Op dag 1 na het wassen voelt mn haar altijd zo ‘veel’ en puffy. Hoe kom ik daar vanaf? Ik gebruik al haarolie en leave in conditioner enzo. Op dag 2 is t helemaal prima maar die eerste dag is echt een struggle.
Een masker na de shampoo en daarna een conditioner wellicht. Maar ja volgens mij heeft iedereen op dag 2 pas echt het beste haar haha althans ik herken dit ook
Wat is de beste drogisterij shampoo voor dik haar? Ik ga komende week op vakantie en moet nog shampoo fixen.
Heb je tips voor goede doorzichtige shampoos? Je kunt het natuurlijk niet zien door de fles en ik wil miskopen voorkomen haha. Of specifieke ingredienten waar ik op kan letten?
Weet niet of het per se voor dik haar is maar ik vind die van John frieda frizz ease wel fijn. Ik heb ook dik haar maar wel vooral droog dus als je geen droog haar hebt weet ik niet of het wat voor je is. Zie dat ze nu een nieuwe verpakking hebben, paars met wit.
Die lila elvive loreal had ik ook geprobeerd, ik denk dat ik max. 4 keer mn haar ermee kon wassen voordat de tube leeg was haha. Maarja had ik ook kunnen nagaan, is niet wat voor mijn haar haartype. Ik denk dat ik binnenkort weer de biolage lijn van matrix ga proberen. Dat was in mn tienerjaren echt mn redding.