Ik gebruik sinds een paar maanden deze olie: Veganic
Het werkt echt bij mij! Na twee weken zag ik de eerste baby haartjes groeien en nu 3 maanden later zijn die ook langer geworden.
Misschien is het een rare vraag om te stellen, maar ik heb geen verstand van extensions en durf niet zomaar verschillende zaken te bellen. Sommige normale kappers deden al behoorlijk irritant omdat ik een undercut had. “Dit is niet vrouwelijk” of “Wij knippen geen mensen met aparte kapsels,” kreeg ik te horen.
Ik ben mijn undercut aan het uitgroeien (die is nu ongeveer 8 cm). Helaas heeft een kapper een tijdje geleden hele rare lagen in mijn dikke haar geknipt, waardoor het uitgroeien er nog vreemder uitziet. Zijn er kappers die hooguit een paar banen extensions zetten? Met mijn dikke haar heb ik namelijk echt geen behoefte aan nog eens 499595959595 extra haren. Het gaat mij alleen om een specifiek deel van mijn hoofd.
Ik wil voorlopig nog niet het langste gedeelte deels afknippen. Ik vond het eerder behoorlijk kut dat 2,5 jaar terug het grootste deel af moest knippen.
Ik heb geen verstand van je vraag, sorry, maar wat is er mis met deze kappers?! Wat bizar dat ze dat zeiden. Hopelijk vindt je een salon waar je wel goed wordt geholpen
Ik heb nu denk ik echt de afgelopen 2,5 jaar 6 of 7 verschillende kappers bezocht in verschillende prijsklasse maar ik was nergens echt tevreden. Soms werd je wel gewoon met fatsoen behandeld maar was het resultaat niet geweldig. Of de bij de Kinki dat ze denken dat iedereen een mullet wilt als je om gewoon wat lagen vraagt.
Ik vond het achteraf alleen grappig dat die underkutopmerking kwam van iemand met een Karen-kapsel.
I see what you did there😏
Ik heb de laatste tijd opeens last van haarpijn op dag 3/4 na het wassen. Ik doe niks anders dan normaal maar toch is het er opeens. Herkent iemand dit?
Yes ik heb dat ook heel vaak. Komt bij mij doordat mijn haar dan te vettig is. Na wassen is dat haarpijn ook weer weg.
Heb ik ook, voor mij teken om het weer te wassen.
snelle PSA
deze borstel redt echt mijn leven! heb vooral in de winter veel last van haar dat enorm snel klit en alleen met deze borstel kom ik er makkelijk en snel doorheen. en houdt mijn slag/krullen redelijk intact (2A/2B)
Hoe je ze zelf kunt maken of iemand die zelfgemaakte haarbanden verkoopt?
Iemand die ze verkoopt idd! Haha ik was niet duidelijk…
Mevrouw haarband op insta maakt verschillende, maar volgens mij verkoopt ze niet continu
-weg-
Ik zag dat ze wel weer allemaal nieuwe stoffen had gekocht, dus ze pakt het weer aardig op. Deze week had ze scrunchies.
Luvvies!
Weten jullie goede tutorials voor een ronde fohnborstel? Ik zou graag wat beter overweg willen kunnen met de ronde borstel van de Dyson airwrap. Er zijn op insta heel veel reels te vinden van mensen die hem gebruiken maar ik vind het dan nog steeds moeilijk te zien hoe ze die borstel nou precies draaien zodat je een mooie slag krijgt. Ik zoek echt een langzame tutorial voor dummies dus.
Als je haar op Instagram opzoekt komt je veel filmpjes tegen over de fohnborstel van de airwrap en hoe je dat gebruikt. Doe je wel je haren netjes verdelen en een goede basis gebruiken qua heat protector etc?
Ja ik gebruik meestal de airwrap opzetstukken. Dus verdeel het dan ook en gebruik heatprotectant. Ik gebruik de ronde borstel ook wel maar dan kan ik de plukken dus meer vanaf de basis van de wortel, dus aan de onderkant van de pluk en dan van boven naar beneden. Maar ik snap niet zo goed hoe je je haar in de borstel draait en hem dan zo met een soort spiraal beweging uit je haar haalt en dat men dan een slag krijgt. Bij het account dat je doorstuurt kan ik bijv bij de eerste reel ook niet goed zien wat ze doet. Dus wel hoe ze de borstel uit haar haar draait met maar niet hoe ze de pluk zo in de borstel gedraaid heeft gekregen. Sorry voel me echt een dummie hoor maar ik zie het op die filmpjes dan gewoon echt niet.
Thanks! Eindelijk iemand die het echt rustig voordoet haha. Ik ga het van de week eens proberen.