Haar/ kapsel topic #2

Ik heb ze een tijdje geleden bij Primark gezien

3 likes

Weet iemand een goede zoekterm voor dit soort kapsels? Pixiecut maar dan met het haar naar voren, niet opzij.
Ik heb al tomboy haircut, pixiecut en gewoon haar naar voren geprobeerd :joy:

4 likes

Kris Jenner haircut?

1 like

Elvive dream lenghts!

1 like

In Duitsland hebben ze nu de Dyson in een prachtige paarse kleur en ik twijfel echt of ik het ga doen of dat ik wacht tot die ook mogelijk in NL uitkomt. Ben echt een schijtluis met bestellen uit het buitenland en met een Dyson van €570 dus al helemaal. Snap ook niet helemaal waarom deze duurder is maar die €20 maakt dan ook niet meer uit denk ik?

What to dooo?!

Een Shark Flexstyle bestellen

3 likes

Gewoon via de Dyson website? Dan kun je ze nog even vragen of hun garantie EU wijd geldt en wat te doen bij reparatie etc

De laatste tijd blijft geen enkele krul/blowout goed zitten in mijn haar. Ik gebruik sinds een tijdje de shampoo en conditioner van de L’OrĂ©al bond repair lijn. Zou het kunnen dat deze producten mijn haar verzwaren of te glad maken?

Zou erg jammer zijn want vind het wel hele fijne producten, krijg er heel shiny en zacht haar van. Tips voor goede alternatieven zijn welkom

Die shampoo is sulfaatvrij, toch? Zou best kunnen dat je daardoor wat build up hebt waardoor je haar zwaarder/gladder is. In dat geval is het prima te verhelpen door eens een wat sterkere shampoo te gebruiken. Ik zou niet gelijk op zoek gaan naar een heel andere routine als deze goed voor je werkt!

1 like

Ja dat klopt, goede tip, ga ik eens proberen!

2 likes

Is hier nog wat uit gekomen? Hoe gaat het nu?

2 likes

Ik ga over twee weken naar de kapper, en ik wil een beetje hetzelfde kapsel als Fleur Dijkstra (fleurannabelledijkstra op Tiktok), maar hoe krijg je zoveel volume in de voorste plukken. Ik heb de hoop dat dat niet alleen föhnen is, en dat er een kans bestaat dat ik dit ook kan. :joy:

3 likes

Ronde föhn borstel, gok ik

1 like

Ze gebruikt de dyson volgens mij. En het feit dat t geblondeerd is zorgt er ook voor dat het haar wat stugger is en t beter blijft staan.

2 likes

Ik heb dit. Ik gebruik na het wassen een beetje volume spray. Dan föhn ik het en daarna gebruik ik een warmte borstel, dus geen föhnborstel.

https://www.bol.com/nl/nl/p/beyeza-thermal-brush-keramische-warmteborstel-fohnborstel-en-airstyler-alternatief-krulborstel-en-stijlborstel-in-1-krultang/9300000176744414/?bltgh=sFVYeE3BYKMFFmi27-dNlg.2_5.6.ProductTitle

2 likes

Thanks, ik zag net dat iemand vroeg om een haarroutine en die gaat ze binnenkort filmen.

Ik zou graag goeie kwaliteit clip in extensions willen aanschaffen die je ook kunt stylen (met warmte), heeft iemand hier goede ervaring met een winkel of online shop?

Als ik s’avonds mijn haar was, dan is de ochtend daarna mijn haar zo extreem statisch
 iemand tips wat ik daar het beste tegen kan doen?

1 like

Gebruik je al serum of haarolie?

2 likes

Jaa een haar olie in mijn punten wanneer het zo statisch is.
Mijn haar wordt (altijd) ontzettend snel vet, dus moet het om de dag wassen. Alles al voor geprobeerd maar heb gewoon een vette hoofdhuid helaas

2 likes