Ik vind het bij jou reuze meevallen hoor, zou het misschien de volgende keer nog net iets korter knippen, haha, ja sorry nóg korter, zodat het net los komt van je schouders, vind ik de mooiste lengte wanneer je voor kort/halflang gaat! Maarrrr wie ben ik! En als je gaat krullen een paar plukken wat hoger laten beginnen met de krul/slag, dan gaat het boven wel wat “wijder” staan!
Voor mijn vakantie wou ik het nog makkelijk kunnen vastmaken maar de volgende knipbeurt ga ik inderdaad nog wat korter denk ik! En voor de krullen de Remington Pearl Wand gebruiken ipv de dikkere zodat de krullen bovenop beter blijven zitten. Thanks voor de tips!
Wie heeft DE tip voor glanzend haar? Sinds ik terug ben gegaan naar mn eigen kleur wil de glans nog niet echt terug komen. Ik heb al Sebastian Cellophanes geprobeerd maar dat hielp niet echt
Ik heb de bovenste! Maar volgens mij zijn er verschillende goed.
Okay dankjewel!!!
Ik heb zelf de tweede en vind die niet zo heel fijn omdat het stuk waar je je haar omheen draait dus overal dezelfde dikte heeft en ik de krul niet zo mooi vind daardoor. M’n zusje heeft die bovenste en daar is het effect in je haar echt veel mooier van!
Hangt ook af van welk type krul je wil gaan. De tang die overal dezelfde diameter heeft is makkelijker met lang haar en voor wat lossere krullen. De kan ik wat strakker mee krullen en gebruik meestal voor mijn pruiken die een boblengte hebben.
Is kinky kappers een goede zaak om fijn/ beschadigd haar te laten behandelen? Ik heb het donkerbruin en door mijn donkerblonde uitgroei lijkt het alsof ik kale plekken heb. Heel frustrerend. Eigenlijk wil ik dus highlights zodat ik mijn haar normaal kan laten uitgroeien. Ben alleen echt bang dat ze het verpesten en of laten afbreken. Iemand goede ervaringen met de kinky kappers in Den Haag?
Ik vind kinky zelf echt geen fijne kapper eerlijk gezegd! Heb het nooit laten verven maar wel laten knippen, maar vond t nooit echt mooi gedaan. Aangezien ze geloof ik wel prijzig zijn zou ik je dan eerder rob Peetoom of toni & Guy aanraden!
Ik heb mijn haar op 23 juni asbruin laten verven, het is inmiddels een stuk lichter geworden en neigt meer naar warm dan assig. Is het mogelijk dat haarkleur vervaagd binnen 3 week? Ik was mijn haar 2 x in de week met sulfaatvrije shampoo en conditioner maar ik stijl mijn haar wel bijna dagelijks.
Zit erover na te denken om binnenkort zelf mijn haar te verven. Iemand ervaring met de haarverf van WECOLOUR?
Wat is nu DE droogshampoo die mm haar extra volume geeft? Ik heb nu een van Got2Be maar die doet niet veel wat volume betreft.
Ik heb altijd die van Andrelon pink, beach of volume. Maar ik lees mee voor hopelijk betere alternatieven
Ik ben tot nog toe niks beters tegengekomen dan Batiste huppeldepup Volume, met een paarse afbeelding. En heb het idee dat ik alle droogshampoo’s die er zijn wel geprobeerd heb…
Talkpoeder
Na drie weken is mijn kleur ook altijd wel anders dan vlak na het kleuren (was 1x per week en gebruik max 2x per week hitte). Mijn haar wordt ook altijd heel warm als de kleur terugloopt dus dat was gewoon heel erg zoeken en proberen met mijn kapster wat goed werkte. Volgende keer gewoon bespreken dat het best heel warm terugliep en of ze daar wat mee kunnen. Kan maar zo dat je gewoon (te) veel warmte in je haar hebt.
Ah, okay. Ja, ik heb Aziatisch haar! Dus dat klopt wel.
Ik heb een droogshampoo van aussie (wel bij action gekocht) maar die doet echt niks bij mijn haar. Ik ben echt batiste fan!
Ja dat kan. Vooral as kleuren op een warme basis vervagen vrij snel. Mijn haar is van nature bruin met een beetje een vage warme gloed maar ik verf het al jaren blond. Soms koel/as, soms natuurblond, soms ijsblond en ooit roseblond en lilablond. In het begin kwam het warme er ook heel snel weer door en op sommige plekken pakte de as kleur helemaal niet goed. Nu ik weet welke verf beter pakt is dat een stuk minder en op het moment is het helemaal niet warm. Maar als ik geen zilvershampoo gebruik is het binnen no time weer geel.
Dus tldr: om het langer koel te laten blijven zou je zilvershampoo kunnen gebruiken of, wanneer je haar donkerbruin is blauwe shampoo zoals fanola no orange.
Oh en oppassen met de zon want die wil je haar ook nog weleens warmer laten worden zowel letterlijk als qua kleur haha. Dus iets van een uv bescherming voor je haar of een hoedje/petje/whatever is ook wel fijn
Help! Ik ben op zoek naar een goede shampoobar. Heeft iemand tips?
Ik heb een gevoelige hoofdhuid, snel berg/schilfers en ook snel vet haar. Het liefst wil ik een bar want minder plastic. Maar mocht je een geweldige fles hebben dan hoor ik het ook graag.