Ik heb dus ook een uitgedroogd (en half afgebroken) plukje door highlights in mijn pony. Is investeren in K18 leave in een goed idee hiervoor?
Woon je in de buurt van Duitsland? DM schijnt een goede dupe te hebben
https://www.dm.de/p/d/3106685/balea-professional-leave-in-haarmaske-molecular-care
Ik heb vanochtend een kilo texturespray in mn haar gespoten ipv droogshampoo. ![]()
Scheelt niet veel
Blij dat ik het zo kan wassen.
Wat zijn goede, stevige haarelastieken voor dik haar? Wil ze gebruiken voor het haar van mijn dochter (staarten en knotten).
Knekki! Shoeby heeft ook namaak. Ze zijn er in alle kleuren van de regenboog
Ik gebruik voor mijn dochters graag Kknekki elastiekjes. We hebben zowel de echte als neppe en ik merk weinig verschil.
Bij de hema kan je ook nep knekkies halen! Zijn erg fijn.
Ja heb er giater ook al bij de kruidvat gehaald en die voelen ook goed! Maar zal eens kijken naar die van de Hema!
Heeft iemand aanraders voor een fijne fohnborstel? Ik heb geen ervaring met een roterende borstel, is dat een meerwaarde? Ik heb fijn, stijl haar op schouderlengte.
ik heb hem pas ook al getipt maar ik vind de babyliss air style 1000 fijn. hij kostte iets van 40 euro op bol toen ik hem kocht een paar maanden geleden. er zitten meer opzetstukken bij maar ik gebruik alleen die ronde borstel, hij roteert niet