets van een uv bescherming voor je haar of een hoedje/petje/whatever is ook wel fijn
Help! Ik ben op zoek naar een goede shampoobar. Heeft iemand tips?
Ik heb een gevoelige hoofdhuid, snel berg/schilfers en ook snel vet haar. Het liefst wil ik een bar want minder plastic. Maar mocht je een geweldige fles hebben dan hoor ik het ook graag.
Colab big hair extreme volume. Werkt echt fantastisch! (Koop je bij kruidvat).
Ik ben fan van de jr ligget shampoobar en ook werfzeep shampoobar vind ik goed! Ik zou sowieso wegblijven van de sterk geparfumeerde bars van lush en/of dille en kamille 
Bedankt! Ik ga ze opzoeken 
Werfzeep kruidenshampoo!
Ik vind deze heel fijn. Groot pluspunt vind ik dat ie lekker ruikt. Ik vind de meeste natuurlijke shampoobars veel te heftig en kruidig ruiken. Hangt er natuurlijk af of je reageert op parfum, maar ik heb daar geen last van dus gebruik het graag haha.
Ik word echt helemaal gek van haaruitval. Heb er nu al bijna drie maanden last van. Sinds 3 weken slik ik vitamine, misschien ligt het daar aan.
Heeft er nog iemand tips? Kun je met zo iets ook naar de dokter gaan?
Je kan er mee naar de dokter gaan en waarschijnlijk prikken ze dan bloed. Als daar niks uitkomt zeggen ze waarschijnlijk dat het stress is. Dat is mijn ervaring en klopte op zich ook wel maar dacht dat ik kaal werd. Maar zij hebben ook geen wondermiddel wat ze dan voor kunnen schrijven helaas.
En de huisarts zei tegen mij: ‘de haaruitval die je ze maand hebt is waarschijnlijk het gevolg van stress die je vorige maand had.’
Mijn uiteindes zijn groen/blauw en niet het mooie zeemeerminblauw. Kan ik er een (as)kleur overheen doen, of komt het er dan nog doorheen?
Ik zat te denken aan asdonkerblond (7.1). Dat is 1 tint lichter dan mijn eigen haarkleur. Onder het blauw is het een beetje geblondeerd, niet heel veel.
Hmm ja stress had ik ook gezien. Al heb ik naar mijn idee niet echt stress, maar misschien toch meer dan ik dacht.
Als het een bepaald vitaminentekort is, kan ik dat ook aan iets anders merken? M’n nagels zijn bijvoorbeeld prima en ben ook niet vermoeider dan normaal.
As kleuren hebben een groene ondertoon (daarom worden ze ook vaal gebruikt om een rode gloed te compenseren) dus ik denk dat het dat alleen maar erger maakt.
Toen mijn haar perongeluk groen was geworden en ik het opnieuw wilde verven met mijn gebruikelijke verf (licht asblond) werd het alleen maar groener. Leek wel alsof ik mijn haar met spinazie had geverfd haha. Dus ik zou ofwel een kleur met een warme ondertoon kiezen, of de verf er zo ver mogelijk uit proberen te halen.
Heb je toevallig semi permanente verf gebruikt?
Ja was semi permanente verf! Heb twee weken mooi paars haar gehad en nu 3 weken dit. Bedankt voor de tip. Ik laat het er wel gewoon uitknippen. Spinazie haar is niet echt de look waar ik voor ga 
Haha nee ik vond het ook geen succes 
Je zou wel met vitamine c + (antiroos) shampoo kunnen proberen om zoveel mogelijk verf eruit te halen als je nog even niet wil knippen. Dat is mild voor je haar en werkte bij mij in het verleden heel goed.
Dit dus:
https://www.google.com/amp/s/nl.wikihow.com/Vitamine-C-gebruiken-om-je-haar-lichter-te-maken%3Famp=1