Mooi! Denk dat wat korter ook prachtig staat! Dat overwoog je toch? Of haal ik dingen door elkaar
Heel mooi!
Zijn hier meer meiden die regelmatig een half hoofd of heel hoofd highlights laten zetten? En hoeveel zijn jullie dan ongeveer kwijt als ik vragen mag? Of weet iemand een goede plek in Amsterdam, waar ze dat mooi en natuurlijk kunnen?
Ik laat meestal een half hoofd highlights (klinkt zo gek haha) zetten en ben dan rond de 130 euro kwijt… voor alleen dat dus haha. Zonder knippen. Ik vind dit best veel geld:P Of is dit een redelijk normaal bedrag? Het is wel een goede kapper.
Heel hoofd highlights rond de 80 inclusief knippen en heb dik/veel lang haar. Vind 130 echt veel geld haha, maar ik woon helaas niet in Amsterdam
Ja ik vind het eigenlijk ook belachelijk haha, maar durf niet zo goed zomaar naar een ander omdat zij het wel echt mooi doet… maar alle tips zijn welkom!
OMG dit staat je fantastisch! En wat is die lippenstift mooi bij je!
Ik ga woensdag naar mijn kapster, maar zij heeft nieuwe tarieven (want van salon gewisseld). Ik heb een heel hoofd highlights inclusief knippen, en ik verwacht 150 euro kwijt te zijn. Maar ze zet het zo mooi, dat je het niet ziet uitgroeien en ik doe daar een jaar mee. Dus ik vind het waard. Het is in de kapsalon waar Monica Geuze ook gaat, maar andere kapster. (In Amsterdam)
Als je wilt, stuur ik je wel een pb met prijs en resultaat?
Klinkt goed! Graag!
En kan ik haar misschien alvast zelf ergens opzoeken?
Kapsalon In de Jordaan, kapster is Sophie.
(heeft het meest intense interieur dat ik ooit heb gezien, haha)
Whahaha dat interieur is idd heel intens. Geweldig😂. Ik zie alleen op de prijslijst van die salon staan dat je voor highlights heel hoofd al vanaf 142 eu kwijt bent… of heb ik het nu mis? Haha
Voor mij ook 80-90 voor heel hoofd + wassen, knippen en stylen. Ik heb veel en lang haar en woon niet in Amsterdam…
Ik moet het denk ik buiten Amsterdam gaan zoeken als ik dit zo lees…
Bij Rob Peetoom was ik 220 euro kwijt voor halve highlights en knippen geloof ik, vond ik echt te gortig. Nu ga ik in Utrecht naar een andere kapper (aangeraden door iemand van het forum en is niet ver van het station), daar betaal ik geloof ik 80 euro voor halve highlights en knippen en ik vind het echt mooi gedaan!
Ja wat een bedragen he! Echt bizar eigenlijk. Super fijn dat je zo’n goed adresje hebt gevonden! Zoiets zoek ik dus ook in Amsterdam haha. Kom helaas nooit echt in Utrecht. Zal er een heel groot verschil zitten in hoe highlights worden aangebracht?
Dat denk ik wel ja. Dat is wel inclusief knippen en stylen. En hangt af van de lengte van je haar. Dit is geen goedkope kapper, maar wel een hele goede, en voor Amsterdamse begrippen een goede prijs/kwaliteit verhouding. Als je een goede goedkopere kapper wil, is mijn ervaring dat je de stad uit moet.
Dat denk ik wel ja. Sommige mensen hebben echt van die dikke strepen of van die doorgelopen folies. Of zo’n geelblonde kleur/ kapot geblondeerd haar. Zit echt wel verschil in!
Ja klopt. Voor een goede kapper betaal je gewoon echt veel helaas in Amsterdam lijkt wel haha
Ohja dat is natuurlijk ook zo. Nee dat willen we niet…