Oh niet gezien! Ik heb hier zelf ook nog ervaringen gezocht voordat ik em kocht haha.
Ik moet erbij zeggen dat ik em met grove korting heb gekocht via een route die niet ‘normaal’ is. Maarrrr hij bevalt me erg goed. Ik gebruik de fohn, fohn borstel en de krul opzetstukken. Het was even zoeken naar een goede routine, maar dat is natuurlijk altijd. Mijn haar zakt snel uit en is half lang (over mn schoudersa)
Bij mij werkt het dus goed met seasalt spray en daarna iets van texture spray om het te fixeren (haarlak werd bij mij te roy donders krul). De grove wordt mooie slag die bij mij snel uitzakt, kleine is meer een echte krul.
Maar vriendin met een bob heeft em ook en doet de grove krul onderin dr haar en dat blijft heel mooi zitten!
De fohn borstel is ideaal voor een pony en om volume in je haar te fohnen. Soms fohn ik er ook mijn haar helemaal droog mee. Dan wordt het mooi stijl maar niet stijltang stijl.
Heel verhaal haha, maar het is echt een heel fijn ding! Ik weet alleen niet of ik em 500 euro waard vind, maar dat hangt natuurlijk ook van je gebruik af en of je andere tools al hebt of niet.