Ik heb die snit afgelopen week laten knippen en ik ben er super tevreden mee! Ik dacht ook dat ik een bol hoofd ging hebben, maar het valt mij alles mee
Het groeit wel weer aan, en anders laat je het op een lange bob knippen voor nu en de volgende keer iets korter als je tevreden bent met de bob.
Zo’n model is echt fijn voor volume. Lekker op de kop droog föhnen, wat volume poeder er in en klaar. En als je tegen je kapper zegt dat je zoiets wil kun je ook hun laten beslissen wat een goede lengte is wat bij jouw gezicht past. Zoals @TanteBetje zei, als het op een goede lengte is kan het juist goed doen voor je gezicht.
Nee maar wil na deze goede ervaring die wel proberen, m’n schilfers zijn namelijk echt een stuk minder.
Ja dit is super mooi! Sowieso vind ik die kleur ook super mooi. Door dit soort plaatjes krijg ik ook gelijk zin om naar de kapper te gaan en mijn haar te laten knippen en kleuren.
Lang haar vind ik sowieso lastig om mooi in model te houden, dan moet ik toch al met tangen enzo aan de slag wil het een beetje leuk zitten en daar doe ik dan 's morgens nooit moeite voor haha.
Ik ben op zoek naar een (soort) leave in conditioner zonder siliconen. Iemand tips?
Ik vond de Hydra Aloe cream van Fructis fijn, ruikt lekker en plakt niet.
Hi! Ik heb een vraagje. Ik heb highlights in mijn haar. Heb snel een warme gloed in mijn haar. Nu heb ik net zilvershampoo gebruikt en nu is mijn haar vooral een stuk lichter maar nog steeds een beetje geel haha. Ik wil eigenlijk niet dat het lichter wordt, ik wil vooral de kleur rustiger en zachter hebben. Dus niet zo warm/oranje/geel, maar dus ook niet dat mijn highlights zo als een gek oplichten haha. Ik heb donkerblond haar en heb er wel highlights in laten zetten, alleen maar 2 tinten lichter dan eigen haar. Iemand een idee wat ik daar voor toner oid voor zou kunnen gebruiken?
Dank je wel, precies wat ik zocht
Nou ik heb het gedaan hoor! Er is echt een fucking groot stuk van mijn haar af het moet nu alleen nog geverfd worden en in model geknipt. Ben echt super benieuwd!
Een toner zou dat volgens mij wel kunnen oplossen! Ik laat het altijd bij de kapper doen, dus ik heb geen tips voor je, maar misschien kun je jouw kapper bellen?
Foto or it didn’t happen
Super mooi!! Ik ben echt al eeuwen op zoek naar precies die kleur en bij mij krijgen ze het niet voor elkaar Staat je echt goed!
Dank je wel! Haha ja het is echt een mooie kleur! Ik weet niet of je in Rotterdam woont, maar ik ben naar floating hair geweest. Is me weleens op het forum aangeraden en ik vind ze heel fijn!
@voortaan dank je wel!
Super mooi! Staat geweldig. Wat een prachtige ogen heb je!
Wow dank je wel!
Staat je supergoed!!! Goede keuze!
Staat je echt geweldig! Deze lengte is echt mijn droom haha!
Wauw, staat je goed!! Mooie kleur ook
Stuk korter ook of niet? Staat je goed!
Wow staat je heel mooi