Hoe bedoel je recht hahaha
ja het zit telkens zo ))))) ipv gewoon |||| wil mn hoofd echt kaalscheren
Al geprobeerd om het van bovenaf droog te fohnen terwijl je het continu van links naar rechts borstelt, heen en weer? Dat wil hier nog wel eens helpen om rare ponykronkels recht te maken.
goed idee! heb je aanraders?
Fohnborstel er even doorheen gooien?
ja kut ik heb dus nooit in mijn volwassen leven die fout durven maken dus nu moet ik het doormaken
@Nude @Ypsilon ik gebruik liever geen hitte maar thanks! ik probeer eerst rollers en als dat niet lukt moet ik het toch maar doen. ik heb ook wel eens gehoord dat mensen hun pony vastlijmen met wimperlijm maar ik weet niet of dat een 1 april grap was
Haha ik heb toevallig ook laatst wispy bangs geknipt en stond heel leuk maar man, wat een werk (ik heb haar dat krult zodra het nat wordt). Ik doe als ik het heb gewassen eerst mân pony föhnen met zoân fohnborstel en dan later op de dag als mân hele haar droog is met een stijltang de rare bochten en krullen er nog uit halen. Maar ga het zo snel mogelijk langer laten groeien want dit lijkt me niet handig in de zomer op vakantie met zwembaden en strand enzo als het steeds nat wordt.
Ik denk dat geen hitte gebruiken en een pony die goed zit oprecht een lastige combi is helaas
Was het nog gelukt?
Ik heb golvend haar en mân pony krult best wel erg, maar ik heb een shag laten knippen laatst en ik zorg er gewoon voor dat mân pony dan in ieder geval ânormaalâ krult (dus dat er geen rare kronkels in zitten), en dan diffuse ik âm droog.
Dus als je krullen/golven hebt: juist gewoon accepteren dat die dus ook in je pony zitten en het zo laten knippen dat het meewerkt ipv tegen je haha
Heeft iemand van jullie ervaring met extensions (voor volume)? Ik overweeg mezelf te trakteren op een volle bos haar.
Mijn eigen haar is vrij dun/ ik heb weinig haar. Ook heb ik op dag 2 onderin een soort mini pijpenkrul. (Ik zie mezelf graag als een beginnende curly girl hahaha)
Heb je misschien tips voor een salon in omgeving Utrecht?
Ja ik heb extensions want na mn bevallingen is er niks meer over van mn haar. Wat wil je weten? Ik heb ze al jaren en ben er heel blij mee
Hoe is ee verzorging in de praktijk? Hoe voorkom je dat ze lelijk of âandersâ worden dan je eigen haar. Hoe lang doe je met een set?
Waar zou ik op moeten letten bij het kiezen van een salon?
Ik Wil deze even tippen: ik heb geblondeerd haar en deze maakt mijn haar super zacht, en het maakt de kleur heel mooi koel. Werkt qua verzorging zelfs beter dan mijn geliefde k18 (voor een fractie van de prijs)
Ik was het net zo vaak als mn eigen haar (2x per week) en doe de extensions zelf met conditioner. Verder moet je echt goed föhnen en goed borstelen. Elke 8 weken ga ik naar de kapper om hem omhoog te zetten, want het groeit uit natuurlijk. Bij mij worden ze niet anders dan mn eigen haar.
Ik doe denk ik 1,5- 2 jaar met een set. Ik heb het gewoon bij mn eigen kapper gedaan, ze heeft ze zelf ook. Ik zou letten op wat ze je adviseren, er zijn verschillende manieren van zetten. Bij mij is het gevlochten in mn haar en dat werkt voor mij het beste. Geen schade aan mijn kwetsbare haar.
Amazon, bol etc
Ik heb het eindelijk gebruikt!
Het is wel fijn spul, het schuimt goed en heb idd het gevoel dat het goed schoon maakt. Wel goed om te weten dat er geen sls/parabenen in zit, dus het scrub effect komt ook door zeezout en koffie (vlg mij?) dus daar moet je tegen kunnen.
Ik weet niet zo goed of ik de geur fijn vond, iets van zoete met koffie.
Mijn haar was na het wassen wel erg squiky (?) schoon, en daardoor een beetje stroef. Ik heb daarom Olaplex gebruikt (ik heb krullen) om het iets soepeler te krijgen. Ik las boven dat het bij anderen heel zacht werd, maar dat werd het niet echt bij mij
squeaky
Ik weet niet hoe het met blond zit, maar ik heb heel lang mijn donkere haar rood geverfd maar op een gegeven moment pakt het gewoon niet meer. Na 1 of 2 keer wassen was dan de kleur alweer terug gelopen. Geen idee hoe het komt. Misschien was mijn haar te verzadigd met kleur en kon het daarom niets extraâs meer vasthouden of te poreus om de kleur vast te houden. Ik vraag me af of een andere kapster iets voor je kan betekenen als het zo iets is.
Edit: dit is dus mijn eigen theorie over mijn eigen haar, misschien is het wel onzin wat ik bedacht heb
Misschien een ander merk toner gebruiken?